Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem..Van egy 97es corsám,ami jobbra kanyarodásnál,erős darálo hangot ad előlről!nem kopog,hanem darál..

Igazábol azt észrevettem hgy jobb oldalon a féltengelycsuklonál a gumiharang el van szakadva.Ha a féltengelycsuklom a gázakkor az elvileg adhatja ezt a hangot?

Előre is köszi a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem..Van egy 97es corsám,ami jobbra kanyarodásnál,erős darálo hangot ad előlről!nem kopog,hanem darál..

Igazábol azt észrevettem hgy jobb oldalon a féltengelycsuklonál a gumiharang el van szakadva.Ha a féltengelycsuklom a gázakkor az elvileg adhatja ezt a hangot?

Előre is köszi a válaszokat!

Ez csak egyféleképpen derülhet ki. Szedd le a másik oldalon a féltengely gumiharangot és járj vele úgy.

Akkor viszont nagyon megzavarhat,hogy az egyik darál a másik kattog...szóval ez sem az igazi.

Link to comment
Megosztás:

Ez csak egyféleképpen derülhet ki. Szedd le a másik oldalon a féltengely gumiharangot és járj vele úgy.

Akkor viszont nagyon megzavarhat,hogy az egyik darál a másik kattog...szóval ez sem az igazi.

Én arra gondoltam hgy mivel el van szakadva a gumiharang,tönkre mehetett a csukló,csak sok helyen olvastam,hgy az elvileg kopog..

én nálam ez nem kopogás,hanem darálo hang,és ha kuplungal,gázadás nélkül kanyarodok,akkor nincs ez a hang

Link to comment
Megosztás:

Én arra gondoltam hgy mivel el van szakadva a gumiharang,tönkre mehetett a csukló,csak sok helyen olvastam,hgy az elvileg kopog..

én nálam ez nem kopogás,hanem darálo hang,és ha kuplungal,gázadás nélkül kanyarodok,akkor nincs ez a hang

Szerintem ezt sürgősen nézesd meg valami szakival mert elég csúnyán hangzik :D

Link to comment
Megosztás:

Olvasgattam itt ott, keresek valami alufelnit b corsara de nem tudok dönteni egyszerűen, hogy most 14" vagy 15" legyen. Felmenni felmegy a 15 jól is néz ki szerintem a 14-15nél is a gyári váltóméretű gumival akarom használni, de olvastam olyat, hogy 15 felnivel, mintha nem lett volna szervó a kocsiba akinek van evvel tapasztalata azt írja meg légyszíves mert azért nem rakok fel 15ös felnit, hogy van szervó a verdába és olyan legyen mintha nem lenne :D Köszi

Link to comment
Megosztás:

Olvasgattam itt ott, keresek valami alufelnit b corsara de nem tudok dönteni egyszerűen, hogy most 14" vagy 15" legyen. Felmenni felmegy a 15 jól is néz ki szerintem a 14-15nél is a gyári váltóméretű gumival akarom használni, de olvastam olyat, hogy 15 felnivel, mintha nem lett volna szervó a kocsiba akinek van evvel tapasztalata azt írja meg légyszíves mert azért nem rakok fel 15ös felnit, hogy van szervó a verdába és olyan legyen mintha nem lenne :D Köszi

Hagyjukmááár. :lol: A gumi szélességétől függ inkább, mint az átmérőtől.

Link to comment
Megosztás:

Hagyjukmááár. :D A gumi szélességétől függ inkább, mint az átmérőtől.

Igen én is erre gondolok, mert amikor 175/70/13 (így vettem) volt fent sokkal nehezebb volt tekerni mint a gyári 165/70/13ommal viszont amikor ráraktam a 175/60/R14et anno akkor nem volt nehéz tekerni, szóval ez egyértelmű, meg a pontos váltóméret is elég fontos gondolom, szóval egy 185/50/R15el elvileg nem szabadna, hogy nehéz legyen szervóval is szóval nem értem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen én is erre gondolok, mert amikor 175/70/13 (így vettem) volt fent sokkal nehezebb volt tekerni mint a gyári 165/70/13ommal viszont amikor ráraktam a 175/60/R14et anno akkor nem volt nehéz tekerni, szóval ez egyértelmű, meg a pontos váltóméret is elég fontos gondolom, szóval egy 185/50/R15el elvileg nem szabadna, hogy nehéz legyen szervóval is szóval nem értem :D

Szervó?Minek az? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olvasgattam itt ott, keresek valami alufelnit b corsara de nem tudok dönteni egyszerűen, hogy most 14" vagy 15" legyen. Felmenni felmegy a 15 jól is néz ki szerintem a 14-15nél is a gyári váltóméretű gumival akarom használni, de olvastam olyat, hogy 15 felnivel, mintha nem lett volna szervó a kocsiba akinek van evvel tapasztalata azt írja meg légyszíves mert azért nem rakok fel 15ös felnit, hogy van szervó a verdába és olyan legyen mintha nem lenne :D Köszi

Nem rég vettem gyári 14" -es alufelnit, szervó nélkül is ugyan olyan tekerni mint a lemezfelnivel és az alu nehezebb is egy kicsivel :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem rég vettem gyári 14" -es alufelnit, szervó nélkül is ugyan olyan tekerni mint a lemezfelnivel és az alu nehezebb is egy kicsivel :D

Igen 14essel már nekem is van tapasztalom 15össel nincs sajnos, 14essel nem volt gond de a gyári alufelnikből kb tetszik 1 stílus az meg elég kevés :lol::D

Link to comment
Megosztás:

Pl azért mert szeretek kocsit vezetnek normális körülmények között, ha meg edzeni szeretnék akkor majd konditerembe megyek nem olyan kocsit veszek amibe nincs szervó :lol:

Sosem hiányoltam a szervót a corsából, de még az astrából sem. :D

Felesleges súly. :D

Link to comment
Megosztás:

Igen 14essel már nekem is van tapasztalom 15össel nincs sajnos, 14essel nem volt gond de a gyári alufelnikből kb tetszik 1 stílus az meg elég kevés :D:D

Nekem 195/50 R15-ös van rajt és nincs benne szervó de nem esik nehezemre eltekerni, mondjuk egy 145 R13-as télinél biztos nehezebb de ez nem hiszem, hogy gondot okozna a szervónak. Mondjuk én újan vettem a felniket de 14"-ért biztos nem adnék ki annyi pénzt. Néha már gondolkodóba estem 16-os felni ügyben de arra már drága a gumi meg a rendőröknek is nagyon szemet szúrna.

Link to comment
Megosztás:

A sima kormányműnek egy baja van, sokat forog kopptól koppig. A szervos jóval kevesebbet, én ezért cseréltem le. Télen gyakran beforogtam, szervossal már nem volt gond, nem kellett kapkodó idegbetegként visszatekerni.

Én eleinte 165/70r13-al gurultam, aztán lett 195/50R15 nyári és 175/65R14 téli. Nem érzek különbséget, hogy nehezebb lenne tekerni.

Link to comment
Megosztás:

Akkor elvileg nem okoz gondot a szervónak :D Mondjuk én se nagyon akarok 14est venni mert ha már veszek valami alufelni akkor legalább 15"ös legyen ha már veszek rá.. igazából akkor az a legjobb ha elmegyek felrakom a 4DB felnit mert gumival szeretnék csak és akkor kipróbálom ott helyszínen és akkor meglátom... Köszönöm szépen a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Akkor elvileg nem okoz gondot a szervónak :D Mondjuk én se nagyon akarok 14est venni mert ha már veszek valami alufelni akkor legalább 15"ös legyen ha már veszek rá.. igazából akkor az a legjobb ha elmegyek felrakom a 4DB felnit mert gumival szeretnék csak és akkor kipróbálom ott helyszínen és akkor meglátom... Köszönöm szépen a válaszokat!

6.5 col széles ET49 az ideális. 7 col mégjobban mutat 195/50-essel, de ott már nem térhet el az ET, mert be fog érni elöl hátul. Volt 7 széles ET37 felnim, nagyon jóm mutatott, de oldalanként 3 centit kihúzva a sárvédőket még mindig beért, ezért lecseréltem.

Link to comment
Megosztás:

A sima kormányműnek egy baja van, sokat forog kopptól koppig. A szervos jóval kevesebbet, én ezért cseréltem le. Télen gyakran beforogtam, szervossal már nem volt gond, nem kellett kapkodó idegbetegként visszatekerni.

Én eleinte 165/70r13-al gurultam, aztán lett 195/50R15 nyári és 175/65R14 téli. Nem érzek különbséget, hogy nehezebb lenne tekerni.

Nekem Dzsoni azt mondta ugyanannyit fordul mindkettő kopptól-koppig.

Akkor itt valaki nem mond igazat. :D

A gumi tapadása sokat számít, de guruló autónál már nem annyira.

A kormányösszekötők, talpasok és a toronycsapágyak állapota is erőssen befolyásolja a kormányon ébredő erőket.

B Corsát szerelték mechanikus szervóval is és elektromossal is.A fogasléc hossza nem változik a szervó ill. anélküli kormányműben.

Link to comment
Megosztás:

Vagy valaki még nem próbálta mindkettőt.

Hát mivel nekem utólag lett szervósítva a corsa, nem volt pesten és megláttam a neten az autót megtetszett mondtam apámnak, hogy vegye meg jó árba is volt, a hirdetésbe szervó bele volt írva persze, amikor haza értem akkor nehéz volt tekerni a kormány felpattintottam a motorháztetőt és NO SZERVÓ! KVA anyáztam 1 hétig aztán vettem bele 1 komplett szettet bontóba és berakattam, bár nem vagyok autószerelő de szerintem marhára nem ugyan annyit fordul ezt abból vontam le, hogy szervó nékül is vezettem meg szervóval is a saját kocsimat szóval érdekes

Link to comment
Megosztás:

6.5 col széles ET49 az ideális. 7 col mégjobban mutat 195/50-essel, de ott már nem térhet el az ET, mert be fog érni elöl hátul. Volt 7 széles ET37 felnim, nagyon jóm mutatott, de oldalanként 3 centit kihúzva a sárvédőket még mindig beért, ezért lecseréltem.

Köszönöm szépen a frankó leírásokat végre értelmes indokokat hallok akinek van is fogalma kicsit a dolgokról, nem csak neten olvasok mindenféle hülyeségeket.. Viszont akkor valami gyári felnit kell néznem mert ami nagyon tetszik az alessio monza 15be igen csak 7 széles és ha jól rémlik ET38 akkor ######án beleér az is szerintem, akkor csak 14es változatba lenne az is jó mert az 6os, kezd elmenni az egész kedvem ettől a felnivásárlástól mert a gyáriak közül max 1-2 tetszik,ami meg nem gyári és tetszik az meg nem lenne jó a kocsira szóval .... WÁÁÁÁ.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.