Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Henk

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    91
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Ajka

Henk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. köszi a választ már én is érdeklődtem ez ügyben.. kaptam most egy jó ajánlatot a komplett hengerfejre és injektorokra hiddal csak ugye annyi különbséggel hogy astra c14se autóban volt de én is arra gondoltam hogy a motorok ugyanazok csak a kasztni más szóval akkor lassan c14se motor lesz a verdámban:P amim még nincs a művelethez és keresek: -nagynyomású benzinpumpa (esetleg c14seből) -c14se computer -c14se motortéri kábelköteg ha valakinek van és jó és olcsó az nyugodttan írjon, lehetőleg emailban! r o z m a n z o l t a n 5 1 @ g m a i l .c om cimen (természetes a sokszóköz nélkül) Szerintem szedjél össze hozzá mindent ami kell mielőtt megvennéd a hengerfejet. Vízcsövek is kellenek mert teljesen más az se-nek, trafó is kelleni fog meg amit írtál ECU, kábelköteg, üza. szivattyú. Ráadásul ha Astra cucc lesz abban a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő a szívócsonk végében van és bele fog érni a kiegyenlítő tartályba, azt meg kell oldani, odébb tenni a tartályt. Sőt úgy emlékszem a kábelköteg sem teljesen azonos az Astra és Corsa. A műszerfal alatti kábelkötegben sem azonos a vezetékek sorrendje ami az ecu-hoz megy, össze kell variálni.
  2. Van Corsa-hoz egy hátsó stab. rúdam eladó ha valakit érdekel.
  3. Üzemanyag szivattyút mindenképpen cseréld, váltót nem kell. Kipufogót is át kell alakítani, meg a szívócső átmérője sem stimmel szerintem ami a légszűrőt köti össze a szívócsonkkal. Ahogy Haka is írta a kábelköteget is össze kell variálni ami az utastérben megy. Sőt ha a c14se autó immo-s volt akkor azt is át kell tenni a tiédbe. A vízcsövek közül sem mindegyik egyezik az is kelleni fog. Aztán ha Astra-ból veszed a motort akkor a szívócső hőmérséklet érzékelő nem fog elférni a kiegyenlítőtartálytól mert annál a szívócsonk végébe van betekerve. Amúgy kb ennyi. De ha mindent megcsinálsz amit felsoroltál akkor ez egy elég drága projekt lesz.
  4. Haka vagy vki esetleg tudna segíteni vki, h egy kábel pontosan mire is szolgál, mi az és pontosan honnan jön? Elképzelések vannak, sejtések is, de..az kevés. A Corsa műszerfala mögött megy egy kisebb kábelköteg az ECU felé. így néz ki: Ebben van a vékony kék-piros, az mi?? Pontosan mi a kábel szerepe? ((Nem a Piros-kék, hanem a kék-piros!!!) Nem tudom melyik a piros-kék vagy kék-piros. De a vastag piros-kék a biztosítéktáblától megy az üzemanyagszivattyú reléhez. A vékony piros-kék meg a km órától az ecu-hoz és ez az útjel vezetéke. Ha van immo az autóban akkor az ecu-tól az immo-hoz és az immo-tól a km órához megy, az immo köti össze.
  5. Jól emlékeztem E18-as kell hozzá. Viszont a vezérlés burkolathoz meg E8 az meg nem lesz abban a készletben amit rendeltél mert ahogy néztem 10-től kezdődik.
  6. Na ez jól hangzik akkor lehet megpróbálom mert végülis olyan nagy különbség nincs köztük árban. Betétet is Brembo-t gondoltam hozzá, bár néztem Textar-t is mert azt még olcsóbban tudnám. Köszi. kecsab: ez a készlet tuti elég lesz, de holnap meg tudom neked nézni pontosan mekkora méretű kell a főtengelycsavarhoz. Hakapeszimaki: én is nagyon sokat költöttem a Corsa-ra de kivétel nélkül azért mert meg akartam változtatni valamit az eredetihez képest. Magyarul ha hagytam volna az eredeti állapotában akkor egy fillért sem költöttem volna rá, esetleg műszaki vizsgadíj, olajcsere, ilyesmi. Nekem még soha semmi hiba nem volt vele mióta nálam van, bár nem is megyek sokat. Ja de a 2 küszöböt megcsináltattam mert megjelent rajta némi vakrozsda.
  7. Használ valaki Brembo Max Sport féktárcsát? Érdemes megvenni vagy nem tud semmivel vagy annyival többet mint amennyivel drágább? kecsab: úgy emlékszem E18-as a kulcs mérete, de nem mondom 100%-ra.
  8. Nem tudja valaki, hogy a 256-os féktárcsához már a betét is nagyobb mint a 236-é? Mert alakra hasonló de az egyik betétnek 140 a másiknak meg 156 mm a teljes hossza. Gondolom a nagyobb tárcsához már a nagyobb betét tartozik.
  9. Volt azért némi átalakítás és úgy gondoltam indokolt az ac cseréje is. atis0313: nekem is van egy 40/40-es TA Technix ültetőrugó szettem és gondolkodom rajt egy ideje, hogy eladom.
  10. Én is kicseréltem a szivattyút 3-bar és ugyanebbe a problémába ütköztem mint te. De én úgy megoldottam, hogy a lefogató műanyag karikát (J0hnny által linkelt képen 6-os alkatrész) fejtetőn tettem vissza. Lenyomtam ütközésig, hogy fixen tartsa a szivattyút majd kétoldalt a külső házhoz (képen 5-ös) fogattam 1-1 kicsi csavarral. Hibátlan lett és semmit nem alakítottam úgy át, hogy ne lehetne visszacsinálni ha kell. Ja, az enyém c12nz.
  11. Köszi szépen, még tanulmányozom de kicsit már beljebb vagyok.
  12. Nem tudja esetleg valaki honnan tudnék a corsa-hoz kapcsolási rajzot szerezni? Főleg az a vezetékköteg érdekelne ami a számítógéptől megy a biztosítéktábla irányába, a műszerfal alatt. Ez egy 8 szálas köteg, ennek kéne a kiosztása. Köszi.
  13. Nem tudtok valakit aki c14se Corsa-t bont? Illetve még egy kérdés, tudja valaki, hogy ennél a befecskendező rendszernél melyik a bejövő és visszamenő ág? Az egyik cső közvetlenül a hídra megy a másik meg arra a vákuumozott szelepre. De melyik- melyik? http://imageshack.us/f/337/image20120521185916646.jpg/
  14. Ja már darabokban van, szedem össze hozzá a cuccokat aztán lassan megy össze. Először megnézem ezzel a váltóval mit tud aztán ha nem leszek elégedett visszatérhetünk erre az 5. cserére.
  15. Az első cső az mindenképpen az Astra-é lesz mert az dupla cső, a kat utáni érdekelt inkább. Még a középső dobon is gondolkodom, de az majd még kiderül. Ha lesz eladó hátsó stabilrudad szerintem engem az érdekelne.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.