Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Semmi.Attól még gyönyörűen működni fog a járgányod.De ha túlléped, akkor picit be fog szaggatni.Szal max. 20L-t tegyél bele, ne többet mert a benyában alapból van keverve E85.

köszike! akkor ugy lesz aszthiszem hogy 15 l e85 és 35 benya :)

Link to comment
Megosztás:

:) A rendes benzinben a kutaknál?

Bezonyámm.....Na azé' túlzásba nem viszik! :P

köszike! akkor ugy lesz aszthiszem hogy 15 l e85 és 35 benya :(

NM.Ha nem szaggat be tőle, akkor később növelheted a dózist.Kisit szeszfőzde feeling lesz a kipuffod, meg kitakarítja az üza.rendszert is.Szal ha tartósan akarod használni, 1000km után cserézd ki a benyaszűrőd.

Link to comment
Megosztás:

mit tettél bele :) :( :P

95 ös Lukoil volt benne. Fater azt tankolt mindig, de Te mit tettél bele odahaza? :hiya:

én azárt szétnéznék a hétvégén még az AC előszűrő, meg a szellőző csövek átjárhatósága végett... nem nagy kunszt, de ha tényleg az a baj, akkor nem dobsz ki 50 ezret feleslegesen.

Link to comment
Megosztás:

az üzemanyag ellátás hogyan tud időszakosan 1-1 ütemben 1-1 hengerben kihagyni? ilyet csak a befecskendező tudna nem?

Ha lent lenne baj vagy a csőrendszerben akkor egy sem menne...vagy be sem indulna. Viszont küllőre indul

egy gyújtás lesz...

A tranyó nem egyezik a többivel?

Link to comment
Megosztás:

az üzemanyag ellátás hogyan tud időszakosan 1-1 ütemben 1-1 hengerben kihagyni? ilyet csak a befecskendező tudna nem?

Ha lent lenne baj vagy a csőrendszerben akkor egy sem menne...vagy be sem indulna. Viszont küllőre indul

egy gyújtás lesz...

Hogy is jelenik meg a trafóhiba a techen? mármint mi alapján határozza meg hogy az? énszerintem úgy hogy nem megy egy henger, és tippem szerint a kopogásérzékelő meg miegymás ad egy jelet, hogy nincs gyújtás... szerinte. ellenben mivel valószínű, hogy a legtávolabbi henger a hunyó, vmiért nem ér el a nyál odáig, vagy nem megfelelő mennyiségben és ezért van az hogy néha jó, néha nem. Ha a trafó a ludas, az vagy meghal vagy nem, sztem nem önjavító. Az időszakos kihagyás pláne azt érezteti velem, hogy a szellőző cső, vagy az aktív szűrő a hunyó.

Járasd meg, ha nem megy az egyik henger, rohanj a tanksapihoz és nyisd ki, ha sziszen igazam lesz. (azért kell idő, az általam említett dolog kb 20km után jött elő, és tartott vagy 10 vagy kevesebb kmig (mivel megálltam, körbejártam, és véletlenül kinyittom a tankot, mivel én arra gyanakodtam, hogy vmi szemetet tankoltam akkor, és szisszent.) Vákum ellen az AC sem tud dolgozni rendesen. (Vagy vedd le a benyacsöveket egyenként és nézd meg, hogy az AC mekkorát tol rajta.

Utána beszélgettem egy opeles szerelővel, mikor megnézték mi volt a hiba, én elmondtam a szotrit, és ugyan nem voltak biztosak benne, de elképzelhetőnek tartották azt, hogy a szellőzőben lévő egyirányú szelep leragadt a benzintől, ezért volt vákum a tankban, ezért szisszent, és TALÁN ezért nem volt elég benya a 4. hengerhez.

Viszont ha beinduláskor már 3 hengered van... akkor elképzelésem sincs, persze a trafó, de az meg hogy így minden előzmény nélkül, és hol jó hol nem jó módon haljon be, számomra fura... de opel...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.