Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

YCbCr

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

YCbCr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv a fórumtársaknak! Mindenekelőtt kellemes karácsonyi ünnepeket, boldog újévet kívánnék. :) Egy-két EGR szeleppel kapcsolatos kérdésem-felvetésem lenne. Nekiálltam a témát végigolvasni, majd felbátorodva kicsit tapogatóztam a szelep környékén (pucolás, stb.). X14XE motor, ez ügyben gyerekjáték, malacom van vele. :) Első körben arra jutottam, hogy mechanikusan rendben van, a szolenoid rendben működik, akadálymentesen mozog a szelep, tehát erről az oldalról egy ideig még nem lesz vele gond, még nem falaznám le. Azonban... Második nekifutásra ráméregettem, a középső 3 láb ellenállás tekintetében se tőlem, se hozzád; szakadás van minden irányban és pozícióban. Gondolom a poti teljesen (meg még annál is jobban) elkopott benne ('97-es évjárat, gondolom ez még a gyári). Ha jól spekulálok, ilyenkor az ECU vészüzemmódra kéne hogy álljon, hiszen az EGR-ből úgymond nem lát semmit. (1405 hibakód a kezdetek óta benne van, csak hideg időben tűnt el néha) Tettem egy próbát széthúzott csatlakozóval is, és olybá tűnik, hogy mit sem törődik vele az ECU, nyoma sincs vészüzemmódnak (1405 marad). Ennek így kellene lennie? Méricskével kapcsolatos: az esetleg tudható, hogy az EGR zárt helyzetében mely lábain milyen ellenállás lenne mérhető? Egy-két ellenlábassal legalább a zárt állapotot szeretném szimulálni, hogy ne világítson állandóan a MIL. (Tipp: B-C vagy C-D rövidzár?) Előre is köszönöm a segítséget! <_<
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.