Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Calibra tuning


Zorro_16V

Recommended Posts

  • Hozzászólások 265
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Pontosabban :

- van Calim

- el akarom adni

- ha elviszik combó tuning,

- ha elviszik astra del van

- ha elviszik astra caravan

- de törötten nem vitték így megvan még, de eladó ....

Így azért ölég pofás lett összepakolva :lol:

ui: volt még pár "ha elviszik......" verzó, de azt nem írom le tánn :D:D:D:D

ez a legtutibb variáció ;-)

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Most olvasgattam a www.hg-motorsport.de oldalon, hogy a C20XE-hez árult turbo-kit esetén 0.4 bar-os töltőnyomás mellett 56%-os teljesítménynövekedést írnak.

Turbo Kit C20XE

Ezt az alap 150 pacira rászámolva 234 LE-t kapnánk. Ami azért érdekes, mert a széria Calibra Turbo 0.7 bar-ig tölt és így 204 LE a teljesítménye... :oops: Akkor hogy is van ez most ?

Jó kis marketing szövegük van ! :(

Link to comment
Megosztás:

...mindez ugye 1799 Euroért, holott ugyanerre a teljesítményre egy másik weboldal szerint csak a Phase IV C20NE-k képesek, ami egyrészt 3700 Euroba kerül beszereléssel együtt, másrészt tartalmazza a komplett hengerfejmegmunkálást nagyobb szelepekkel, 296fokos tengellyel, módosított befecskendezőrendszert meg komplett sportkipufogórendszert is többek között.

Link to comment
Megosztás:

Na jó, de az egyik még szívó (Phase IV C20NE), a másik (HG-Motorsport) meg már feltöltős. Így vagy úgy, az 56% mindenképpen sok.

Redi, nem igazán értem, amit írtál. A C20LET tuning most hogy is jön ide ? Tudom, különvonattal... :(

A vezérlőelektronikához nem nyúl a HG, tehát a gyári befecskendezési időkkel és előgyújtással működik, csak a benzinnyomást növelik meg a többlet levegőhöz. King Lolle írta anno, hogy az XE kábé ilyen nyomásig elbírja a feltöltést a széria vezérléssel. Hogy meddig... ? :oops: Ő már a 0.4 barhoz is vastagabb hengerfejtömítést vagy Cali Turbo dugókat ajánlott a kompresszió csökkentéséhez. Én itt ilyet nem látok... :?:

Szerintem kb. 180-185 PS körül lehet egy ilyen 0.4 barral töltött C20XE.

Link to comment
Megosztás:

Na jó, de az egyik még szívó (Phase IV C20NE), a másik (HG-Motorsport) meg már feltöltős. Így vagy úgy, az 56% mindenképpen sok.

Redi, nem igazán értem, amit írtál. A C20LET tuning most hogy is jön ide ? Tudom, különvonattal... :D

A vezérlőelektronikához nem nyúl a HG, tehát a gyári befecskendezési időkkel és előgyújtással működik, csak a benzinnyomást növelik meg a többlet levegőhöz. King Lolle írta anno, hogy az XE kábé ilyen nyomásig elbírja a feltöltést a széria vezérléssel. Hogy meddig... ? :oops: Ő már a 0.4 barhoz is vastagabb hengerfejtömítést vagy Cali Turbo dugókat ajánlott a kompresszió csökkentéséhez. Én itt ilyet nem látok... :?:

Szerintem kb. 180-185 PS körül lehet egy ilyen 0.4 barral töltött C20XE.

0,4 barral kb 200hp-t lehet kihozni egy c20xe böl

ha be raksz egy 2-2,5mm vastag HF tömitést akkor mehetsz 200Hp felé is

de hirtelen a 14-15 ös kompressziot nem tudod 12re levinni

ennyi a turbo motoré

szoval zaros határidönbelül lefujja a dugok széleit ha 200Hp felett hasznaljuk

de nezzetek meg a lexmaul kompressorját is c20xe hez

az is 198Hp és csak ugy valalljak hogy a motor ki és fullgeneralt csinalnak

és ugy adjak vissza

ami pedig szivomotorokat illeti

sokkal több pénz és munka kell hogy növeljük a telesitményt

lásd: ANTI :(

örül ha valahol 190-200Hp között lessz a motorja

de akkor már nagyon

Link to comment
Megosztás:

0,4 barral kb 200hp-t lehet kihozni egy c20xe böl

200 PS ? Ez jól hangzik...

Bár akkor keveslem a Cali Turbo a 0.7 bar-os 204 lóerejét (másfélszeres nyomás a 0.4-hez képest) , pedig ott külön elektronika vezérli a töltést, ami a C20XE turbósításnál nincs, kvázi nem olyan hangolt, mint a LET motor. :oops:

A Lexmaul kit-jét én is néztem és leesett az állam az árától. Négyezer valamennyi euro... Ennyiért vesz az ember egy turbós motort és be is építi. :wink:

Hát igen, a szívó tuning nehéz kenyér és kevésbé látványos...

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...
Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.