Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Istenem!

Tessék már azt a szűrőt rendesen meghúzni...

Szelepfedél tömítés kb 600Ft, cseréje 5 perc.

Karter tömítés 1500Ft, cseréje olajcserével egybekötve kb félóra. Piros paszta esetleg Victor Reinz paszta használata kötelező!

Alaptörvény: ha a kartertömítésnél (olajteknő) nem folyik annyira az olaj, hogy hátra az alvázra szórja vagy a földre csöpög állás közben NEM NYÚLUNK HOZZÁ!!!

Egyébként egyik cseréjéhez sem kell akna.

Nem DIS gyújtásos felhasználóknak: az elosztó alatti tömítést is nézzék meg, 800Ft az "O" gyűrű alá, cseréje 1 perc se.

Másfelöl: Dörti cartárshoz szólnék: légyszives a helyesírásra figyelni kicsit, mert jókat lehet vigyorogni azon, amilyen általános iskolás hibákat leírsz és elkövetsz. :D

Link to comment
Megosztás:

A műszerfal kiszedéséhez a kormányt le kell szerelni, mert mintha ugy olvastam volna a szervizkonyvben? Masik, hogy a sebessegmero vezeteket hol tudom lecsavarni ahhoz, hogy kenyelmesen ki tudjam szedni a muszerfalat?

ha én a nagy lapát kezemmel kitudtam szedni akkor Te is..

vagy a váltóról lecsavarod vagy kiszeded az órából

Link to comment
Megosztás:

A műszerfal kiszedéséhez a kormányt le kell szerelni, mert mintha ugy olvastam volna a szervizkonyvben? Masik, hogy a sebessegmero vezeteket hol tudom lecsavarni ahhoz, hogy kenyelmesen ki tudjam szedni a muszerfalat?

A műszerfalat simán ki tudod forgatni, nem kell leszedni a kormányt. Én elsőnek bíbelődtem vele vagy 10 percet, utána már simán ment :D

Amúgy milyen a km órád? Spirálos? Ha igen akkor kicsavarod a csavarokat amik az órádat fogják (2 oldalt vannak) majd egy kicsit meg tudod dönteni magad fele , alányúlsz és ki tudod akasztani.

Link to comment
Megosztás:

A műszerfalat simán ki tudod forgatni, nem kell leszedni a kormányt. Én elsőnek bíbelődtem vele vagy 10 percet, utána már simán ment :D

Amúgy milyen a km órád? Spirálos? Ha igen akkor kicsavarod a csavarokat majd egy kicsit meg tudod dönteni , alányúlsz és ki tudod akasztani.

Hu... ez jo kerdes, annyit tudok, h w=vmi ir rajta es nincs fordulatszammero ora. Es csak ezt a sebesseg vezeteket kell kiakasztani vagy meg van mas is? Amugy a sebessegvaltonal hol keressem, nem igazan lattam semmi olyat amit konnyen ki lehetne csavarni?

Link to comment
Megosztás:

Hu... ez jo kerdes, annyit tudok, h w=vmi ir rajta es nincs fordulatszammero ora. Es csak ezt a sebesseg vezeteket kell kiakasztani vagy meg van mas is? Amugy a sebessegvaltonal hol keressem, nem igazan lattam semmi olyat amit konnyen ki lehetne csavarni?

mi neked a motor kódod ?

Link to comment
Megosztás:

Hu... ez jo kerdes, annyit tudok, h w=vmi ir rajta es nincs fordulatszammero ora. Es csak ezt a sebesseg vezeteket kell kiakasztani vagy meg van mas is? Amugy a sebessegvaltonal hol keressem, nem igazan lattam semmi olyat amit konnyen ki lehetne csavarni?

A hátulján csak az az egy vezeték (spirál) van amit ki kell akasztani (természetesen ha spirálos óráról beszélünk, de motorkód alapján tuti tudni fogja vki h elektromos vagy spirálos), utána nyugodtan ki tudod szedni.

Kb a közepén van az óraegységnek. (ami a képen van az fordulatsz.mérős azért vn a szélén)

216998.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hopp máris ugrott egy 10-20 a semmire :D Ráadásul ha hengerfejig meglesz bontva akkor illik körbenézni :icon4: és az ember úgy is fog találni valamit szóval lehet készíteni a pénztárcát vagy te is tervezheted a C20NE beszerzését :icon4::D

Egy 20éves bontásra szánt autóból hááát nem hiszem,hogy tökéletes motort sikerül kiszedni.

Ha 1000km/liter olaj elfogy,ahhoz olajban kellene úsznia az egész motortérnek,alváznak,csapná szét, folyna mindenről kb.. ha csak kifelé engedné.

Én mentem vagy 600km-t csöpögő főtengelyszimmeringgel, eresztő kartertömítéssel,úgy hogy foltot hagyott a motor alatt,de nívópálcán kb. semmit nem látszott.

Link to comment
Megosztás:

akkor valszeg spirálos

Én úgytudom az elektromosnak K-val kezdődik az azonosítószáma . De lehet ,hogy nem :D

Amúgy valószinű így néz ki a hátulja : 519632_orig1.jpg

A közepén lévő kis kallantyút (fém, az szorítja rá a vezetéket )magad felé nyomod és úgy tudod leakasztani a spirált

Amúg nem egyszerű de nem is lehetetlen. Jó szórakozást :icon4: Amúgy miért akarod kiszedni ?

Link to comment
Megosztás:

A hátulján csak az az egy vezeték (spirál) van amit ki kell akasztani (természetesen ha spirálos óráról beszélünk, de motorkód alapján tuti tudni fogja vki h elektromos vagy spirálos), utána nyugodtan ki tudod szedni.

Kb a közepén van az óraegységnek. (ami a képen van az fordulatsz.mérős azért vn a szélén)

http://kep.ivpicture.hu/216998.jpg/quote]

Koszi, holnap megprobalom kiszedni. Gondolom a spiralon kivul van vmi csatlakozo az elektronikanak es azt siman le lehet huzni. Az akku toltesjelzo kiegett es ki szeretnem cserelni az egot.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.