Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Elkezdett könnyezni a résolajcsövem (X17DT Isuzu motor). Felkeményedett, elridegedett. Tudtok ajánlani valamit, hogy mit tegyek be a helyére? Kifejezetten résolajcsövet szerezzek be, vagy megteszi egy ugyanolyan méretű másik cső is?

Kifejezetten azt! :)

Autósboltban megveheted méterre. :lol:

Nekem az olcsó fajta is jól bírja... lecseréltem még akkor amikor megvettem! :lol:

Megéri! :D

Elküldve
Elkezdett könnyezni a résolajcsövem (X17DT Isuzu motor). Felkeményedett, elridegedett. Tudtok ajánlani valamit, hogy mit tegyek be a helyére? Kifejezetten résolajcsövet szerezzek be, vagy megteszi egy ugyanolyan méretű másik cső is?

Résolajcső, bármelyik autósboltban pár száz forint. De vedd meg a záró dugót is az utolsó porlasztóhoz. Én a nyáron azzal szivtam. Kirepedt, és dőlt az olaj.

Elküldve
Résolajcső, bármelyik autósboltban pár száz forint. De vedd meg a záró dugót is az utolsó porlasztóhoz. Én a nyáron azzal szivtam. Kirepedt, és dőlt az olaj.

Miféle záródugót? A cső jobbról nézve a harmadik porlasztótól megy az adagolóhoz.

Amit kell vennem még hozzá, azok a záró bilincseket, amik rászorítják a résolajcsövet a csonkokra.

Elküldve
Miféle záródugót? A cső jobbról nézve a harmadik porlasztótól megy az adagolóhoz.

Amit kell vennem még hozzá, azok a záró bilincseket, amik rászorítják a résolajcsövet a csonkokra.

Nincs semmi féle bilincs a csöveken. Az adagolo felőli porlasztótól megy nekem az adagolóra. A vákuumszivattyú felőlinél pedig az egyik csonkra csak egy záródugó megy.

Elküldve
Nincs semmi féle bilincs a csöveken. Az adagolo felőli porlasztótól megy nekem az adagolóra. A vákuumszivattyú felőlinél pedig az egyik csonkra csak egy záródugó megy.

Direkt kihangsúlyoztam, hogy Isuzu motor. A porlasztók között fém cső vezeti át a visszatérő gázolajat, és - ahogy előzőekben írtam - jobbról számítva a harmadik hengertől megy a kb 15 cm-es résolajcső az adagolóra. Mindkét helyen a csőcsonkokra egy kézi szorítós bilincs fogja rá.

A bilincsek elgyengültek, a cső pedig elridegedett, ezért szivárogni kezdett. Most még csak könnyes a porlasztócsúcsra menő csatlakozás, szerencsére nem vészes, de csereérett. Csöpögni még nem kezdett, a legutóbbi etapon 4,8 litert evett 1100 km-re vetítve.

Elküldve
Direkt kihangsúlyoztam, hogy Isuzu motor. A porlasztók között fém cső vezeti át a visszatérő gázolajat, és - ahogy előzőekben írtam - jobbról számítva a harmadik hengertől megy a kb 15 cm-es résolajcső az adagolóra. Mindkét helyen a csőcsonkokra egy kézi szorítós bilincs fogja rá.

A bilincsek elgyengültek, a cső pedig elridegedett, ezért szivárogni kezdett. Most még csak könnyes a porlasztócsúcsra menő csatlakozás, szerencsére nem vészes, de csereérett. Csöpögni még nem kezdett, a legutóbbi etapon 4,8 litert evett 1100 km-re vetítve.

Jó jó elnézést. :lol:

Elküldve

Áthoztam ide a beragadós gázkar problémámat. Szépen letisztogattam -Dáwid a kedvedért körbefújtam féktisztítóval, mivel volt rajta némi olajsár- aztán befújkáltam WD40-nel. Kíváncsi leszek beragad-e még? Egyébként nem mertem teljesen kiiktatni, mert ha jól látom pont ő felelne azért, hogy visszahúzza a kart/bowdent alaphelyzetbe.

Elküldve
Áthoztam ide a beragadós gázkar problémámat. Szépen letisztogattam -Dáwid a kedvedért körbefújtam féktisztítóval, mivel volt rajta némi olajsár- aztán befújkáltam WD40-nel. Kíváncsi leszek beragad-e még? Egyébként nem mertem teljesen kiiktatni, mert ha jól látom pont ő felelne azért, hogy visszahúzza a kart/bowdent alaphelyzetbe.

Nem. Nekem is visszajön nélküle. És elég határozott pedálerő kell nélküle is.

Elküldve
Nem. Nekem is visszajön nélküle. És elég határozott pedálerő kell nélküle is.

Tesztelem most pár napig, és ha nem javult akkor kipróbálom nélküle. Arra is gondoltam már, hogy esetleg a bowden is szorulhat. Jöhetne már a tavasz, gyorsan elmúlnának ezek a gondjaim

Elküldve
Tesztelem most pár napig, és ha nem javult akkor kipróbálom nélküle. Arra is gondoltam már, hogy esetleg a bowden is szorulhat. Jöhetne már a tavasz, gyorsan elmúlnának ezek a gondjaim

én a nyakam merném rá tenni hogy a bowden szorul mindazonáltal.

e.

:lol:

Elküldve
én a nyakam merném rá tenni hogy a bowden szorul mindazonáltal.

e.

:lol:

Most már nekem is gyanús, hogy a bowden lehet párás/nedves a köpenye alatt és az fagy meg, mert ma is ragadt egy picit, de a kart/teleszkópot megnéztem és az a tegnapi WD40 kezelés után jár szépen

Elküldve
Most már nekem is gyanús, hogy a bowden lehet párás/nedves a köpenye alatt és az fagy meg, mert ma is ragadt egy picit, de a kart/teleszkópot megnéztem és az a tegnapi WD40 kezelés után jár szépen

meg he esetleg van kenőanyag a bowdenházban akkor az is meg tud dermedni.

reggel mikor indulok nekem is nehezebben jár, mire beérek a munkahelyre már bemelegszik és jó.

Elküldve
meg he esetleg van kenőanyag a bowdenházban akkor az is meg tud dermedni.

reggel mikor indulok nekem is nehezebben jár, mire beérek a munkahelyre már bemelegszik és jó.

Hiába no, mondani szokták: Minden út Rómába vezet ---> állófűtés kell a kocsiba, az a gyógyír mindenre!!!

Elküldve
Hiába no, mondani szokták: Minden út Rómába vezet ---> állófűtés kell a kocsiba, az a gyógyír mindenre!!!

Én egy gsm modulos cuccot gondoltam betenni.

küldenék neki egy smst és elindulna :lol:

Aztán mire leérnék már be is lenne melegítve...

Ha lenne némi szabadidő meg is csinálnám...

Elküldve
Én egy gsm modulos cuccot gondoltam betenni.

küldenék neki egy smst és elindulna :lol:

Aztán mire leérnék már be is lenne melegítve...

Ha lenne némi szabadidő meg is csinálnám...

Sógorom kötötte rá egyszer a robogója önindítóját egy távirányítóra, és azzal szórakozott, hogy amikor a kocsma előtt vki elment a robogó mellett akkor elindította bentről a távirányítóval. Néztek ám a népek :lol:

Elküldve
Én egy gsm modulos cuccot gondoltam betenni.

küldenék neki egy smst és elindulna :)

Aztán mire leérnék már be is lenne melegítve...

Ha lenne némi szabadidő meg is csinálnám...

Elég egyszer sebességben hagyni... :lol: :lol:

Elküldve
Elég egyszer sebességben hagyni... :lol: :lol:

Elektronikához (is) hülye vagyok, de tuti lehetne tenni bele olyan tiltást, hogy akkor ne is próbálkozzon.

Elküldve

Cserélt már valaki Isuzu dieselen résolajcsövet?

Egyszerűen nem lehet hozzáférni a porlasztó oldalihoz. Szívósort pedig nincs kedvem leszerelni.

Ráadásul amit kaptam az üzletben, 3 mm belső átmérőjű, ami rajta van az meg 4 mm körül van.

Elküldve
Cserélt már valaki Isuzu dieselen résolajcsövet?

Egyszerűen nem lehet hozzáférni a porlasztó oldalihoz. Szívósort pedig nincs kedvem leszerelni.

Ráadásul amit kaptam az üzletben, 3 mm belső átmérőjű, ami rajta van az meg 4 mm körül van.

Én úgy tudom, hogy azt pedig le kell venni... :lol:

De a résolajcsőnél az szerintem mindegy, hogy 3 vagy 4 mm-es, úgyis az csak visszafolyó ág.

Elküldve
Én úgy tudom, hogy azt pedig le kell venni... :lol:

De a résolajcsőnél az szerintem mindegy, hogy 3 vagy 4 mm-es, úgyis az csak visszafolyó ág.

Oké, csak nem megy rá a 4+ mm-es csonkra a 3 mm-es cső :lol:

Elküldve
Oké, csak nem megy rá a 4+ mm-es csonkra a 3 mm-es cső :lol:

Hőlégfúvó, elhatározás, és varázsige kérdése :lol: (nah meg némi szerencse sem árt, hogy találj bótot ahol 24-én adnak 4-es csövet)

Elküldve
Hőlégfúvó, elhatározás, és varázsige kérdése :lol: (nah meg némi szerencse sem árt, hogy találj bótot ahol 24-én adnak 4-es csövet)

Meg némi szilikoné :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.