Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

manta

Recommended Posts

AHHHHHHHHHHHHOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓHHH!JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHH!MENNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYIRE KIRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLY LETTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Olyat megy, hogy fiatalodtam vagy tíz évet! :lol: BITANGOS!!!!!!! :P Nem akarom agyon ajnározni, de ami jó, az jó :sowwy: Köszönet a mestereknek!!!!

Áhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, egyszerűáen beszarsz, olyat lép! :lol:

Ha jöttök vadkertre,majd elviszlek Demó corsájával.

Na az lép bitangot! :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 829
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Biztos jó,meg minden,de engem ne korlátozzon le elektronika! :lol:

no ennek semmi akadálya. kikapcsolja azt az "OFF" gombbal, oszt már mehet is. minden OPC asztrában, meg a niki OPC korzájában is van ilyen, a többiről nem nyilatkozom :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Hello Manta! Meg szeretném kérdezni, milyen papirok kelletek a motor cseréhez és mennyibe került. Kpm-re megy idövel a kocsim, ha el készül. Megvettem a beépitendö lámpákat. A szélvédö még nincs meg.

Szerintem a blokk maradt ugyanaz. Ezt így szokták. :sowwy:

2.0,2.2,2.4 ugyanaz a furat csak a löket más. Tehát főtengely és dugattyúk csere.

Link to comment
Megosztás:

Hello Manta! Meg szeretném kérdezni, milyen papirok kelletek a motor cseréhez és mennyibe került. Kpm-re megy idövel a kocsim, ha el készül. Megvettem a beépitendö lámpákat. A szélvédö még nincs meg.

Ha rám gondoltál, akkor nem jót kérdezel :sowwy: Egyébként most taposunk ki egy új ösvényt a hivatalos dolgokhoz. Ha lesz belőle valami, akkor szólunk. De egyébként nem olcsó mulatság...

Link to comment
Megosztás:

Azt tudom hogy 6-hengeresek

de én 4-hengeresbe akarok 2.6-os fötengelyt szerezni ha lehett.vagy 6-hengeresét áz alakitani

Ezt most nemérteni...

Ha a motort mindnképp szétszednéd, akkor tényleg az a jó megoldás, amit Need és Kori mondott, hogy a papíros blokkba belefűzni vagy a 2.2-t, vagy a 2.4-et. Így motorszám marad, teljesítmény nő, és fúrni nem kell, mert átmérő ugyanaz a 2.0, 2.2, 2.4 esetében.

Miért jó a 2.6 főtengelye? 2.6-os négyhengeresről pedig nem tudok...

Link to comment
Megosztás:

elnézést, 2.7-ig 4hengeres

csak az az árva 2.5 volt sorhat.

külön speckó főtengelyről én se tudok. hengerfejben, hajtókar és főtengelyben van az okosítás.

Ez így nem pontos megfogalmazás. 2.4-ig volt szériában négyhengeres, de volt egy tuning készlet, amit asszem a mantzel csinált és az 2.7-es volt. De ott fúrni kellett blokkot és nagyon vékony lett a hengerek fal vastagsága, úgy hogy sem az ára sem a biztonsága miatt nem lett népszerű.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok mindenképpen 2.4-est motort akarok épiteni .Hallotam olyat is egy ismeröstől hogy a főtengely kihajtásnál lévő fogaskerék számát minimum 1-2 fogszámmal csökkentem akkor is lehet növelni a teljesitményt.

Baromság! Ne piszkáld! Először mindent újíts fel rajta, hogy tuti legyen és csak utána rakd össze. Ha nem elég a teljesítmény, akkor tuningolj! :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.