Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Tegnap tesztelés céljából használtam kicsit Dini Zafiráját.Sajnos a létömegmérő cseréje nem oldotta meg az erőtlenséget így Balázsnak kell majd megszakértenie.

Viszont érdekes autó bizonyos szempontokból.Jó vele menni, jópofa ahogy rálátsz a közlekedésre, biztonságot ad.A vezetési élmény alapvetően buszos, de ha alaposan szemügyre veszed a részleteket rá fogsz jönni, hogy egy Astra G Caravanban ülsz, csak magasan.A magas tetővonal, a nyújtott szélvédő, az A oszlop (amit szokni kell mert holttere van) mind jó kis apró részlet.De ha hátra fordulsz, meglepően közel van a jobb hátsó D oszlop.Jól lehet vele tolatni, hátra nézve is sima ügy, kicsi hely is elég a megforduláshoz.Kisebb íven fordul, mint a Puntónk.Elöl és hátul is fejedelmi a lábtér, kényelmesek az ülések, minden Opelesen kézre áll.

A motor is megszokható, teljesen más tartományban dolgozik mint egy benzines, simán lehet nagypapásan vezetni.Ellenben szerintem a termosztát nem áll a helyzet magaslatán, nagyon lassan lesz valamiféle üzemi hőfok, ha a 80, az az.

A tempomat pedig megvéd a városban is a gyorshajtástól! :D

Ha nem tudnám, hogy ennek a motornak mennyi szűk keresztmetszete van, símán kéne.De ezen dolgok ismeretében inkább valami benzinesbe ülnék bele ha tehetném.

Link to comment
Megosztás:

Az az asszonyé,szóval az nem ér! :D

Splash műxik?Nem zörög, nem nyüszög?

megvan, nem nyuszog

viszont többnyire alto van használatban, mert ritka az öt személy egyszerre szállítása, meloba meg tökéletes. nem fogyaszt, nem is megy. januárban volt ezen egy váltó csere, de bontott jobban megérte, mint a felújítás szervizben.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap tesztelés céljából használtam kicsit Dini Zafiráját.Sajnos a létömegmérő cseréje nem oldotta meg az erőtlenséget így Balázsnak kell majd megszakértenie.

Viszont érdekes autó bizonyos szempontokból.Jó vele menni, jópofa ahogy rálátsz a közlekedésre, biztonságot ad.A vezetési élmény alapvetően buszos, de ha alaposan szemügyre veszed a részleteket rá fogsz jönni, hogy egy Astra G Caravanban ülsz, csak magasan.A magas tetővonal, a nyújtott szélvédő, az A oszlop (amit szokni kell mert holttere van) mind jó kis apró részlet.De ha hátra fordulsz, meglepően közel van a jobb hátsó D oszlop.Jól lehet vele tolatni, hátra nézve is sima ügy, kicsi hely is elég a megforduláshoz.Kisebb íven fordul, mint a Puntónk.Elöl és hátul is fejedelmi a lábtér, kényelmesek az ülések, minden Opelesen kézre áll.

A motor is megszokható, teljesen más tartományban dolgozik mint egy benzines, simán lehet nagypapásan vezetni.Ellenben szerintem a termosztát nem áll a helyzet magaslatán, nagyon lassan lesz valamiféle üzemi hőfok, ha a 80, az az.

A tempomat pedig megvéd a városban is a gyorshajtástól! :D

Ha nem tudnám, hogy ennek a motornak mennyi szűk keresztmetszete van, símán kéne.De ezen dolgok ismeretében inkább valami benzinesbe ülnék bele ha tehetném.

Kisebb fordulókör? :huh: :blink:

Érdekes, az én puntomnak talán a legkisebb az össze autó közül, amit eddig vezettem...

Nem olyan szar motor az a Y20DTH, csak pár trükköt kell bevetni és még jó is lehet.

Alapból levenném a szívótorkot kitakarítani, ellenőrizném a résolajcsöveket és a turbót is megnézném. Szerintem annak vagy mechanikailag vagy vezérlésileg halott a turbója, mert amikor Dini gyorsult vele mellettünk szombaton kurvára kerepelt, tehát üzemenyag volt a toláshoz, csak nyomás nem.

Szívó oldal csövét leszedni és megrángatni a turó tengelyét és mennyi olaj van a nyomó oldalon....

Link to comment
Megosztás:

Kisebb fordulókör? :huh: :blink:

Érdekes, az én puntomnak talán a legkisebb az össze autó közül, amit eddig vezettem...

Nem olyan szar motor az a Y20DTH, csak pár trükköt kell bevetni és még jó is lehet.

Alapból levenném a szívótorkot kitakarítani, ellenőrizném a résolajcsöveket és a turbót is megnézném. Szerintem annak vagy mechanikailag vagy vezérlésileg halott a turbója, mert amikor Dini gyorsult vele mellettünk szombaton kurvára kerepelt, tehát üzemenyag volt a toláshoz, csak nyomás nem.

Szívó oldal csövét leszedni és megrángatni a turó tengelyét és mennyi olaj van a nyomó oldalon....

Nem tudom, valahogy olyan érdekesen fordul a gép.Lehet, a tiédben más lehet az áttétel?

Ebben a Zafiban óra szerinti a kilóméter, szóval 288e.Jó esély van rá, hogy a szívótorok rendesen tele van turhával.Holnap csinálom a féket.Ma nem volt rá idő.

Link to comment
Megosztás:

Ebben a Zafiban óra szerinti a kilóméter, szóval 288e.Jó esély van rá, hogy a szívótorok rendesen tele van turhával.

Nem a kilométer számít, én évente leszedem a leállító szelep házat (beragad és nem indul), mondjuk mi alig megyünk 10-ezret 1 év alatt, az is főleg város.

A komplett szívóoldal is volt már takarítva (Bazsi szakfelügyelete alatt :icon1: )

Lehet, hogy nem 1 díjnyertes motor de a szívóoldal teljesen fém!!!!! Ami nem jellemző a mai motorokra ;)

Wolfi mondtam én, hogy szerethető verda "de má mikó!" :D :D :D

Link to comment
Megosztás:

Check lámpa van?

Lehet csak egy vákumcső van kirepedve...

Hétfőn, a légtömegmérő cseréje után még volt párszor.Tegnap el kellett szaladnom délelőtt egy helyre, és már nem volt.Szóval időszakos a buli.Ugyanakkor vagy gyorsan ráált a talpam, vagy nem tudom de mint ha kezdene éledni........lehet, hülye vagyok! :D

Nem a kilóméter számít, én évente leszedem a leállító szelep házat (beragad és nem indul), mondjuk mi alig megyünk 10-ezret 1 év alatt, az is főleg város.

A komplett szívóoldal is volt már takarítva (Bazsi szakfelügyelete alatt :icon1: )

Lehet, hogy nem 1 díjnyertes motor de a szívóoldal teljesen fém!!!!! Ami nem jellemző a mai motorokra ;)

Wolfi mondtam én, hogy szerethető verda "de má mikó!" :D :D :D

Nálatok a G intézi a napi gondokat, ezért tudod kikímélni a Zafit.Nálunk ezt a kóórza csinálta.Éppen duplája kilómétert futottam vele mint anyuka a Puntóval.Na, ez most majd megváltozik! :D

Szerethető verda, szó se' róla de én paráznék pár dologtól ami nem függ a kilóméterfutástól és megmakkanás esetén igen csak zsebbe nyúlós tétel lehet.Nyilván valamit, valamiért.

Link to comment
Megosztás:

Azért elgurultunk már huszonpárezret vele és EGR cserén kívül stab. szilentet cseréltem benne, ennyi.

3 év alatt.

Kopp-kopp el ne kiabáljam... :unsure:

A fogyi az nálunk 8 körül van...mondanak 5-6 lityit, lehetséges...90-el mondjuk Sopronig... :D

Link to comment
Megosztás:

Azért elgurultunk már huszonpárezret vele és EGR cserén kívül stab. szilentet cseréltem benne, ennyi.

3 év alatt.

Kopp-kopp el ne kiabáljam... :unsure:

Nem azt mondtam, hogy szét fog hullani mert az a tuti, csak mi van ha még is? :D :D :D Egy benzinesnél kb. tudom hová kell nyúlni és nem nagy összegek a dolgok még bontva sem.

Link to comment
Megosztás:

tegnapi unalmamban kivettem a tolatólámpa kapcsolót a váltóból.

nem kapcsolta fel a lámpákat

féktisztítókúra után kontakt tisztító segített neki, tegnap este még jó volt, azóta nem tolattam

otthon ki kell venni e vezetöülést mert az elörebuktató funkció nem müködik, így nem lehet beszállni hátra...

mondjuk én nem is akarok dehát mégis

Link to comment
Megosztás:

tegnapi unalmamban kivettem a tolatólámpa kapcsolót a váltóból.

nem kapcsolta fel a lámpákat

féktisztítókúra után kontakt tisztító segített neki, tegnap este még jó volt, azóta nem tolattam

otthon ki kell venni e vezetöülést mert az elörebuktató funkció nem müködik, így nem lehet beszállni hátra...

mondjuk én nem is akarok dehát mégis

Én mostanában a helyzetjelző, és féklámpa problémás autókat fedezem fel.

Általában a bal oldali romlik el. Ilyenkor ha van lehetőség szólok a tulajnak.

Tolatólámpa problémát csak egy öreg Ladán vettem észre azon állandóan világított. :)

Jut eszembe a mosóporokat elhoztam a Jókairól, egy Turcinál, egy nálam landolt.

Kinek kell és mennyit utalni?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.