Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

a Gsik inkább városi autók..most nyilván megköveznek

C20NE-vel..... :lol:

A Gsik igazi örörmkocsik!
C20XE-vel..... <_< ;) :D

Szal mind2 jó választás, de készülj föl rá, hogy amit megveszel, arra még kb az autó értékét rá kell dobni, hogy a mindennapokban is megbízható társad legyen!

Ez bizony örök igazság!

:rolleyes: :P

Link to comment
Megosztás:

Én a Calit igazi túrázó autónak tartom

a hasznaltauto.hu-n levő Calibrák 60%-val egy Újpest - Zugló túrát is csak 2 napi hideg élelemmel és teljesen feltöltött mernék bevállalni, az állapotuk kép alapján is vállalhatatlan

, a Gsik inkább városi autók..most nyilván megköveznek

ez nem igazán értem :rolleyes:

a Calibra coupe nem grand tourismo :D

A Gsik igazi örörmkocsik! Szal mind2 jó választás, de készülj föl rá, hogy amit megveszel, arra még kb az autó értékét rá kell dobni, hogy a mindennapokban is megbízható társad legyen!

sok esetben akkor örömkocsi ha tudsz a saját kínodon nevetni <_< ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát lehet hogy a V-os Cali nem az én pénztárcámhoz való! :D

Ja de mi a külömbség a Cali meg a Gsi között?????

Mi az hogy mind a kettő másra való???????? :rolleyes:

a különbség az, hogy a Calibra egy coupe (lapos, széles, keret nélküli ajtó(!!), stb ), a gsi meg hot-hatchback (tipikusan városokba szánt, kis/közepes teljesítményű autók gyári sok extrával, nagyobb teljesítményű motorral ellátott változata)

Mindkettőböl ki lehet fogni iszonyatosan sz@_rt, de elfogadhatót is. Aztec árulja már egy ideje az autóját az övé reléggé rendben van, kasztni is ok meg nem is néz ki rosszul.

Vagy megveszed az Anti turbós autóját de azzal percek alatt meghalsz, ha a c14se-vel 180-al közlekedsz <_<

Vagy a Wolfi Corsáját ;)

Link to comment
Megosztás:

Mondtam én, hogy jön 1 Gsi-s és megkövez, minnyá beszólok a Calisoknak, hogy mentsenek meg!! <_< ;)

kő nincs nálam, csak értetlenkedés :P :D

de tényleg nem grandtourismo azok valók inkább városon kívülre....legalábbis a hivatalos marketing szerint :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

a különbség az, hogy a Calibra egy coupe (lapos, széles, keret nélküli ajtó(!!), stb ), a gsi meg hot-hatchback (tipikusan városokba szánt, kis/közepes teljesítményű autók gyári sok extrával, nagyobb teljesítményű motorral ellátott változata)

Mindkettőböl ki lehet fogni iszonyatosan sz@_rt, de elfogadhatót is. Aztec árulja már egy ideje az autóját az övé reléggé rendben van, kasztni is ok meg nem is néz ki rosszul.

Vagy megveszed az Anti turbós autóját de azzal percek alatt meghalsz, ha a c14se-vel 180-al közlekedsz <_<

Vagy a Wolfi Corsáját ;)

Nem közlekedek 180-al csak néha ha nincs forgalom és jó az út és egyedül vagyok akkor

leparkettázom egy kicsit de csak egy két percet megyek vele 180-al aztán vissza 90-re!

Én úgy vagyok vele hogy ha már összeraknak a mérnökök egy motort akkor az menjen is annyit

mint amennyit mennie kell!!!

Nem vagyok én nagypapa.

Sajna most nem igazán megyeget de legalább megint elfoglalom magam valamivel :D

Lehet nyomozni.

Meg pénzt költeni aminek annyira nem örülök.

Sajna azt vettem észre hogy folyamatosan kell belenyomni a pénzt a gépbe főleg ha húzom a fülét :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

2.5 V6 turbó max épített van. Caliban 2.0 turbo volt-van.

Gsi és Cali 2.0 16v kb. forma-forma kéne legyen. de passz

Én úgy hallottam hogy van gyári Cali 2.5 V6 turbó négykerekes és

sok baj van vele mert a turbó megöli a négykerék hajtást, vagy ez őrültség???

Link to comment
Megosztás:

2.5 V6 turbó max épített van. Caliban 2.0 turbo volt-van.

Gsi és Cali 2.0 16v kb. forma-forma kéne legyen. de passz

A calibra sokkal nehezebb így egyforma moci esetén a gsi a gyorsabb.kb a 2.0 4X4 cali megy úgy mint egy átlagos gsi....Talán egy picivel jobban.Calibra turbót viszont csak akkor érdemes venni,ha sok pénzed van,mert az összkerék elég kényes és drága ha tönkre megy benne valami.A turbós moci is elég kényes,így kicsit több pénzt igényel az is.

Link to comment
Megosztás:

A calibra sokkal nehezebb így egyforma moci esetén a gsi a gyorsabb.kb a 2.0 4X4 cali megy úgy mint egy átlagos gsi....Talán egy picivel jobban

de egy ilyen összehasonlítás értelmetlen tekintve, hogy 13 évesnél idősebb autókrol beszélünk rosszabbnál rosszabb állapotban és rengeteg minden múlik a sofőrön :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ti szoktatok ütközni kecsón minden héten a centrumban nem?

Majd leviszem a verdámat és megnézitek hogy milyen állapotban van stb....

Meg ki kéne deríteni mért megy csak 160-at!

Én arra gondolok hogy mikor 180 at mentem vele akkor 3,0 bár volt a gumikban most meg 2,2!!!!!!!!!!

Lehet ez az oka???

Majd remélem valamelyikőtök rájön a problémára.

Majd egyeztetünk időpontot oksa?????????

Link to comment
Megosztás:

Ti szoktatok ütközni kecsón minden héten a centrumban nem?

Igen, minden pénteken esténként fél 8 -8 körül ott szokott lenni a "csapat"!

Jah és nem a centrumban, hanem a volt Centrum, most Skála Parkolóban! ;)

Én arra gondolok hogy mikor 180 at mentem vele akkor 3,0 bár volt a gumikban most meg 2,2!!!!!!!!!!

Lehet ez az oka???

Szerintem sem sok köze van a guminyomásnak... főleg ennyire nem csökkenne le a sebesség...1-2 km-rel lehet, de nem 20-al! <_<

Mint ahogy ezt már más is írta, ennek elég sok befolyása lehet... nem sorolom fel újra... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

De ha egymás mellé kéne rakni egy calit (2000 cc 16v)

és egy gsi-t akkor negyed mérföldön ki jönne ki győztesen???

Gondolom a v6 2,5 turbó calit már nem kell kiállítani egy gsi ellen mert csúnyán elveri NEM?

Sofőrtől függ 70%-ban az ki, mikor, kit ver le:) Technika csak annyiban, hogy jó legyen. Példa:

Astra C20NE (115Le) vs Vectra C16Nz (75 Le) . 2x nyert a vectra 0-70 ig. Az Astrás én voltam... a vectrás Bkori:)

Amikor Ő ment az Astrámmal más volt a helyzet:) Jól kell indulni, jó guma, és jó váltások.

Utána gyühet a LE:) VÁROSBAN gyorsulásról beszélve, persze:)

Viszont én meg hagytam ott nem egyszer Calit ami C20NE volt. Vagy pariban voltam 20SEH kadettal, igaz a hármasnál elköszönt:)

Éppen kikpatam Suzuki Swift 125LE változatól, illetve gyaláztam meg nagy mercit a Corsámmal, mert lassan reagált :rolleyes:)

Stb. stb.. Egyébként az szokták mondani az okosok 250LE alatt ne gyorsuljunk.

Azt nézzed meg, melyik mennyire van le lakva és meddig enged a takaród. Aztán rájösz mind kakás, de veszel egyet mert kell:)))

Calibrát is jó tolni (thankx Dark, és Szabotazs anno) és jó tolni GSi-nek is:) Turbo Cali az igazi, de nem könnyű vele.

Mennyi hülyeséget írtam:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.