Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Moskito

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Moskito névjegye

  • Születésnap 1987-08-26

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel corsa B 1.2
  • Város
    Budapest

Moskito's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. sziaztok! Adott egy probléma, méghozzá hogy a kiskocsim 2 ill. 3 hengerezik. 4. henger teljesen leállt a harmadik néha néha elindul. elosztófedél csere volt, gyertya csere volt, rotorcsere volt, szikra akkora van mint egy ló. Kompressziót mértünk mindegyik hengerben azzal sincs gond, így megakadtam a hiba keresésben. Egyszer csak egyik napról a másikra jött ez elő. Van valami ötletetek mit kéne megnézni??? köszi Moskito u.i.: injektor csere is volt.
  2. Nos az a bajom hogy volt egy 90 lovas 3 ajtós corsám amit tesóm totálkárra tört. Most egy 45 pónis 5 ajtós van. Amíg a kis piros volt eszem ágában sem volt hozzányúlni a motorhoz, ha kellett akkor megindult, most hogy ez a kis zöld van erősen gondolkozom azon hogy cserélnék motort, de hogy ilyen bajos a papíroztatás azt nem hittem volna típus azonos motornál..... Törvénytisztelő állampolgár vagyok ezért is lettem volna hajlandó lepapíroztatni, de ilyen árak mellett......inkább 2 évente egy 10-20e és egy állandó tizes a forgalmiban. Ugyanakkor ott vannak a kis újoncok akik bizonyítani akarnak és ha trailerrel megyek haza szíven szúrom magam. Dilemma az ha most ezt eladom veszek egy 82-90 le corsát átiratom (50e) Kötelező szervizek(vezérlés, olaj, gyertya+ ami felmerül) majdnem hogy ott vagyok mintha átpapiroztatom.... Mind egy alszom még rá párat + személyesen felkeresem az nkh-t mert telefonálgatni halál :o
  3. igen visszaolvastam csak egy konkrét dolgot nem látok. Leírom mik a tervek, hátha így konkrét választ kapok. C12nz moci figyelget a kocsiban. Nem egy drag kocsit szeretnék építeni csak ha kell akkor oda tudjak lépni a kocsinak ezért egy X14XE vagy egy Gsi motorra gondoltam kompletten. Teszem azt veszek egy 1.6 16 szelepes motort ami ugye típus azonos. Kicserélem a fékeket lég hűtött tárcsára nagyobb féknyergekre ami egy gsi-n van, tehát megfelelne a műszaki vizsgán akkor ugye van egy egyszeri ktg ami 6000ft(ez az új forgalmi). Mik azok a fix költségek amik mindenképpen felmerülnek a papíroztatás alkalmával, gondolok itt arra hogy 400 cm2 nagyobb motornál bizti van valami különbözeti díj+ teljesen újra le kell vizsgáztatni vagy valami különbözeti kell??? Nem volt sosem motorcserém azért kérdezlek titeket + az nkh 20 percig várakoztatott mire inkább letettem a telefont. Köszi Moskito U.i.: Azért nem pm-ben kérdezem egyik tagot sem mert ha vannak fix összegek azt más is legalább megtalálja ha ilyen gondja lesz. Kérek mindenkit ne azzal gyertek hogy "az ismerősöm megcsinálta 20 ból kompletten", engem konkrét számok érdeklenének.
  4. Sziasztok! Nem tudom hogy jó helyre írok de olyan kérdésem lenne, hogy motorcserét fontolgatok a kis Corsámban. Le szeretném hivatalosan is papíroztatni. Olvastam olyat hogy 12000(új forgalmi meg valami másik díj ellenében) ha típus azonos motort tennék bele, de olyan információt is hallottam hogy ha felfelé növekszik a cm3 akkor köbcentinként ezerpárszáz forint regadót is kell fizetni. Nem tudja valaki hogy megy ez pontosan? Köszi moskito
  5. Ez aztán a gyors és részletes válasz! Nagyon szépen köszönöm. Ha jól értem akkor gyárilag a 16 szelepesen 236-os hűtött tárcsa van és ha nem cserélek 14-es felire akkor az jó is. Még egy buta kérdés de nem hagy nyugodni....Szeretnék fordulatszámmérős km-órát beletenni viszont olvastam hogy van elektromos és spirálos is, kérdés ha még nem cserélek az én spirálos órám jó lesz addig vagy change alapból mert ehhez a motorhoz elektronyos kell???
  6. elvileg van a motorhoz minden, kábelköteg, ecu, gyújtás, injektor,stb, kivéve a váltót. Szervizes rokon teszi majd be, ha rábólint az ötletemre, de mi az mire figyelni kell berakáskor(és most nem a fényezésre gondolok :o ), gondolok itt arra, hogy más a tartóbak, esetleg a kiegyenlítőtartály máshova kerül, ilyenek. Jól tudom hogy az ilyen 16 szelepes corsákon astra fékek vannak alapból? Ha igen akkor gondolom a vizsgán át sem megy ha nincs lecserélve, jól gondolom? (bocs a hülye kérdésekért, de motorcserés kocsim még nem volt és inkább mindent megveszek ami szükséges a gyors cseréhez)
  7. Szevasztok! Lehetőségem nyílt hogy vegyek egy ~'99 x14xe komplett motort, azonban váltó nincs hozzá. Nekem most egy c12nz van a kocsiban. kérdésem arra irányul hogy vajon az én váltóm jó lenne e hozzá, vagy kell azt is vennem(ha venni kell akkor milyet)? Köszi Moskito
  8. Köszi szépen Mc-elek holnap megsasolom! Ma kicseréltem az injektort, ugyan nem vagyok nagy szaki de ment. Hasonló kvalitású embereknek mondom ha lehúzod a mapszenzor csatiját és vissza is dugod, akkor megspórolsz magadnak másfél óra idegbajt(34-es hibakód) :wacko: Ha megemelem a kocsit, akkor a kerékjárati ív leszedése után hozzáférek a szénszűrőhöz, vagy le kell szednem a kereket is? Honnan látom ha szét van esve, darabokban lesz vagy belül ment tropára? Bocs a hülye kérdésekért, de ez az első kocsim, így most tanulom a dolgokat <_<
  9. Üdv srácok! Érdeklődnék hogy van egy '93-mas 1.2literes b corsam(C12NZ) és baromira rángat a kocsi. Furcsa mert csak akkor ha teli van tankolva a kocsi, letekert sapkával csinálja, feltekertel csinálja, rángatás után kipattanok letekerem a sapkát nem szisszen. Benzinszűrő frissen cserélve de még mindig rángat. Sőt van hogy gázt adok és mintha nem is történne semmi pár pillanat és felbőg a motor. Most cserélünk injektort, szar volt már nagyon mondta a nagybátyám(hivatalos szervizes egy nagyobb cégnél). Szénszűrő vagy a lambda szonda a gyanús állítása szerint, azonban találomra nincs pénzem cserélgetni. nektek valami ötlet vagy tapasztalat ezzel kapcsolatban? Most cseréltem gyertyákat attól megoldódott az egyenletlen alapjárat bár még egy kicsit ráz a kocsi(közvetlen gyertyacsere után olyan szépen járt......meg se rezzent a kocsi), pedig nincsenek 1 hetesek a gyertyák és nem is kormosak. Összefügghet a két dolog? Köszi Moskito
  10. Nos cseréltem üzemanyagszűrőt, sajna a gond még mindig fenn áll -_- Hétvégén ránézek a gyertyákra, ha az sem ok akkor nincs több tippem <_<
  11. Utólag belegondolva nem bánom hogy hozzányúltam mert igen csak kevéske volt a hely ott. Ma belőttem a mutatót!!! Cimbi kicsattogott, vonatatókötél, 50venet belőtte és visszaszúrtam a mutatót. ilyen lett: azóta meg lett csiszolva a led és szép egyenletes fényt ad.
  12. Köszi a tippet!!! Meglesem, ha nem segít az üzemanyagszűrő csere(szerintem nem fog, de amúgy is itt az ideje a cserének). Másik kérdés: Csináltam házi műszerfal világítást, amihez le kellett kapnom a mutatót is a kilométeróráról. Nem szedtem még szét sosem ilyet, így találomra rányomtam aztán 5-ösben padlózva 40-el mentem szerinte ^_^ Most nagyjából belőttem a kilométerórát. Szeretném egészen pontosan visszaállítani, mert most is csal egy kicsit felfelé. Érdemleges ötlet, ha belövöm a GPS-t megyek ötvennel, majd rászúrom a mutatót vagy sokat csal az is??? (komoly gondjaim vannak ám) :D Üdv Moskito
  13. Szia! Köszönöm szépen a gyors választ!!! Nem a szellőztetés lesz! Én is azt hittem, hogy farsot szív így megkockáztattam a szentendrei úton lecsavart sapkával menni, a hiba fent állt. Próbáltam teli tanknál meghúzatni rángatás után, levettem a sapkát de nem szisszent fel. Gyújtásomat most állítottuk be, fürgébb is lett a paripa, de ha nem oldja meg a benzinszűrő a gondot akkor megvizsgáljuk a gyújtást. Motor: C12NZ Üdv Moskito
  14. Sziasztok! Van egy '93-mas B corsám ami igen érdekes jelenséget produkál: Ha teli tankolom a kocsit (lehet az bármilyen töltőállomás üzemanyagja), 1-2 kilométerig hibátlan a gépszörny. Ennél tovább, ha gázt adok nem reagál. Lepadlózom semmi(mintha nem is lenne gázpedál). Ezután felbőg, visszaveszek és elindulok. Elég gyakran ilyenkor elkezd rángatni a kocsi, mintha kiakarna ugrani a motor a helyéről, szó szerint belerázkódik a kocsi. E miatt már csak max félig tankolok, de igen kellemetlen "200km-enként" tankolni. Hiba 2: előfordul ez a rángatás akkor is(bár ritkán) mikor kevesebb a benyó a kocsiban, de csak 1-esben. Mintha bénán dobnám rá a kuplungot, de akárhogy csúsztatom, rángat. Ilyenkor anyázva kiveszem sebességből visszadugom és rimánykodok. Első körben cserélek üzemanyagszűrőt, mert az a tippem, hogy nem kap elég benzint. Ha nem okés a dolog, akkor benzinpumpa a következő tippem. Remélem jó úton járok.... :D Ha valakinek volt már hasonló gondja kérem osszátok meg velem a hiba forrását. Köszönettel: Moskito
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.