Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Nekem nem tetszik nem tudom nem nagy szám. :lol: Inkább csak azt látom, mennyi lé lett elverve rá. D: Ennyi léből szebbet és gyorsabbat lehet építeni.

Ezt én valahogy gondoltam, hogy neked nem fog tetszeni :D

Bár az igaz, hogy motorikusan építhetett volna bele egy erősebb gépet. Mondjuk ez tipikus kiállításos autó , leteszed és kész :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bocsánat, pontosítok az lsd ajtónyitó konzolra (vagy mi a szösz a neve) gondolok. Marhára látványos, hogy oldalra-felfelé nyílik az ajtó de sztem marha előnytelen :D

Tudom, kinek mi :lol:

jó az ha lenne rá lém én megcsinálnám. Persze csak akkor ha legalább 2.0 2.5V6 vagy 3.0v6 lenne bent vagy turbos mert egy 1.2-1.4es 1.6os szaron elég vicces szerintem. Én pl gáznak tartom, ha valaki rommá tuningolja a kocsit kívülről azt 45LE. :lol:

Link to comment
Megosztás:

jó az ha lenne rá lém én megcsinálnám. Persze csak akkor ha legalább 2.0 2.5V6 vagy 3.0v6 lenne bent vagy turbos mert egy 1.2-1.4es 1.6os szaron elég vicces szerintem. Én pl gáznak tartom, ha valaki rommá tuningolja a kocsit kívülről azt 45LE. :lol:

Sztem független attól, hogy milyen moci van benne. Lehetne akármekkora, úgyis csak akkor használod ha áll az autó :lol: (mármint az ajtókat)

Amúgy nem mindenki lehet pirostól pirosig tökignyomomagázt, szétalázomaszádat típus :D :D

Link to comment
Megosztás:

Sztem független attól, hogy milyen moci van benne. Lehetne akármekkora, úgyis csak akkor használod ha áll az autó :lol: (mármint az ajtókat)

Amúgy nem mindenki lehet pirostól pirosig tökignyomomagázt, szétalázomaszádat típus :lol: :D

Hát aki nem ilyen típus az meg nem fogja tuningolni a kocsiját.

Link to comment
Megosztás:

Sztem független attól, hogy milyen moci van benne. Lehetne akármekkora, úgyis csak akkor használod ha áll az autó :lol: (mármint az ajtókat)

Amúgy nem mindenki lehet pirostól pirosig tökignyomomagázt, szétalázomaszádat típus :lol: :D

Nem kicsit kell megvagdosni hozzá a sárvédőket, másrészt szinte folyamatosan beáznak, mivel a kéderek nem ehhez lettek kitalálva.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, mostmár beugrott :lol:

Ennél is sötétebbet? Élőben nem láttam még ,viszont képeken elég sötétnek néz ki.

Képeken igen, Viszont picit át lehet látni hiába írják rá erre a fóliára 5% fényt enged át olvastam valahol, hogy jó az 7-8%nak is, viszont 3M és lumarnál tényleg vannak 5%os fóliák na ott tényleg nem látsz be kicsit se. Amúgy a fóliával nincs gondom meg ahogy feltették. Bár most elől jóval világosabbak vannak és oda is megakarom csináltatni tök sötétre akkor sötétedni fognak a hátsók is gondolom. Utálom, hogy minden majom bámul be.

De gyere át egyébbe mert nem szeretném hallgatni a pampogást.

Link to comment
Megosztás:

Képeken igen, Viszont picit át lehet látni hiába írják rá erre a fóliára 5% fényt enged át olvastam valahol, hogy jó az 7-8%nak is, viszont 3M és lumarnál tényleg vannak 5%os fóliák na ott tényleg nem látsz be kicsit se. Amúgy a fóliával nincs gondom meg ahogy feltették. Bár most elől jóval világosabbak vannak és oda is megakarom csináltatni tök sötétre akkor sötétedni fognak a hátsók is gondolom. Utálom, hogy minden majom bámul be.

Gondolom azok drágábbak is (3M, lumar). Tényleg eléggé dicsérik azt a helyet, elég gyorsan és elfogadható árban dolgoznak.

Pont haver viszi a napokban a seat-ját hozzájuk, akkor ugrott be ,hogy vkivel már beszéltem erről a helyről

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

1.2-es b corsám van.Esedékes egy ékszíjcsere.Csak egy olyan kérdésem van, hogy kiveszem a régit és berakom az újat?Semmi mást nem kell csinálni?Bocs ha hülye kérdés, de nem vagyok nagy szerelő.

Jó lenne tudni a motorkódot és hogy klíma, szervó van-e a gépcsodában... :lol:

amúgy nem nagy kunszt cserélni, ha nem ijedsz meg a motortér látványától. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Habár már közel másfél évtizede - ahogy közületek sokan - többszörösen is "opeles vagyok" :D , itt, ezen a fórumon és a közösségetekben még újnak számítok, dehát ugyebár egyszer mindent el kell kezdeni... :lol:

Kissé talán illetlenség, de mégis, rögtön az első itteni hsz-omban lebombáználak Titeket néhány számomra igen aktuális kérdéssel ;) :

  • C14NZ motor esetében megoldható-e egy eredetileg spirálos km-óra hajtás elektromosra alakítása? Kissé pontosabban fogalmazva, az elektromos jeladó a sebességváltó belsejében, vagy azon kívül található; esetlegesen csatlakoztatható-e a váltón a spirál helyére, vagy ha a váltón belül helyezkedik el a teljes jeladó, akkor csak a váltó megbontásával, vagy akár teljes cseréjével lenne kivitelezhető? Továbbá a spirál, váltónál elhelyezkedő csatlakozását milyen eszközzel lehet anélkül forgatni, hogy a két fül valamelyike letörne? Netán valamiféle célszerszám szükségeltetik hozzá? (nem vagyok teljesen noob, de sajnos vannak még imitt-amott fehér foltok Opel téren :lol: )

  • Szeretném az Astra G utastérvilágítási késleltetését megvalósítani Corsa-ban is, de annak ellenére, hogy általános jelleggel sejtem, hogy miképpen kell bekötni, sajnos Opel-specifikusan semmit nem tudok arról, hogy mely alkatrész (relé?) végzi az Astra-ban a feladatot és az pontosan hogyan van bekötve, illetőleg helyileg hol található (személyes tippjeim: biztosítéktábla környéke, első utastérvilágítás környéke). Természetesen ráleltem az interneten általánosan felhasználható késleltető relékre, azonban azokkal két fő gondom van. Az egyik, hogy többnyire csupán egy jelet kezelnek (két vezetékcsatlakozás áll rendelkezésre) és az Astra-ban is megtalálható gyújtásészlelés nem képezi részüket. A másik pedig, hogy értelemszerűen nem Opel alkatrészek, pedig én foggal-körömmel ragaszkodnék az eredeti elemek felhasználásához, ameddig csak lehetséges. Tehát szeretnék tanácsot kérni azzal kapcsolatban, hogy pontosan milyen alkatrészre lenne szükség, valamint, hogy azt hol kellene elhelyezni, végül pedig instrukciókat szeretnék kérni a bekötését illetően (gyújtásjellel együtt).

  • Legjobb tudomásom szerint az európai piacon nem volt jellemző a Astra G VDO fejegységekkel való szerelése, mert azt elsődlegesen a brit piacra szánták. A használatomban lévő Astra-ba ennek ellenére, valamilyen úton-módon egy VDO CR441 XED kazettás fejegység került. Ez nekem igencsak megtetszett, ezért szeretném a Corsa-ba beépíteni ennek a CD-s testvérét (VDO CD441 XED), azonban nem tudom, hogy egyáltalán beszerezhető-e még valahogyan. Amennyiben valakinek lenne bármiféle tippje, azt nagyon megköszönném :D .

Minden választ, ötletet, tippet, segítséget előre is nagyon szépen köszönök.

Üdv,

Gregg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.