KisBla Elküldve Február21, 2015 Megoszt Elküldve Február21, 2015 (edited) Hátul minden elfér, de elöl már necces. Ha magas az et szám, hamar beleér a gólyalábba. Ha teheted próbáld fel, mielőtt megvennéd. Akkor próbáljak inkább olyan 33-35 körüli et-set nézni? 8" szélesnél nem akarok nagyobbat venni. Ja még azt szerettem volna megtudni hogy Ti milyen típusu vezérlést használtok?(mármint márkát) és hogy milyet ajánlotok? nem tudom hogy a conti szett az jó? Módosítva Február21, 2015 : KisBla Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Még nem volt időm foglalkozni vele gyakorlatban, csak gondolatban. Találtam viszont egy ilyet: http://workshop-manuals.com/vauxhall/omega-b/k__clutch_and_transmission/manual_transmission_rear_wheel_drive/gearshift_linkage/repair_instructions/gearshift_lever_knob_replace_gearshift_lever_installed/ "Egyszerű" műveletnek tűnik ("fűrész", "kb 70°C-ra melegíteni ipari hőlégfúvóval", stb) :) Én le tudtam szedni az enyémet, húzni kellett mint állat felfele és lejött. A rúd "rücskös - egyenetlen" és azon szorul meg.Tettem fel anno irmscher gombot, jól rá kellett baxarintani tenyérrel 4-5-öt - nem pottyant le utána az se. Még a régi gombom is megvan valahol amit leszedtem, szerintem nem roncsolódott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Márkos Zoltán, erre gondolsz? https://www.dropbox.com/s/bcling3f1xwx21p/P_20140725_094536.jpg?dl=0 Sajnos a másik oldal sem volt jobb, ott még a pótkerék tartó is ki volt rohadva :( Amúgy ez nem az enyém. Nekem az első nyúlványok indultak meg. jajj... hát ezt sem irígyelem el a tulajtól. :) Amint fentebb említém, a külső elemeknél van a gond, ahol a hátsó sárvédő és a "köténylemez" v lökhárítótartó lemez találkozik egy átlapolással. A sárvédőn vannak a kis rögzítőcsapok, melyekre a teljesen felesleges, vízgyűjtő, páramegtartó műanyag "díszléc" ül fel. Ez a műanyag vacak fut körbe az egész kocsin, tartja a típusfeliratot stb. No ez alatt vannak a turpisságok, azaz már nincs semmi foltokban, m az alatta megülő nedvesség kikezdi az átlapolást, egyszerre két elemét rohasztva a bódénak. Akinek ott a kontinuuitási zavar akkora mint esetemben, tapasztalhat némi légáramlást járó motornál. Tudja vki, h mi kergeti arra a léget? :) És hogy ez azt jelentené, h a zopel már beárazta ott a rohadás lehetőségét és tervezett oda vmi légkeringetést, v csak vmi kóbor szellő járt arra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Igen. Nekem is 8x19 et35 van, és elöl szépen elfér, csak az ültetés miatt, ha kanyarodok és berugózik az eleje, beleér a műanyag doblemezbe. Akkor próbáljak inkább olyan 33-35 körüli et-set nézni? 8" szélesnél nem akarok nagyobbat venni. Ja még azt szerettem volna megtudni hogy Ti milyen típusu vezérlést használtok?(mármint márkát) és hogy milyet ajánlotok? nem tudom hogy a conti szett az jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Február23, 2015 Megoszt Elküldve Február23, 2015 Igen. Nekem is 8x19 et35 van, és elöl szépen elfér, csak az ültetés miatt, ha kanyarodok és berugózik az eleje, beleér a műanyag doblemezbe. Rendben van Köszönöm szépen az infot! Egyébként nekem is beleér néha a bal elsö mert porig van rakva szegénykémnek az eleje amin áprilisban lesz változtatva. Azt még meg kérdezhetem hogy a Tied mennyire van megültetve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 30 mm-es weitech rugók vannak benne. A telók gyáriak. Rendben van Köszönöm szépen az infot! Egyébként nekem is beleér néha a bal elsö mert porig van rakva szegénykémnek az eleje amin áprilisban lesz változtatva. Azt még meg kérdezhetem hogy a Tied mennyire van megültetve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
eszeky Elküldve Február24, 2015 Megoszt Elküldve Február24, 2015 Szia. Sztem kárpitos fel tudja rakni. De én ragasztottam és cipészszöggel fogattam oda. Autó kárpitossal felrakattam .Egy ezrest kért érte. Köszönöm az infót. Üdv:Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
TibiX Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy valaki cserélt e már Omega B2-be felyegységet? Kell e valami speckó cucc, hogy be tudjak rakni egy normál 2din-es lejátszót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 A váltógomb kálvária folytatódik. :) Tegnap nekiestem, hát tényleg lejön, de csak az a gumivacak borítás, maga a gomb erősen gyanítom egy anyag a rúddal, s úgy néz ki, mint egy mézcsorgató :) Elég speckó :( Hogy a francba lehet erre vmi jót venni is bhol, nem csak vmi használtat, v milliárdokért készíttetni. Kis pénz kis foci alapon egy ép emblémával is megelégednék egyelőre, m az előd amortizálta vhogy. De az álmom vmi jól kézbeillő jóféle bőr v egy szépen megmunkált fa, hátha még a (mű?)fabetéthez is pásszolna az ajtóban... Még nem volt időm foglalkozni vele gyakorlatban, csak gondolatban. Találtam viszont egy ilyet: http://workshop-manuals.com/vauxhall/omega-b/k__clutch_and_transmission/manual_transmission_rear_wheel_drive/gearshift_linkage/repair_instructions/gearshift_lever_knob_replace_gearshift_lever_installed/ "Egyszerű" műveletnek tűnik ("fűrész", "kb 70°C-ra melegíteni ipari hőlégfúvóval", stb) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 (edited) A váltógomb kálvária folytatódik. :) Tegnap nekiestem, hát tényleg lejön, de csak az a gumivacak borítás, maga a gomb erősen gyanítom egy anyag a rúddal, s úgy néz ki, mint egy mézcsorgató :) Elég speckó :( Hogy a francba lehet erre vmi jót venni is bhol, nem csak vmi használtat, v milliárdokért készíttetni. Kis pénz kis foci alapon egy ép emblémával is megelégednék egyelőre, m az előd amortizálta vhogy. De az álmom vmi jól kézbeillő jóféle bőr v egy szépen megmunkált fa, hátha még a (mű?)fabetéthez is pásszolna az ajtóban... Még nem volt időm foglalkozni vele gyakorlatban, csak gondolatban. Találtam viszont egy ilyet: http://workshop-manuals.com/vauxhall/omega-b/k__clutch_and_transmission/manual_transmission_rear_wheel_drive/gearshift_linkage/repair_instructions/gearshift_lever_knob_replace_gearshift_lever_installed/ "Egyszerű" műveletnek tűnik ("fűrész", "kb 70°C-ra melegíteni ipari hőlégfúvóval", stb) :) Módosítva Február25, 2015 : Márkos Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 (edited) bocs a duplikációért Módosítva Február25, 2015 : Márkos Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy valaki cserélt e már Omega B2-be felyegységet? Kell e valami speckó cucc, hogy be tudjak rakni egy normál 2din-es lejátszót? Szia! Én épp két hete cseréltem igaz egy dines lett a vége de 2 dinest akartam na mindegy, a lényegre térve csak egy beépítő keretre lesz szükséged meg ha van kormány vezérlésed és szeretnéd használni akkor ahhoz kell egy adapter.Ha a jövendőbeli fejegységedhez van iso kábeled akkor csak rá kell dugni a gyárira ami 3 csatiból áll de a legfelső kicsit nagyobb igy csak egyféle képp fog rá menni. Ha már be van kötve a fejegységed és kulcs kivétel után elfelejti a beállításokat akkor csak a piros és sárga vezetéket kell fel cserélned ami gyors csatlakozos igy egyszerű a dolog. egy ilyen beéptő keret kell hozzá.nemtudom hogy otthon lehete kapni én itt németben a mediamarkt-ban vettem. http://www.ebay.de/itm/OPEL-Corsa-C-Vectra-Combo-Agila-Omega-B-Doppel-2-DIN-Radio-Blende-Rahmen-Adapter-/361076087952?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5411cfdc90 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Márkos Zoltán Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Ó Nagytapasztalatú Varázskezű, fedd fel a titkot, hogyan lehet azt a q... drótot kiszedni a csatiból, m elég sokáig próbálkoztam, de nem jött. A sárga-piros cserét akartam véghezvinni tegnap, eredménytelenül. Szia! Én épp két hete cseréltem igaz egy dines lett a vége de 2 dinest akartam na mindegy, a lényegre térve csak egy beépítő keretre lesz szükséged meg ha van kormány vezérlésed és szeretnéd használni akkor ahhoz kell egy adapter.Ha a jövendőbeli fejegységedhez van iso kábeled akkor csak rá kell dugni a gyárira ami 3 csatiból áll de a legfelső kicsit nagyobb igy csak egyféle képp fog rá menni. Ha már be van kötve a fejegységed és kulcs kivétel után elfelejti a beállításokat akkor csak a piros és sárga vezetéket kell fel cserélned ami gyors csatlakozos igy egyszerű a dolog. egy ilyen beéptő keret kell hozzá.nemtudom hogy otthon lehete kapni én itt németben a mediamarkt-ban vettem. http://www.ebay.de/itm/OPEL-Corsa-C-Vectra-Combo-Agila-Omega-B-Doppel-2-DIN-Radio-Blende-Rahmen-Adapter-/361076087952?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5411cfdc90 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Február25, 2015 Megoszt Elküldve Február25, 2015 Ó Nagytapasztalatú Varázskezű, fedd fel a titkot, hogyan lehet azt a q... drótot kiszedni a csatiból, m elég sokáig próbálkoztam, de nem jött. A sárga-piros cserét akartam véghezvinni tegnap, eredménytelenül. A vezeték nem fog vagy is nem kéne hogy külön kijöjjön. A szilikont alatt a két fém kapocsnak kell szétjönnie. az egyik nekem is nagyon nehezen jött szét de végül megadta magát :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/02/28/hasznaltauto_vasarlas_kerdesek/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum Nagyon jó kis cikk és a lényeg! Azt kérdezném inkább, hogy vezérlés, féktárcsák, kuplung, kettős tömegű (ha van benne) mikor voltak cserélve, olaj hány kilométerenként, stb. Egyébként akkor járunk a legjobban, ha lecseréljük az olajat és a vezérlést a vásárlás után, akkor nulláról indulunk. Mindig mondom, hogy legyen pénztartalékunk az azonnali szervizre. Ne legyünk kétségbe esve, ha gumit kell venni az autóra, vagy lengéscsillapítót kell cserélni. Ha megcsináltatjuk, nekünk lesz jó, mi fogjuk használni. Ez az ára, hogy nem BKV-val megyünk, ezt el kell fogadni. Én is leszervizelem a kocsit, amit veszek, és nem morgok, hogy kell még egy féktárcsa is. Tudom, hogy nem mindenkinek egyformák az anyagi lehetőségei, és ez tisztán pénz kérdés, de akkor olyan autót kell venni, aminek a megvásárlása mellett marad még pénzünk a szervizre is. Nem ciki olcsó autóval járni. Nekem is egy 400 ezer forintot érő tizenhárom éves VW Caddy-m van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március8, 2015 Megoszt Elküldve Március8, 2015 Pár év kihagyás után "visszaköltözöm" a topicba :) 2001-es 2.6 V6 elegance....8 éve egy tulaj ( nem dohányzó, női tulaj) rendszeresen szervizelve... :icon6: :icon6: :icon6: Igen, ez volt Édesanyám omegája, de már az enyém :) Nem engedhettem, hogy máshova kerüljön :) 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március9, 2015 Megoszt Elküldve Március9, 2015 Nem akarsz tarcsi motort? Egy B Vectrát bontanak 2.6-os motorral, és a srác 60e-ért odaadná a komplett motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március9, 2015 Megoszt Elküldve Március9, 2015 az ár nagyon jó, de a motor az erőssége az autónak, abban bízom :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KisBla Elküldve Március9, 2015 Megoszt Elküldve Március9, 2015 Sziasztok! Milyen márkájú lengőkarokat, vezérlést ajánlotok 3.0 v6 faceliftbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március10, 2015 Megoszt Elküldve Március10, 2015 Amik vannak komplett lengőkarok, nagyon gyenge szilenttel vannak szerelve. Cserélj szilentet, de csak gyári vagy Lemförder a tartós megoldás. Vezérműszettből a Contitech jó, vagy gyárit. Sziasztok! Milyen márkájú lengőkarokat, vezérlést ajánlotok 3.0 v6 faceliftbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
perry Elküldve Március10, 2015 Megoszt Elküldve Március10, 2015 hellosztok 2.5 opel omega b bmv motoral 95-ös gyártásu melegen nehezen indul de olaj szivárgás is van mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március11, 2015 Megoszt Elküldve Március11, 2015 hellosztok 2.5 opel omega b bmv motoral 95-ös gyártásu melegen nehezen indul de olaj szivárgás is van mi lehet a baj? A gazdája... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dödi Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Sziasztok! Szükségem lenne az ETN Book-ra, valaki meg tudná osztani nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Március19, 2015 Megoszt Elküldve Március19, 2015 Szia. Miért, mi a gond a géppel? Sziasztok! Szükségem lenne az ETN Book-ra, valaki meg tudná osztani nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dödi Elküldve Március19, 2015 Megoszt Elküldve Március19, 2015 (edited) Valami mindig van :-) Imádok szerelni, amilyen anyagot csak lehet, megszerzek a javításhoz, mivel nem autószerelő vagyok. Már túl vagyok egy teljes motorfelújításon és sok szerelésen is. Most az elektronikai részét is szeretném még jobban megismerni. Most hallottam először az ETN Book-ról, és egyrészt kíváncsi vagyok, hogy mi mindent tartalmaz és hogyan, másrészt ha már létezik, nehogy már ne legyen meg! :-) A gondok: utólag beépített tempomat nem akaródzik feléledni, automata klíma sem úgy műxik, ahogy kéne, most lesz lebontva a műszerfal, mert a tech2 szerint megadta magát egy szervó. X20XEV kombim van egyébként, és sokáig nem szeretnék tőle megválni. Módosítva Március19, 2015 : Dödi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts