Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Technodome

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.183
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • MSN
    technodome@citromail.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Szentmártonkáta

Technodome's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Néztem Johnnynak a leírását és elmeletileg megoldható anélkül h kikössem a rádiót. Vhogy az elejét kell eltávolítani a fűtésnek és akkor hozzaférek az izzókhoz. Köszi a válaszokat :)
  2. Sziasztok. kérdésem lenne h ha a középkonzolt ki akarom szedni mert a fűtéskapcsoló mögötti kis rizsszenizzókat cserélni szeretném akkor mindenféleképpen ki kell szednem a rádiót hozzá ? Azért kérdezem mert gyári a rádió és nincs meg hozzá a kód ezért nemtudom h nekiálljak e vagy ne :)
  3. Sziasztok Az elmult napokban volt egy kis kocc ezert szeretnrm kiszedni a kocsibol a hűtőt Ezzel kapcsolatban lenne több kérdésem. A vizet a hőgombánál tudom leengedni? Illetve a leengedett vizet azt visszatölthetem? (Nyáron lett cserélve) visszatöltésnél a kiegyenlítő tartálynál kell betölteni? Ha már leengedem teljesen akkor ki is mosnám a hűtőt illetve a kiegyenlítő tartályt. Erre van vkinek esetleg vmi hasznos trükkje h mivel és hogyan érdemes? Előre is köszi a válaszokat.
  4. Sziasztok Kérdésem az lenne ha homlokfalat cserélek akkor a kis "táblákat" amin a fénykód stb van akkor csak átteszem rá és kész. Műszaki vizsgán nem szólnak érte? Lehet hülye kérés de inkább kérdezek :) Köszi
  5. Tényleg nem jellemző, de sajnos előfordul. 5ajtósom van és a bal hátsó sajnos elég gyatra :p Küszöbök is már a garázsban vannak, már csak neki kellene esni és megcsinálni, csak most meg idő nincs rá :) Ez a "rohadás" is érdekes dolog, azt hiszi az ember hogy ááá sehol semmi, max egy kicsi, utána toldozgatja foldozgatja és észreveszi h szar az egész :) Ismerős járt így küszöbökkel :p
  6. Tegnap elhoztam havertól a küszöböket és a hátsó kerékjárat javító íveket. Klokkerholm a márka, vegyes tapasztalatokat hallottam róla eddig de majd felrakásnál kiderül :p Ami biztos h az íveknél a műanyag sárvédő ív helye sincs kifúrva ...szóval ... :p Majd alakítunk rajta :) Az mitől lehet h szemben állva az autóval a bal fényszórónak a külső felénél van vag 1-1,5cm távolság a fényszóró és a lökös között :p Lehet ezt valahogy orvosolni ?
  7. Sziasztok olyan problémám lenne h mostanában feltűnt hogy ha eltekerem a kormányt akkor érdekes hangok jönnek az autó jobb oldala felől. Nemrég lett cserélve kerékcsapágy és felső gömbfej is. Előtte is csinálta fitkán és mostanában is előjött a hang. Talán toronycsapágy probléma lehet? Ha az akkor gondolom párban érdemes kicserélni, plusz van még vmi amit ilyenkor érdemes cserélni? A csapágycsere után igaz még nem volt időm elmenni futóművet állítattni de ha teljesen balra tekerem a kormányt olyan mintha a jobb első kerék sokkal nagykbb szögben fordulna ki :-P gondolom ezt ott majd orvosolják... Lassan esedékes lesz 4cm-es ültetőrugók beszerzése, ebben is kellene nekem tanács hogy ha cserélni akatom őket akkor kell e vmit cserélni velük együtt. Gondolok itt lengőkar,gólyaláb stb... Előre is köszi a segítséget
  8. hy all érdeklődnék h esetleg nincs vkinek eladó első sárvédői? rozsda és törésmentes ha nem lesz sehol akkor marad a klokkerholm vagy mi, bár elég vegyes tapasztalatokat olvastam róluk. Abban esetleg tudna tippet adni vki hogy sárvédőívekhez felfogato patentot vagy csavart, illetve a sárvédő elejénél található műanyag
  9. Na majd akkor kérek egy kis segítséget Haka-tól hogy pontosan mit lehetne cserélni, húzni a kis szamáron :) Mondjuk egyszer volt egy levegőszűrős módosítás is, de nem nagyon tetszett a mocinak. Majd meglátjuk :)
  10. A c14se-vel az a baj hogy elég ritka, legalábbis nem sokat lehet találni. Kb 3szor annyiba lenne a bepakolása mint a 14nz-é. Persze lóerőben nem mindegy, de akkor már lehet érdemesebb lenne venni egy okmányok nélküli donorautót mert akko megvan minden, legalábbis a nagyja hozzá, ami meg nem kell az eladóvá válik vagy az afrikaiak elviszik a méhbe :)
  11. Köszi a választ, azért annyiba nem lenne benne. Van amit nem csináltatnék meg, mondjuk a papíroztatást. Nem fogok rákölteni a papírra egy vagyont, hisz az tényleg nem érné meg :p Első körben blokk+ecu+kipuff ami cserés lesz, persze megkapja az új vezérlést+olajat utána persze jöhet bármi más hiba is de megpróbálok pozitív lenni :p Mostanában elég sokat használom vidéken a kocsit, valamiért megnőtt a fogyasztása is pedig ugyanúgy rúgom neki mint előtte. A kis nz moci bezabálja a 6,5-öt simán, lehet ez jó de eddig nem ennyit evett, simán 1 literrel kevesebbet. Nézelődtem 20-25papír körül vannak az 1.4nz-k, ki lehet fogni olyat amivel adnak mindent, generátort, ecut, injektort stb,.. azokat eladva visszajönne egy kis pénz, vagy maradna tartalékba Szerelőnek kell fizetni meg ugye ott a vezérlés, olaj stb Még mindig jobb mintha eladnám a kocsit, annyiért nem adom el amit ér inkább meghagyom virágállványnak, kicserélgetem a karosszéria elemeket lassan, és elvagyok vele Meg hiába veszek egy másikat, ami jó az olyan 600körül mozog, 98-00 évjáratúak, a többinél kezdhetném szépen előlről az egészet :p Majd lesz vhogy. Most még csak körbekérdezési szakaszban vagyok, érdeklődök hasznos tanácsok után, nem akarok fejjel ugrani a falba :)
  12. Köszi a választ, így nem is olyan vészes a dolog. Persze abban igazad van h a 45 paci kevés de mégiscsak valamivel több a 60 :) Akkor ami kell: computer, leömlő utáni kipufogó cső.....esetleg más? Ez a kipufogó cső pontosan melyik része? (csak hogy akkor úgy keresem) Viszont talán te írtad régebben hogy azért egy 1.4nz-t is lehet "erősebbé" tenni. (Persze csak ha jól emlékszem) Mondjuk egy si motornál már beleugrik egy nagyobb összegbe mert ugye ott mindenfélét cserélni kell itt meg ugye egy computer elvileg és kész
  13. Hy all Motorcserével kapcsolatos kérdésem lenne. Adott egy c12nz moci (ami most van a vasban), lenne egy c14nz (ami bele kerülne) Motorcserénél letudná nekem írni valaki hogy pontosan mit kell kicserélnem és mi az ami maradhat a kisebb mociból? Gondolok itt minden apróságra: generátor, kábelköteg ecu stb.stb (A c14nz mocit mondjuk úgy ajándékba kapnám viszont nincs hozzá jóformán semmi :p Ezért kérdezem h mi az amit be kell szereznem, hogy tudjak nézelődni számolgatni stb...) Tudom sokan úgy vannak vele hogy rakj bele c20ne-t és társait de őszintén megmondva nincs kedven százezreket beleölni :p Max egy c14si-t raknék bele bár ott megint adott lenne a fentebb feltett kérdés :) ui: lámpával kapcsolatos kérdésemre köszönöm a segítséget. Szétkaptam a hátulját, az izzók jók voltak, kábelek is, megcseréltem a két hátsó index izzóját és azóta frankó :) Szóval azért vannak érdekességek a nagykorú járgányban :) köszi
  14. Oksa első körben meglesem az izzót, remélem tényleg csak annyi baja van. Ha nem akkor bonthatom le a közepét és a vezetékeket átnézegetem mert annó utólagosan lett beletéve a tid és lehet ott vmi nem passzol :p
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.