Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gkcs

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Arnót

gkcs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Na ez Szuper!!! Köszönöm!!!! Valami ilyesmit próbáltam felhajtani, de eddig nem jött össze, nem találtam! Remélem ebben lesz válasz a kérdésemre is!
  2. Igen, de közvetlenül alatta csatlakozik a hűtő alsó részéhez menő cső, vagyis még mindig elég magasan, tehát a hengerfejnél! A barátomnak VW Golf-ja van, neki van hozzá manual, abban állítólag a visszatérő ágban van a termosztát, így azon a járó motor és ezzel együtt a vízpumpa kinyomja az anyagot a motorblokkból is. Te álló motornál engedted le a vizet?
  3. Sietve gépeltem! Bocs ha nem egyértelmű! A hűtő alsó részéről induló csőre gondoltam!!!
  4. Igen, a tágulás tartályt kinyitottam! Ezt úgy kell értenem, hogy ha a hűtőn lévő csapot kinyitom, akkor az összes víznek ki kell folynia?! Én azt látom problémának, hogy a alsó részéből a cső a motor felső részére a hengerfej magasságába csatlakozik, tehát magától szerintem az onnan nem fog kifolyni! Nem tudom, hogy van-e külön leeresztő a motoron is, ill. valami spec. technika, amivel lejön a motorból is a cucc?
  5. Sziasztok! Van egy kis gondom az autómmal, ami egy G Astra Z14XEP motorral. Hűtővizet akartam benne cserélni, de hűtőn található csap megnyitásával csak kb a mennyiség fele jött le. Gondolom, hogy van valami technikája, hogyan jön le az egész. Lehet hogy volt erről már szó, de sajnos nem találtam meg, annyira sok hozzászólás található itt. Nem tudom, hogy hozzáférhető-e valahol az autómhoz szervíz manual! Az sokat tudna segíteni!!! Előre is köszönöm a segítségeteket! GKCs
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.