Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne nekem 4db alufelnim ami 4x98-as(fiat punton volt).Ugyebár a opel-é (corsa) meg 4x 100-as

A kérdésem az lenne fel merjem -e tenni (Már kipróbáltam egy nagyon kicsit szorult de felment és nem ütött!)

Az érdekelne,hogy megfelelő ez vagy inkább hanyagoljam:(

A válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne nekem 4db alufelnim ami 4x98-as(fiat punton volt).Ugyebár a opel-é (corsa) meg 4x 100-as

A kérdésem az lenne fel merjem -e tenni (Már kipróbáltam egy nagyon kicsit szorult de felment és nem ütött!)

Az érdekelne,hogy megfelelő ez vagy inkább hanyagoljam:(

A válaszokat előre is köszönöm.

Excenteres csavarral felteheted, de a lényeg, hogy a tehermentesítője mm-re passzoljon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne nekem 4db alufelnim ami 4x98-as(fiat punton volt).Ugyebár a opel-é (corsa) meg 4x 100-as

A kérdésem az lenne fel merjem -e tenni (Már kipróbáltam egy nagyon kicsit szorult de felment és nem ütött!)

Az érdekelne,hogy megfelelő ez vagy inkább hanyagoljam:(

A válaszokat előre is köszönöm.

Köszönöm a gyors választ:) esetleg valami hely ahonnan be tudom szerezni a gyűrűket?:lol: a felnié 64mm a cora agy aszem 56mm ,vagy keresek esztergályost?

Ő lenne az : http://www.pasztoy.hu/aruhazak/images/borb...8c92381afba5376 persze 4 lyukasba:D

Link to comment
Megosztás:

Egy oltári nagy segítségre lenne szükségem skacok :S

6 órába telt hogy összeraktuk a Corsát!

Csere a következők: hengerfejtömítés, szelepfedél tömítés, főtengely szimmering, vezérműfedél tömítés, 4 gyári 2pólusú gyertya, friss olaj, opel fagyálló

Probléma a következő: Beállítottuk a vezérlést érzésre (semmi speciális szerszám) fele vezetéket összedugtuk a helyére, beindítom elég szépen indult, 3 másodpercig járt, leállítom hogy akkor jó a vezérlés mehet a többi cucc fel rá(generátor, szervószivattyú, klímaszivattyú, szíj, hűtő stb...) összerakjuk szépen ahogy szétszedtük és nem indul :D beröffen de leáll beröffen leáll beröffen leáll. Inditásgátló nincs benne, riasztó egyfolytába villog, és csinál olyanokat hogy inditás közbe szól :S

Próbalámpábal megnéztem azon a hosszú gyertyapipa tartóra rámenő vezetéken hogy ad e áramot a gyertyáknak. 2-esbe van állandó áram, de inditás közbe se 1,3,4,5,6 foglalat nem villog.

Lehet hülyeség, de én arra gondolok, hogy legelső indításnál a vezérműtengely jeladó nem volt bedugva, és bekerült a hibakódja, és letiltotta a indítás lehetőséget, hogy ne tudjon kár okozni a motorba :/ Mivel ez nem felejtős, meg nem villogtathatós nem tudjuk műszer nélkül megoldani :S

Vagy vmi ötletetek van???

Vezérlés sztem jó, mert akkor elsőnek nem indult volna be, meg akkor nem röffene, hanem csattognak, meg akkor a gyújtás kábelen menne át áram, nem csak a 2es vezetéken lenne állandó áram

Előre is köszönöm mindannyiotok segítségét :lol:

Link to comment
Megosztás:

Látom neked is van tetőablakod! A tiéd nem zörög rossz úton? Mert az enyém elég idegesítő.

De zörgött. Sötétítő műanyag textil csuszka lapra, felülről volt egy vékony fekete vaslemez csavarva 3 kis menetvágós csavarral, 2 szélső oldalt és középen.

Nekem az egyik szélső csavar kieset és a vaslemez ablaküveghez érve kopogott rezget. Beakartam csavarni vissza egy másik csavarral csak hát egyszerűen nem fértem oda a nagy csavarhúzóval. Gondolom hogy a sötétítő ne ráncosodjon be meg legyen valami stabil tartása, de én már vagy 2 éve leszedtem ezt a vaslemezt és nem ráncosodik nincs semmi gond.

Ma lettem figyelmes hogy 2011.02.27el lejár a műszakim, még jóhogy véletlen megnéztem pedig szentül meg voltam róla győződve hogy augusztus szeptember környékén jár le. :lol:

Link to comment
Megosztás:

közben azon agyaltam ,hogy ha le volt húzva a vezérmű tengely jeladó akkor be se indult volna....

gondol nincs jel akkor akkor nem ad gyújtást.

Igaz, mert az vezérli a gyújtást :/ Milyen diagnosztika müszer meg program vállna be opelekhez, vagy vmi univerzális??? Vki van aki használ vmit :/???

Vmi ötlet a hibára :S??? Nem nagyon lenne jó hogy újra szedjük szét :S

Link to comment
Megosztás:

Igaz, mert az vezérli a gyújtást :/ Milyen diagnosztika müszer meg program vállna be opelekhez, vagy vmi univerzális??? Vki van aki használ vmit :/???

Vmi ötlet a hibára :S??? Nem nagyon lenne jó hogy újra szedjük szét :S

minden rádugtál??

minden a helyén van?

küldök privit diaggal kapcsolatban :lol:

Link to comment
Megosztás:

minden rádugtál??

minden a helyén van?

küldök privit diaggal kapcsolatban :lol:

Csoda amikor nem volt rádugva majdnem a fele cucc akkor indult járt 3másodpercig, összedugok mindent és nem :S egy csatlakozót nem találok, klímára megy rá, de az sztem le lett falazva, de nem tudom miért (igaz nem is müködött)

Tud csinálni olyat hogy letiltotta a ECU, és csak a hibakód törlése után fog beindulni, vagy olyat hogy nem volt tele az akkumlátor és már azért nem indul be, de 10percig még tudtuk forgatni az őninditót, de azt tudom hogy gyertyák nem kapnak szikrát az is biztos (a tippem rá hogy ECU letiltott, de a baj nem nagyon hallottam még ilyenről:/ )

Link to comment
Megosztás:

Csoda amikor nem volt rádugva majdnem a fele cucc akkor indult járt 3másodpercig, összedugok mindent és nem :S egy csatlakozót nem találok, klímára megy rá, de az sztem le lett falazva, de nem tudom miért (igaz nem is müködött)

Tud csinálni olyat hogy letiltotta a ECU, és csak a hibakód törlése után fog beindulni, vagy olyat hogy nem volt tele az akkumlátor és már azért nem indul be, de 10percig még tudtuk forgatni az őninditót, de azt tudom hogy gyertyák nem kapnak szikrát az is biztos (a tippem rá hogy ECU letiltott, de a baj nem nagyon hallottam még ilyenről:/ )

én is gondoltam az aksira....

meg kell próbálni egy másikkal ..hátha

attól hogy van benne hibakód attól még indul ,ha nem olyan hiba van amitől nem tud beindulni

Link to comment
Megosztás:

én is gondoltam az aksira....

meg kell próbálni egy másikkal ..hátha

attól hogy van benne hibakód attól még indul ,ha nem olyan hiba van amitől nem tud beindulni

Akksi töltőn van, az akksi jó

Vagyis lehet olyan hibakód benne, amitől nem tud beindulni??? Mert minden csatlakozó meg minden jó. Eddig járt az autó, nem tört el semelyik csatlakozó, 1féleképpen lehetett összerakni mindent, vagyis adta magát

Link to comment
Megosztás:

Akksi töltőn van, az akksi jó

Vagyis lehet olyan hibakód benne, amitől nem tud beindulni??? Mert minden csatlakozó meg minden jó. Eddig járt az autó, nem tört el semelyik csatlakozó, 1féleképpen lehetett összerakni mindent, vagyis adta magát

lehet benne olyan,de én olyan gondolok pl ecu hiba,vagy AC hiba..

szóval olyanra ami nélkül nem tud működni...

nagy baja nem lehet ha ment

Link to comment
Megosztás:

lehet benne olyan,de én olyan gondolok pl ecu hiba,vagy AC hiba..

szóval olyanra ami nélkül nem tud működni...

nagy baja nem lehet ha ment

Igen tudom :S, Ha AC hiba lenne, akkor benzint nem kapna, és itt gyújtás nincs :/

Azon gondolkoztam este, hogy a folytószelepház alatt van kettő computer és mind a kettő csatlakozója ugyanaz, véletlenül lehet felcseréltem???? Vagy az egyiket nem tudom a másikba belecsatlakoztatni? Megpróbálni nem nagyon akarom, mert nem akarom elrontani, hogy felcserélem a kettő kábel csatlakozót

Közbe megnéztem az AutoFit-be egy diagnozist. Ezeket adta ki hogy mérjem ki és ellenőrizzem őket

1104414536N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

De ezen nincs is mágneses jeladó (főtengely jeladó)

Link to comment
Megosztás:

Igen tudom :S, Ha AC hiba lenne, akkor benzint nem kapna, és itt gyújtás nincs :/

Azon gondolkoztam este, hogy a folytószelepház alatt van kettő computer és mind a kettő csatlakozója ugyanaz, véletlenül lehet felcseréltem???? Vagy az egyiket nem tudom a másikba belecsatlakoztatni? Megpróbálni nem nagyon akarom, mert nem akarom elrontani, hogy felcserélem a kettő kábel csatlakozót

Közbe megnéztem az AutoFit-be egy diagnozist. Ezeket adta ki hogy mérjem ki és ellenőrizzem őket

De ezen nincs is mágneses jeladó (főtengely jeladó)

én csak pl-nek írtam az AC-t...

azt nemtom hogy a kétcsati egyforma vagy sem :lol:

eléggé hasonló...

b corsiba van x12xe?

Link to comment
Megosztás:

én csak pl-nek írtam az AC-t...

azt nemtom hogy a kétcsati egyforma vagy sem :lol:

eléggé hasonló...

b corsiba van x12xe?

Motorvezérlő egységbe megy bele két csati, és ugyanaz a méret meg sztem ugyanannyi láb van mindkettőbe

Igen van x12xe, ezt már nem lehet villogtatni, 99es évjárat :/

Link to comment
Megosztás:

Motorvezérlő egységbe megy bele két csati, és ugyanaz a méret meg sztem ugyanannyi láb van mindkettőbe

Igen van x12xe, ezt már nem lehet villogtatni, 99es évjárat :/

Kopogásszenzornak és valami másnak ugyanaz a fekete egyvezetékes csatija van: Auto-Knock-Sensor-for-Opel-.jpg

Ha összecseréled nem indul be, sárgalámpát nem dob.Mi is beszívtuk X14XE-nél.

Link to comment
Megosztás:

Kopogásszenzornak és valami másnak ugyanaz a fekete egyvezetékes csatija van: http://image.made-in-china.com/2f0j00CMKQT...r-for-Opel-.jpg

Ha összecseréled nem indul be, sárgalámpát nem dob.Mi is beszívtuk X14XE-nél.

Akárhogy forgattuk ide-oda a vezérlést nem indul, de féktisztióval igen

Kopogásszenzon és mi az a másik aminek egyforma fekete vezetéke van??

Ecu hibakód mentes, semmi hibakódot ez se dob

Szerk: A kopogás szenzor két vezetékes

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.