Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

NagyPityke

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

NagyPityke névjegye

  • Születésnap 1977-07-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

NagyPityke's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hello Ilyen haver nekem is jól jönne, igaz az én szerelőm is szuper.
  2. Az szép, én 13 évet nyomtam le eddig az autólámpa gyárban.
  3. Szia. Igen a GE Lighting&Energy, Lighting részén. Légy üdvözölve te, kinél az energy.
  4. Szia A tudásom a munkámból ered, autólámpa gyártás területen dolgozom. Sajnos minden gyártónál előfordulnak hasonló hibák, tömeggyártásnál ez elkerülhetetlen. A lámpában lévő gázt és a spirál anyagát nem a gyártó állítja elő, becsúsznak néha bakik, amiért folyamatosan reklamálnak a beszállítónak. Mindig tartsátok meg a blokkot és vigyétek vissza a hibás darabot, amit elemezve tanulhat a gyártó a hibájából.
  5. Szia. Mindenképp vidd vissza. A feketedést a kicsapódott wolfram okozza. Vagy nem megfelelő a betöltött halogéngáz tipusa, vagy kevés a töltőnyomás. Ha a lámpa búráján, a spirál vonalában éles határvonalú vékony vonalban fekete, akkor nem megfelelő a gáz összetétele, ha vastag elmosott határú a feketedés, akkor kevés a nyomás, ha az egész búra fekete, nincs benne gáz.
  6. Sziasztok - Ma kimértem a szivattyút, gyujtáson megvan a 12 volt, viszont ha jár a motor, nem szépen zümmög a szivattyú, csak kinlódik. Azt hiszem ez meghaladja a képességeimet, valami elektromos gubanc lehet.
  7. Sziasztok. Az autóm 2003-as. Azt hiszem azért van ennyi hibakód mert kiszedtem a reléket( a motortérben mindet). Ahogy nézem az összes hibakód relére utal. Remélem lesz megoldás, ha az, hogy viszem Wesszhez, akkor viszem. A benzinszűrő biztos hogy gyári és még csak 15000 Km van benne.
  8. Sziasztok! Igen van klíma a gépben, és kb 15000 km és másfél évvel ezelőtt volt benzinszűrő cserélve. Ma megnéztem a relét és érdekeset láttam. Az összes relét kivettem és még mindig megy a benzinpumpa, igaz van benne egy titkos kapcsoló ami megszakítja a benzinpumpa tápját. Lehet, hogy külön be van utólagosan relézve és ez a kapcsoló a hibás. Holnap kimérem, mert olyan hangja van mintha akkor állna le a pumpa amikor jár a motor, amikor meg lefullad akkor felzümmög a szivattyú.
  9. Sziasztok! A következő a problémám. : Hidegen indul az autó majd lefullad, ujra indítva azonnal indulok 500-600 méter után minden ok, van alapjárat, újraindítás után újra lefullad. Hibakód kivillogtatáskor: 10 2 3 10 tehát ha jól értem p0230 azaz P0230=Tüzelőanyag tápszivattyú-feszültségellátás funkció-rendellenesség. Na erről fogalmam sincs. Van több hibakód is : 1 4 8 1, 1 4 8 2, 1 4 8 3, 1 2 3 10, Van erről valakinek ötlete?
  10. sziasztok! Most értem haza és a köv. tapasztalatom. : Hidegen indul az autó majd lefullad, ujra indítva azonnal indulok 500-600 méter után minden ok, újraindítás után újra lefullad. Hibakód kivillogtatáskor: 10 2 3 10 tehát ha jól értem p0230 azaz P0230=Tüzelőanyagtápszivattyú-feszültségellátás funkció-rendellenesség. Na erről fogalmam sincs. Van valakinek ötlete? Köszi
  11. Most kicsit el vagyok bizonytalanodva. Újpesten lakom és több mint tíz éve hordom ugyanahoz a szerelőhöz az autóimat, eddig mindig korrekt volt és én elégedet. Azt mondta tisztították a rendszert, igaz most itt a bizonytalanságom oka. Tehát: Nem tudtam jelen lenni a művelet alatt a munkám okán, délelőttre ígért telefonos információt, 14:30 kor azt mondta, még nem jöttek rá a hiba okára, most teszik fel műszerre. 15:50 kor hívott, hogy mehetek az autóért, most jó, de szerinte motorvezérlős lesz, mert a sok kitörölt hibakód egyszerre jött vissza és nem egyenként. Valóban a hazaútkor, minden rendben volt, mikor hazaértem újraindítottam és jó volt. Csak félek, hogy visszajön a hiba mert 50 ezret mondott a javításra. Ma lemegyek villogtatni és tesztelni utána írom a tapasztalatokat.
  12. A sárga biztosan működik nincs kiégve és kiiktatva sem. A szerelő mondta, hogy sok hibakódot küld egyszerre. Nem voltam ott. Állítólag kitörölték a hibakódokat és indítás után egyszerre jött vissza az összes. Elhoztam az autót azt mondta teszteljem, ha visszajön a hiba akkor ecu javítás, most jó igaz csak hazajöttem vele. Ma megpróbálom kivillogtatni. Köszi: Pityke
  13. Sziasztok! Új fórumozó vagyok, igaz vendégként sokat olvastam már. Sajnos eddig még nem találtam a problémámra választ a fórumon. Nekem egy kombi 1.4 16V astrám van Z14XE motorkóddal. A probléma a következő,: -Indításkor szinte azonnal bepöccen, de azonnal fulladozni kezd, illetve lefullad. Ha tartom gázzal az 1500-2000 fordulatot el tudok indulni és 300-500 méter megtétele után, helyreáll a rend. Van alapjárat, megy rendesen addig míg le nem állítom, akkor ugyanis kezdődik elölről. A szerelőm azt mondta, valószinű, hogy a motorvezérlőt kell javítani, mert rengeteg hibakódot küld egyszerre, igaz a check engine lámpa nem ég. Szeretném kérdezni valakinek van e valami ötlete, a problémámra. Köszönöm: Pityke
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.