Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Én vettem mellé még1et :D A cuccok miatt abs klíma szervó 1.4 si :icon4: Azt mondtad lehet feltudod hozni az üléseket majd :icon4: De egész nap bontottam kb ;) csak az eső vissza fogott. A tükörre van valami csel amivel le lehet szedni vagy le kell vágni "középső"? ;) Laci a tetőt nehogy szétvágd és kidobd ha napfénytetős akkor el lehet adni rá lehet tenni másik kocsira. A tetősín alatt szokták kivágni és betenni a helyére.

Persze felviszem ha lessz arra dolgom egyenlőre még senki olyan nem rendelt volna aki azt is kérné vigem fel!!;)

A középső tökröt mivel szélvédőragasztó fogja nem tod leszedni csak a gömbfejből!!!!!Én is rajta hagytam mivel még használható az üveg valakinek csak kell!!

3 napba telt mire ennyire széttudta szedni a kocsit, az elején tök gyors volt aztán jöttek az apró nehéz dolgok jol megizzasztott.De ez már csak vashulladék!!

Megyek lefekszem me hosszu volt ez a nap is csátok!

Link to comment
Megosztás:

Persze felviszem ha lessz arra dolgom egyenlőre még senki olyan nem rendelt volna aki azt is kérné vigem fel!!:D

A középső tökröt mivel szélvédőragasztó fogja nem tod leszedni csak a gömbfejből!!!!!Én is rajta hagytam mivel még használható az üveg valakinek csak kell!!

3 napba telt mire ennyire széttudta szedni a kocsit, az elején tök gyors volt aztán jöttek az apró nehéz dolgok jol megizzasztott.De ez már csak vashulladék!!

Megyek lefekszem me hosszu volt ez a nap is csátok!

Hát próbáltam én úgy leszedni de féltem, hogy eltöröm akkor ki lehet pattintani a gömbfejből? Ja undorítóan sok idő szétkapni :icon4: A vashulladékokért adnak vagy 20at majd kb :icon4: Kíváncsi leszek, hogy sikerül eladnod majd és mennyi pénzed jön vissza. Bár azért vannak ott értékek. Szervó mindent külön nyomass fel szélvédőket meg mindent majd beindul a biznisz. Én is ahogy ma bontottam, látom, hogy nagyon sok érték van csak ez a retkes idő vissza fogok sokszor. Kis meleg moti. Sok szerencsét neked is!

Link to comment
Megosztás:

Az 5ös lyuk kapott egy m8-as menetet. vágtam csavart hosszabbat és boldogság lett ;)

Igaz az a lámpa nem ért volna 10-13.000nél többet is biztos ritka egyszerü konstrukció gyenge anyagminőség...gyári jobb

Mondtam h tök bóvli lámpák sajnos nincs benne anyag én ezért ragasztottam fel. Mondjuk nekem a fék olyan h 1kmről is látom az korrekt :D nappal. Olyan jól látszik mintha 10 méterre lenne :icon4: a tied csini csak drága :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Mondtam h tök bóvli lámpák sajnos nincs benne anyag én ezért ragasztottam fel. Mondjuk nekem a fék olyan h 1kmről is látom az korrekt :D nappal. Olyan jól látszik mintha 10 méterre lenne :icon4: a tied csini csak drága :icon4:

Valóban mutatós, de mondjuk én az accord, corolla verso, swift, mazda 3, gyári lámpájához hasonlítom....azokkal dolgoztam. Szóval aki akar ilyen lámpát eladom ;)

Link to comment
Megosztás:

Én vettem mellé még1et :D A cuccok miatt abs klíma szervó 1.4 si :icon4: Azt mondtad lehet feltudod hozni az üléseket majd :icon4: De egész nap bontottam kb ;) csak az eső vissza fogott. A tükörre van valami csel amivel le lehet szedni vagy le kell vágni "középső"? ;) Laci a tetőt nehogy szétvágd és kidobd ha napfénytetős akkor el lehet adni rá lehet tenni másik kocsira. A tetősín alatt szokták kivágni és betenni a helyére.

A középső tükör: egy kis fémlap fel van ragasztva a szélvédőre, és a tükröt karostól felfellé kell tolni és lejön egyben! ;)

Próba után szólj és megbeszélünk egy találkozott! ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, gondolkozott e már valaki rajta, de nekem mostanában azon jár az agyam, hogy a bajuszkapcsolókat kicsit kicsinosítom. A belső teret kezdtem el rendbe rakni, már gyártottam magamnak egy sebváltó gombot rozsdamentes acélból, és most azt gondoltam, hogy a bajuszkapcsolókat is abból megcsinálnám. Biztos láttatok már régebbi amcsi kocsiknál, krómozott kapcsolót, valami hasonlót képzelek el. Hasonlóra szeretném csinálni, mint a gyári, csak rozsdamentesből, valami szép hajlított, íves formát. Ötlet? Vélemény?
hali. A váltógombról tehetnél fel képet, kíváncsi lennék hogy sikerült. Te csináltad vagy csináltattad?
Link to comment
Megosztás:

A középső tükör: egy kis fémlap fel van ragasztva a szélvédőre, és a tükröt karostól felfellé kell tolni és lejön egyben! :icon4:

Próba után szólj és megbeszélünk egy találkozott! :D

A szélvédős része nem izgat jó lenne ha csak a tükröt letudnám venni mert már elöregedett az üveg. Próba még nem tudom hogy lesz be kéne szerelni :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Valóban mutatós, de mondjuk én az accord, corolla verso, swift, mazda 3, gyári lámpájához hasonlítom....azokkal dolgoztam. Szóval aki akar ilyen lámpát eladom ;)

Mennyiért?:D Engem érdekel józan áron :icon4: Én a helyedbe visszavittem volna ha ennyire tré 3 napig kötelesek visszavenni. Vagy cserélhetünk valamire :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg egy frankó kis leírás kellene ,hogyan lehet tid-et bekötni :D

Elméletileg van vmi leírás, rajz átlagosan a corsához, hogy melyik kábel micsoda ráadásul színek is vannak mellé írva a kábeleknek (ami nem kicsit könnyíti meg a dolgom)

tid.png

Pinout

Below is the Pinout for the TID

1 - RED - Constant Live

2 - BLUE - Temperature

3 - BROWN - Ground

4 - BLUE/WHITE - Also Temperature - thermasistor connect between this and pin 2

5 - BLACK - Switched Live

6 - GREY/GREEN - Headlights - Supplies 12v when the headlights are on

7 - GREY/BLACK - Illumination wire

8 - RED/GREY - Stock Head Unit control - 12v when stock headunit is on. Date disappears so station name can be displayed in its place

9 - BROWN/RED - Serial Clock - Used for data, not a time clock

10 - BROWN/GREY - Master Request - Used to tell the display the stock headunit wants to send data

11 - BROWN/BLACK - Serial Data - Used to send data to the display from the stock headunit

12 - BLUE/RED - Speed signal - Resistance varies depending on speed. Hold both buttons for several seconds to enter test mode. Display will then show the current speed

corsa-mittelkonsole5.jpg

Még vmi?:icon4:

Link to comment
Megosztás:

http://img706.imageshack.us/img706/4938/tid.png

Pinout

Below is the Pinout for the TID

1 - RED - Constant Live

2 - BLUE - Temperature

3 - BROWN - Ground

4 - BLUE/WHITE - Also Temperature - thermasistor connect between this and pin 2

5 - BLACK - Switched Live

6 - GREY/GREEN - Headlights - Supplies 12v when the headlights are on

7 - GREY/BLACK - Illumination wire

8 - RED/GREY - Stock Head Unit control - 12v when stock headunit is on. Date disappears so station name can be displayed in its place

9 - BROWN/RED - Serial Clock - Used for data, not a time clock

10 - BROWN/GREY - Master Request - Used to tell the display the stock headunit wants to send data

11 - BROWN/BLACK - Serial Data - Used to send data to the display from the stock headunit

12 - BLUE/RED - Speed signal - Resistance varies depending on speed. Hold both buttons for several seconds to enter test mode. Display will then show the current speed

http://www.blauertacho.de/doc/opel/tig/mit...telkonsole5.jpg

Még vmi?:D

Ennyi :icon4: :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Ennyi :D :icon4:

Piros gyújtáskapcsoló

Kék a hőmérséklet jeladó

Barna test

Kék-fehér a hőmérséklet jeladó másik fele asszem.

Szürke zöld a tompítottét meg blankolod a kapcsolónál azt hello

ennyi a feketét nem tudom kell e használni a többi idiótaság meg a fejegység cuccai :icon4: meg ilyen, hogy 50ig kiírja mennyivel mész semmi értelme.

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg egy frankó kis leírás kellene ,hogyan lehet tid-et bekötni :D

Elméletileg van vmi leírás, rajz átlagosan a corsához, hogy melyik kábel micsoda ráadásul színek is vannak mellé írva a kábeleknek (ami nem kicsit könnyíti meg a dolgom)

Ha kell nekem van angol és német leírásom MID-hez is, cikkszám a carphone kuppelhez.

BC_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

talán ez az ami a legjobban hiányzik, szeretem tudni mennyire vagyok késésben, és a mostani sufnituningóra nagyon ronda képet mutat, és sötétben nem is látszik :icon4:

Jó ez a kis panel mai napig is használható én szeretem :D Több nem is kell nem érdekel fogyasztás meg ilyenek utálom az ilyen nagyon technikás dolgokat pl d corsa 3 perc mire előkeresed a motor hőmérséklet jelzőt :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Azért elfogadnék egy Mid-et is :icon4:

engem érdekel pl. a pillanatnyi fogyasztás is.

De ez tényleg, olyan dolog, hogy egyszer ugyis beteszek végre egy tid-et.

Fordulatszámmérőt is sokáig tervezgettem, aztán végül már furcsa lenne nélküle :D

Hát pillanatnyi fogyasztást ne lássam mert amikor taposom akkor szépeket írna :icon4: Én a régi módi dolgokat szeretem

Link to comment
Megosztás:

Azért elfogadnék egy Mid-et is :icon4:

engem érdekel pl. a pillanatnyi fogyasztás is.

De ez tényleg, olyan dolog, hogy egyszer ugyis beteszek végre egy tid-et.

Fordulatszámmérőt is sokáig tervezgettem, aztán végül már furcsa lenne nélküle :D

5-6E karral együtt egy MID.

Pár vezetéket kell behúzni és bekötni.

A MID-en kell pár átalakítás és kell egy kupola.(2E)

Link to comment
Megosztás:

Ez szép és jó, kell egy ember aki be is köti, ha azt mondaná valaki nekem, hogy kompletten beszerelve 15körül megcsinálja, akkor belemennék! :D

Minek kelljen, hogy bekösse valaki? :icon4: Te magad is megtudod nem nagy cucc :icon4: Le van írva minden, hogy kell J0hnny most írta, hogy neki van leírása is akkor nem téma.

Link to comment
Megosztás:

Nemtudom :icon4:

Mert, hülye vagyok a villamossághoz, vagy pontosítsunk nem vagyok elég bátor bizonyos dolgokhoz (félek, hogy elbaszok valamit) :icon4:

Valahol el kell kezdeni, de ha egyszer rájön az ember mit, hogy akkor már nem pálya. Olyan egyszerű mint a fáék :D Én is szoptam a riasztóval még is betettem, így már utólag full könnyű lenne és az ennél kb 20x nehezebb.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.