Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ralphin

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    19
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

846 profile views

ralphin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Na jó lett a járgány, vagyis beindult, nem tudom már hol olvastam .... de beraktam egyesbe kicsit meglökdöstem az autót gondolom a hajtás kimozdult ill. önindító beragadt állapotából , de lehetett kontakt hiba is , de lényeg , hogy jó lett... Azért szervízbe elviszem ...bár nemtudom , hogy így ők mit tudnak rakni hozzáá.. valaki esetleg ezek után egy pontos hiba behatárolást tudna adni ? Önindító be tud ragadni valami miatt, vagy mi lehetett , hogy 1esben megrángatva az autót helyreáll a probléma...:/ Köszönöm az eddigi válaszokat is, ötleteket...!
  2. Hát az a helyzet, hogy semmi áramingadozást nem véltem felfedezni indítózás közben..abszolult semmi nem történik..... :/ szóval nem vesz fel semmi áramot az önindító...úgy tűnik... Köszi a gyors választ, majd csak este tudom sajnos megnézni. Olvasgattam , esetleg biztosíték nem lehet ? ill. mennyire lehet a diesel autót betolni ? egységes válaszokat nem találtam sajnos.. :/
  3. Sziasztok! Astra G 1.7 dit -em van , bejött a nagy hideg szinte biztos voltam benne, hogy kocsis problémáim lesznek. Hát ma reggel nem indult az autó :/ segítségeteket szeretném kérni , mi lehet a gond? hibakép: beülök a kocsiba , indítanék , de meg sem nyikkan(mégcsak nem is teker). Aksi tuti jó, minden működik rajta , magnó , világítás, kp zár, stb..Gyujtás van , de az utólsó állásban , amikor kellene hajtania az aksinak a motort, semmi nem történik , nem is kattog :/ Mindenképpen szervíz ? Vagy valahogy tudok belé életet lehelni ?
  4. Egyenlőre elmúlt a dolog, hétvégén megyek haza és átnézzük remélhetőleg a dolgot. Köszi a válaszokat!
  5. Sziasztok! Lenne egy ujabb problémám a G astrámmal y17dt 2001:S 2. napja van jelen a gond. -Töltés visszajelző led felvillan , 3ezres fordulatnál(sikerült már kidebugolni) ill. fölötte, -ha üresben van és úgy pörgetem ki akkor is, de úgy elég hamar el is alszik a lámpa. -Ill. volt ma olyan is hogy motorfékket használtam egy kanyarban ismét magasabb lett a fordulat ez miatt és felvillant a lámpa x ideig, majd beértem melóba par percen belül leállítottam a kocsit , indítottam és nem aludt el a lámpa. Majd meló végeztével 12 órával később nem gyulladt ki...szerencsésen haza is jöttem vele, ha nem pörgetem nem villan fel a kis piros akkumulátor. Mitől lehet ez a jelenség kb 2-3 hónapja a generátora fel lett újítva. Köszönöm előre is a válaszokat! Üdv Árpi
  6. Köszi szépen ez így megoldotta a gondomat szereléssel mindennel együtt 15 ezer forintba megállt. :lol:
  7. Totál csere :D 190papír :S Most meg jött a generátor :S Így van rá garancia csak,mert elviekben a mágnesszelep tette tönkre a vezérlő elektronikát, de kellett cserélni a mágnesszelepet is(csak gyárit kapni : 90 ezer)...+ugye a vezérlő elektronika(70kb). +szerelés és valami másholi diag. Legközelebb tuti Weissz lesz :devlish: A generátoromban meg most cserélik a szénkefét és a feszültség szabályozót. 8 papíros ez már otthoni szerelő :lol: Jó kis karácsonyi ajándék... Amugy kellemes ünnepeket itt mindenkinek és köszönöm a segítségeket!!!! :devlish: @Atizafi: bocsi csak nem néztem a felhasználóneveket és úgy tünt , hogy csak egy user bedobott egy x generátort.(még viszonylag új felhasználó vagyok) sorry!
  8. Szia! Milyen motorhoz való? Mi pénzért? Üdv
  9. Sziasztok! Ismét problémám lenne..:S Nincs szevó sem töltés , Y17DT 2001-es évjárat. Generátor probléma lehet? Mit lehet abban cserélni , amibe nem halok bele ismét :S Hallottam szénkefe és diódahíd problémáról....milyen összegek ezek .. Esetleg nem volt valakinek ilyen? Pár napja csak pár másodpercig nem volt töltés és szervó, aztan vagy magától vagy kisebb gázfröccstől helyrejött a dolog...most már sajnos nem:( Üdv ...
  10. Sziasztok! Y17DT-s motor 2001-es astra G. Olyan problémám lenne, hogy indítom a kocsit egy ideig nincs töltés ill. szervó sem...kb 1-2 perc ill. ha nagyobb gázt adok , így üresben akkor helyre szokott jönni a dolog... Mi lehet a probléma valaki találkozott már hasonló problémával? 1 tipp van a vezérműszíjj kopott és nem forgatja a szervót ahogy kell...ill. a generátort. plz help!!
  11. Hol tudtátok megjavíttatni az elektronikát...és mi az a vicc összeg? azt mondták, hogy ha a mágnesszelepet nem cserélik akkor megint tönkre fogja tenni a vezérlőelektronikát és mindezt nem tapasztalat alapján mondták, hanem valamilyen diagnosztikai műszerrel állapították meg, hogy mind a 2 halott...:S
  12. Sziasztok! Tovább folytatódik a rémálom...:S Mágnesszelep meghalt 90 ezret mondtak rá...:S gyárit tudnának csak rendelni... Adagoló elektronika javítás 60 ezer... Mivel ez a kettő függ egymástól , elvileg a mágnesszelep tette tönkre az adagoló elektronikáját...:S...ezért érdemes mind2őt cserélni , hogy máskor ne fordulhasson elő.. Tudnátok tanácsot adni...sajna a kocsit csak vontatni lehet így sok választásom nincs... Ha van valami tuti tanács szívesen venném...:S
  13. "wessz" emlegetitek ezt a nevet, hogy jó szerelő...nekem is szükségem lenne egy ilyenre :lol: Elérhetőségét hogy tudhatom meg? nekem is Y17D-s Astrám van és most valami nincs rendben vele... Leírom röviden , bár túl sok szerintem a hibalehetőség :S Voltunk osztrákoknál kb 450km-nél kigyullad a sárga lámpa, leállít majd pihen elindít..elmúlt...a vége 1400km lett többet nem jött a lámpa....ez volt kb 3 hete. Bejött a hideg...kb 3 napja munkába jövet reggeli indítás 4km kb. gyullad a sárga lámpa, majd a többi leáll az autó...3-4 perc pihi 2. indításnál indul be is érek a munkahelyre, ami kb 15 km. Vége melónak (12 óra elteltével)..kocsi beindul , majd ismét leáll kb 1km után...még szenvedéssel eljutottam kb még 2 km-t. Aztán ott rohadtam...néha pár másodpercre beindult, de végül odébbtoltuk, majd behúztuk a szervízbe...:S Először üzemanyagszűrőre gondoltam, de a szerelő elkeserített, kiolvasta a kódot 1.adagoló , 2. izzítás, 3. turbó. Remélem nem mind csere , mert kb vehetek új autót :S. Valakinek nem rémlik valami hasonló esetleg....? plz help ...nem nagyon ismerem a szerelőt védtelennek érzem magam sajos, hogy mivel vágnak át....ezek a hibák elég csúnyán hangzanak....:S (Ma megint beindult a kocsi....:S a szerelő mondta 1 nap pihi után...nem értem....:S) Valaki esetleg valami segítség.....vagy tanács?
  14. Hello Uhuhu! Köszi a választ,ugylátszik hasonló a problémám amitn mondtál. Ilyenkor mibe fájhat a javítás? A gyújtáskapcsolóval lesz a gond de nemfeltétlen hátra kell tekerni,hanem előre is jó lényeg ,hogy ha kicsit kimozđítom a helyèről a kulcsot elindul a venti... Ha figyelek hogy mindig menjena venti akkor kilehet huzni egy ideig a javítást? koszi üdv
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.