astrásgyerek Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Elkezdett könnyezni a résolajcsövem (X17DT Isuzu motor). Felkeményedett, elridegedett. Tudtok ajánlani valamit, hogy mit tegyek be a helyére? Kifejezetten résolajcsövet szerezzek be, vagy megteszi egy ugyanolyan méretű másik cső is? Kifejezetten azt! :) Autósboltban megveheted méterre. :lol: Nekem az olcsó fajta is jól bírja... lecseréltem még akkor amikor megvettem! :lol: Megéri! :D
Tiv. Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Elkezdett könnyezni a résolajcsövem (X17DT Isuzu motor). Felkeményedett, elridegedett. Tudtok ajánlani valamit, hogy mit tegyek be a helyére? Kifejezetten résolajcsövet szerezzek be, vagy megteszi egy ugyanolyan méretű másik cső is? Résolajcső, bármelyik autósboltban pár száz forint. De vedd meg a záró dugót is az utolsó porlasztóhoz. Én a nyáron azzal szivtam. Kirepedt, és dőlt az olaj.
Adam1 Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Résolajcső, bármelyik autósboltban pár száz forint. De vedd meg a záró dugót is az utolsó porlasztóhoz. Én a nyáron azzal szivtam. Kirepedt, és dőlt az olaj. Miféle záródugót? A cső jobbról nézve a harmadik porlasztótól megy az adagolóhoz. Amit kell vennem még hozzá, azok a záró bilincseket, amik rászorítják a résolajcsövet a csonkokra.
Tiv. Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Miféle záródugót? A cső jobbról nézve a harmadik porlasztótól megy az adagolóhoz. Amit kell vennem még hozzá, azok a záró bilincseket, amik rászorítják a résolajcsövet a csonkokra. Nincs semmi féle bilincs a csöveken. Az adagolo felőli porlasztótól megy nekem az adagolóra. A vákuumszivattyú felőlinél pedig az egyik csonkra csak egy záródugó megy.
J0hnny Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Adamnak isuzu van... :lol: Egyébként nekünk, német blokkosoknak simán jó a nyomásálló benzincső is, a megfelelő méretben.
Adam1 Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Nincs semmi féle bilincs a csöveken. Az adagolo felőli porlasztótól megy nekem az adagolóra. A vákuumszivattyú felőlinél pedig az egyik csonkra csak egy záródugó megy. Direkt kihangsúlyoztam, hogy Isuzu motor. A porlasztók között fém cső vezeti át a visszatérő gázolajat, és - ahogy előzőekben írtam - jobbról számítva a harmadik hengertől megy a kb 15 cm-es résolajcső az adagolóra. Mindkét helyen a csőcsonkokra egy kézi szorítós bilincs fogja rá. A bilincsek elgyengültek, a cső pedig elridegedett, ezért szivárogni kezdett. Most még csak könnyes a porlasztócsúcsra menő csatlakozás, szerencsére nem vészes, de csereérett. Csöpögni még nem kezdett, a legutóbbi etapon 4,8 litert evett 1100 km-re vetítve.
Tiv. Elküldve December13, 2010 Elküldve December13, 2010 Direkt kihangsúlyoztam, hogy Isuzu motor. A porlasztók között fém cső vezeti át a visszatérő gázolajat, és - ahogy előzőekben írtam - jobbról számítva a harmadik hengertől megy a kb 15 cm-es résolajcső az adagolóra. Mindkét helyen a csőcsonkokra egy kézi szorítós bilincs fogja rá. A bilincsek elgyengültek, a cső pedig elridegedett, ezért szivárogni kezdett. Most még csak könnyes a porlasztócsúcsra menő csatlakozás, szerencsére nem vészes, de csereérett. Csöpögni még nem kezdett, a legutóbbi etapon 4,8 litert evett 1100 km-re vetítve. Jó jó elnézést. :lol:
pebe Elküldve December15, 2010 Elküldve December15, 2010 Áthoztam ide a beragadós gázkar problémámat. Szépen letisztogattam -Dáwid a kedvedért körbefújtam féktisztítóval, mivel volt rajta némi olajsár- aztán befújkáltam WD40-nel. Kíváncsi leszek beragad-e még? Egyébként nem mertem teljesen kiiktatni, mert ha jól látom pont ő felelne azért, hogy visszahúzza a kart/bowdent alaphelyzetbe.
Tiv. Elküldve December15, 2010 Elküldve December15, 2010 Áthoztam ide a beragadós gázkar problémámat. Szépen letisztogattam -Dáwid a kedvedért körbefújtam féktisztítóval, mivel volt rajta némi olajsár- aztán befújkáltam WD40-nel. Kíváncsi leszek beragad-e még? Egyébként nem mertem teljesen kiiktatni, mert ha jól látom pont ő felelne azért, hogy visszahúzza a kart/bowdent alaphelyzetbe. Nem. Nekem is visszajön nélküle. És elég határozott pedálerő kell nélküle is.
pebe Elküldve December15, 2010 Elküldve December15, 2010 Nem. Nekem is visszajön nélküle. És elég határozott pedálerő kell nélküle is. Tesztelem most pár napig, és ha nem javult akkor kipróbálom nélküle. Arra is gondoltam már, hogy esetleg a bowden is szorulhat. Jöhetne már a tavasz, gyorsan elmúlnának ezek a gondjaim
ambruzsg Elküldve December15, 2010 Elküldve December15, 2010 Tesztelem most pár napig, és ha nem javult akkor kipróbálom nélküle. Arra is gondoltam már, hogy esetleg a bowden is szorulhat. Jöhetne már a tavasz, gyorsan elmúlnának ezek a gondjaim én a nyakam merném rá tenni hogy a bowden szorul mindazonáltal. e. :lol:
pebe Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 én a nyakam merném rá tenni hogy a bowden szorul mindazonáltal. e. :lol: Most már nekem is gyanús, hogy a bowden lehet párás/nedves a köpenye alatt és az fagy meg, mert ma is ragadt egy picit, de a kart/teleszkópot megnéztem és az a tegnapi WD40 kezelés után jár szépen
ambruzsg Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Most már nekem is gyanús, hogy a bowden lehet párás/nedves a köpenye alatt és az fagy meg, mert ma is ragadt egy picit, de a kart/teleszkópot megnéztem és az a tegnapi WD40 kezelés után jár szépen meg he esetleg van kenőanyag a bowdenházban akkor az is meg tud dermedni. reggel mikor indulok nekem is nehezebben jár, mire beérek a munkahelyre már bemelegszik és jó.
pebe Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 meg he esetleg van kenőanyag a bowdenházban akkor az is meg tud dermedni. reggel mikor indulok nekem is nehezebben jár, mire beérek a munkahelyre már bemelegszik és jó. Hiába no, mondani szokták: Minden út Rómába vezet ---> állófűtés kell a kocsiba, az a gyógyír mindenre!!!
ambruzsg Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Hiába no, mondani szokták: Minden út Rómába vezet ---> állófűtés kell a kocsiba, az a gyógyír mindenre!!! Én egy gsm modulos cuccot gondoltam betenni. küldenék neki egy smst és elindulna :lol: Aztán mire leérnék már be is lenne melegítve... Ha lenne némi szabadidő meg is csinálnám...
pebe Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Én egy gsm modulos cuccot gondoltam betenni. küldenék neki egy smst és elindulna :lol: Aztán mire leérnék már be is lenne melegítve... Ha lenne némi szabadidő meg is csinálnám... Sógorom kötötte rá egyszer a robogója önindítóját egy távirányítóra, és azzal szórakozott, hogy amikor a kocsma előtt vki elment a robogó mellett akkor elindította bentről a távirányítóval. Néztek ám a népek :lol:
Dáwid Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Én egy gsm modulos cuccot gondoltam betenni. küldenék neki egy smst és elindulna :) Aztán mire leérnék már be is lenne melegítve... Ha lenne némi szabadidő meg is csinálnám... Elég egyszer sebességben hagyni... :lol: :lol:
pebe Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Elég egyszer sebességben hagyni... :lol: :lol: Elektronikához (is) hülye vagyok, de tuti lehetne tenni bele olyan tiltást, hogy akkor ne is próbálkozzon.
ambruzsg Elküldve December16, 2010 Elküldve December16, 2010 Elektronikához (is) hülye vagyok, de tuti lehetne tenni bele olyan tiltást, hogy akkor ne is próbálkozzon. igen azért ezt meg lehet oldani :lol:
Adam1 Elküldve December23, 2010 Elküldve December23, 2010 Cserélt már valaki Isuzu dieselen résolajcsövet? Egyszerűen nem lehet hozzáférni a porlasztó oldalihoz. Szívósort pedig nincs kedvem leszerelni. Ráadásul amit kaptam az üzletben, 3 mm belső átmérőjű, ami rajta van az meg 4 mm körül van.
astrásgyerek Elküldve December24, 2010 Elküldve December24, 2010 Cserélt már valaki Isuzu dieselen résolajcsövet? Egyszerűen nem lehet hozzáférni a porlasztó oldalihoz. Szívósort pedig nincs kedvem leszerelni. Ráadásul amit kaptam az üzletben, 3 mm belső átmérőjű, ami rajta van az meg 4 mm körül van. Én úgy tudom, hogy azt pedig le kell venni... :lol: De a résolajcsőnél az szerintem mindegy, hogy 3 vagy 4 mm-es, úgyis az csak visszafolyó ág.
Adam1 Elküldve December24, 2010 Elküldve December24, 2010 Én úgy tudom, hogy azt pedig le kell venni... :lol: De a résolajcsőnél az szerintem mindegy, hogy 3 vagy 4 mm-es, úgyis az csak visszafolyó ág. Oké, csak nem megy rá a 4+ mm-es csonkra a 3 mm-es cső :lol:
Dáwid Elküldve December24, 2010 Elküldve December24, 2010 Oké, csak nem megy rá a 4+ mm-es csonkra a 3 mm-es cső :lol: Hőlégfúvó, elhatározás, és varázsige kérdése :lol: (nah meg némi szerencse sem árt, hogy találj bótot ahol 24-én adnak 4-es csövet)
FPepe Elküldve December24, 2010 Elküldve December24, 2010 Hőlégfúvó, elhatározás, és varázsige kérdése :lol: (nah meg némi szerencse sem árt, hogy találj bótot ahol 24-én adnak 4-es csövet) Meg némi szilikoné :lol:
Recommended Posts