Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Ne idézz képpel.

Amikor válaszolsz egy hozzászólásra, akkor a képek linkje után lesz egy ilyen .Na azt töröld ki, és úgy küld el a hsz.t.Akkor nem lesz benne a kép, csak a hivatkozó linkje. :D

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert mijéééééééééééééééééééééééééé????? Lassam, hogy megértsem. Valami oka van neki, de kezdő státuszomra való tekintettel még nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

HA VALAKI ESETLEG TUD ASTRA GSI ELSŐ LÖKÖST ESETLEG VALAMI TUNING SZERŰ VACAK IS JÓ LEHET VAGY HA SÉRÜLT AZ IS JÓ, AKKOR AZ ÉRDEKELNE ENGEM.

S.O.S.

KÖSZI

Így élből nem tudok, de miután beszéltünk, böngésztem a részing bázárot, na ott volt jó pár bontott darab. :D

Link to comment
Megosztás:

Én ma összetolattam egy 1000 éves pezsóval az ósan parkolóban....

Amúgy meg mind2n ludasak voltunk, bár én elindulás előtt alaposan szét szoktam nézni és folyamatosan figyelek, szóval ez most így jött össze.

Pénteken ugyan így jártam, ahogy Te, csak én a céges parkolóba, kollega épp akkor tolta ki a szusit hátrafelé, amikor én is... oldalra néztünk, de konkrétan hátra nem... kicsit koccoltunk, szusi lököse kicsit kiugrott a helyéről, nekem meg lett kis fehér csíkom a lökösön... :D

Link to comment
Megosztás:

Ma mi is haza értünk a Mátrából, csináltunk egy gyors kiruccanást, az üdülési csekk terhére.Tényleg elég minimálra sikeredett, de sok helyen voltunk.

A vektor jól bírta a megpróbáltatásokat, mindenhol tette a dolgát.Sirokon egy olyan lejtőn mentem le vele falun belül, hogy attól féltem a végén leér az első lökös.A szerpentineket jól bírta, akiket követtem, azok már kevésbé, vagy 3-4 autó inkább elengedett pedig csak felfelé mentünk! :D A 2009-es gyártású Michelin gummák nagyon jól bírták a mátrai xar utakat, és az azokon lévő kátyútengert.

Teljesítményzavarban sosem voltam, visszakapcsolás, aztán elindult a szekér mint a golyó.Előzésnél sem voltak beragadási gondjaim, bár az RS Octaviát nem értem utol, de a 4.2 V8-cal meglepően jól tartotta a tempót, mikor engem ill. az előttem menőt előzte, én meg miután elment mellettem, szintén előztem, és ott voltam a nyomában egy darabig, majd vissza lassítottam szépen.

Egyedüli kritika a vízhőfokmérő gombáját érte, valamiért megbolondult, és már akkor üzemi hőfokot mutatott, mikor még a közelében sem voltam, majd mikor megjött a hőfok, szépen lassan állt be a kívánt értékre.Először azt hittem, a termosztát halálozott el, de a venti működéséből ítélve azzal az égvilágon semmi baj nem volt.Szóval hőfokjeladó cserés lesz a kövi 7n.

A fogyasztás........szóval ez az autó erre való, nem pedig városban furikázni, idáig jó ha 7L-t evett amolyan vegyes félében, ezért anyukával arra jutottunk, hogy cserés a dolog valami olyan járgányra ami kevesebbet eszik városban.Ott, ahol 90%-ban használjuk.

Link to comment
Megosztás:

Mint ahogy, Te sem jöttél tegnap... vagy eddig nem értél ide... :D

Sajnálom papi!Ne haragudj!Csak mikor Bazsinál végeztem utána még vásárlás volt!Későn végeztünk és utána nem akartam zavarni!Legközelebb át megyek!De te nem sörözöl bakker! :P Kis lurkóval együtt szopizod a tejcsit csak! :D :D

Link to comment
Megosztás:

A fogyasztás........szóval ez az autó erre való, nem pedig városban furikázni, idáig jó ha 7L-t evett amolyan vegyes félében, ezért anyukával arra jutottunk, hogy cserés a dolog valami olyan járgányra ami kevesebbet eszik városban.Ott, ahol 90%-ban használjuk.

3.2 V6-ra pl! :D

Link to comment
Megosztás:

Egy GSi C Corsa? Hmm?

1.7DTI, Corsa C 5 ajtóval..... :D

Vagy igazi hazai tudatos fogyasztóként kecskeméti Mercedes A classe :D

Azért annyira nem keresek jól, hogy egy olcsó alkatrészekből összetákolt, szépen csillogó valamit vegyek. Pont annyira szkeptikus vagyok a mai mergákkal, mint anno a spanyol összerakású Vitókkal, amik bár olcsók voltak, lépten nyomon széthullottak 108 110 egykutya.Akik meg a régi 616-os motorral szerelt 213-asból ültek át (régi Family Frost típusú) , legszívesebben felgyújtották volna őket.

Link to comment
Megosztás:

1.7DTI, Corsa C 5 ajtóval..... :D

Azért annyira nem keresek jól, hogy egy olcsó alkatrészekből összetákolt, szépen csillogó valamit vegyek. Pont annyira szkeptikus vagyok a mai mergákkal, mint anno a spanyol összerakású Vitókkal, amik bár olcsók voltak, lépten nyomon széthullottak 108 110 egykutya.Akik meg a régi 616-os motorral szerelt 213-asból ültek át (régi Family Frost típusú) , legszívesebben felgyújtották volna őket.

Sajnos ismerem azt a fukar céget, és nem sírnék, ha egy szép napon egy fűvel benőtt parkot találnék a helyén :D

A cenzornak (Gepárd) üzenném, hogy nem szóltam semmit, azt is csak nagyon halkan! :D

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ismerem azt a fukar céget, és nem sírnék, ha egy szép napon egy fűvel benőtt parkot találnék a helyén :D

Sajnos Ők is bele estek abba a hibába, hogy olcsó beszállítókon akarnak nagy árréssel autót eladni.Ami pedig olcsó, előbb vagy utóbb széthullik.Az első szériás A classe ugye megbukott a rénszarvas teszten, majd a párosított autómata váltók max. 800km-t bírtak ki.

A Vitóknál típushiba volt a széthulló turbó, átégő hengerfej tömítés, behaló termosztát, széteső féltengelycsukló, jellemzően a külső, széteső kuplung, beázó és megbolonduló elektronika, gyorsan kopó hátsó fékbetétek (10-12e.km).

A következő szériás 112CDI-nél ezt már nagy mértékben kiküszöbölték.

Személyautó fronton pedig az E Classe volt a villanyászok kedvence, S Classe pedig szintén ette az automata váltókat, Dieselnél pedig a befecskendező rendszer adta be az unalmast, megette a hűtőfolyadékot.......szóval volt baj nem kevés.Ezeket anno még a Birizdós időszakban tehát -98'-99'-ben volt szerencsém kipróbálni.

Ennyit a fene nagy csillogásról, meg ilyenek.W123-W124-W126-W223 rlz.Azok még gépek voltak.A többi csak ipari hulladék.

Amúgy a kedvencek:

Mercedes%20W126%20Zender%20body%20kit%20SEC%20Black%20View.jpg

w124_coupe_470846_24364.jpg

782881_23fba2f2f123ee0c90eff673e081425e_ml.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem lesz az túl kicsi? :D

Amire használnák, teljességgel tökéletes lenne......ha tudnék bízni a "megkímélt" autókban.De ugye ez nem jellemző.Így továbbra is marad az 1.9TDI front.Választék van xarásig.Már csak a vektorra kellene egy olyan aki elhiszi nekem, hogy nem fog széthullani alatta, nem 3 autóból van felépítve, nincs oda a motorja, sőt vezérlést sem kell cserélni rajta és még sorolhatnám.... :D

Link to comment
Megosztás:

Amire használnák, teljességgel tökéletes lenne......ha tudnék bízni a "megkímélt" autókban.De ugye ez nem jellemző.Így továbbra is marad az 1.9TDI front.Választék van xarásig.Már csak a vektorra kellene egy olyan aki elhiszi nekem, hogy nem fog széthullani alatta, nem 3 autóból van felépítve, nincs oda a motorja, sőt vezérlést sem kell cserélni rajta és még sorolhatnám.... :D

Azért azon az 1.9 fronton még agyalnék a helyedben...

Nem hibátlan motorok azok sem, sőőőőt.

Akkor inkább nézelődj az AutoScout24-en és hozunk be olyat, amiben tudjuk is hány km van.

Nem akarok senki pénztárcájában turkálni, távol álljon tőlem, de nem értem miért csodálkozol azon, hogy a vector hosszútávon ennyit eszik és ilyen?

Arra tervezték és nem városba gyereket hurcibálni.

Arra a Corsa a kategóriájának megfelelője, vagy esetleg az astra.

Amikor a vecit vetted az volt az indok, hogy biztonságban akarod tudni a gyerkőcöket.Teljessen érthető.

Most eladod, veszel egy városi törpét(csak halkan jegyzem meg két gyerek csak nagyobb lesz), lesz két kis autód és hosszútávon meg majd megy a matekolás, hogy nem férünk el.

Felvannak cserélve a szerepek a kategóriákban...corsával a városba, vectorral a mamához vagy kirándulni.Sima ügy ez.

Mondom, nem akarok senkivel sem összeveszni, de szerintem nem jó szemszögből nézitek a dolgot...aztán lehet én vagyok hülye. :D

Aztán persze lehet ugatni nekem is, hogy minek van benzintemető libakergetőm, DE: iszonyat jó vele autózni hosszútávon is, lazán vesz mindent és 8 körül eszik zőcségléből és nem kell agyalnom egy előzésnél, hogy beférek vajon? Az alkatrészárakon meg csak röhögök...

Iszonyat élveztem a balcsira most az utat vele oda-vissza, ablak lent óra szerint 100 és nem sietünk. Nem hiányzik a klíma sem és nem azért mert savanyú a szőlő. :P

Könyök kint és nyomatod ezt hozzá. :D

Link to comment
Megosztás:

Azért azon az 1.9 fronton még agyalnék a helyedben...

Nem hibátlan motorok azok sem, sőőőőt.

Akkor inkább nézelődj az AutoScout24-en és hozunk be olyat, amiben tudjuk is hány km van.

Nem akarok senki pénztárcájában turkálni, távol álljon tőlem, de nem értem miért csodálkozol azon, hogy a vector hosszútávon ennyit eszik és ilyen?

Arra tervezték és nem városba gyereket hurcibálni.

Kiskasza segítsége nélkül semmit nem vennék meg, lévén nemkicsit ismeri a témát.Neki is volt+jelenleg is ilyesmi vasat hajt.

Amit tudok, ha elkelne a vektor, akkor 97' környéki 1.9TDI GT felszereltségű Golf jöhetne szóba.Anno mikor a vektort vettem jó 5letnek tűnt, hiszen csak én használtam napi 7km-re.Aztán kiköltöztünk, és a kevesebb hirtelen több lett.Nincs bajom a 9L-es városi átlaggal, hiszen cserébe ott van 136LE és 190NM ha gubanc van, no meg 1280kg.Tehát akinek nem gond az első infó, annak ez a megfelelő autó.Nekünk ennél takarékosabb gépre van szükségünk.

Egyébként tankoltam, és 7L jött ki mátrai átlagnak ami jó.......lenne ha mindig így lenne használva.

Amúgy ma taliztam Kacseróval futólag, éppen Dávidot tanította vezetni, aztán Tomival, majd Gepárddal.Utóbbinál láttam az új gépét is! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.