Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gabesz357

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Gabesz357 névjegye

  • Születésnap 1989-11-30

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kiskunlacháza

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra F
  • Város
    meg

Gabesz357's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Gabesz357

    Motor

    Igazad lehet, mert a hőgombát nem cseréltem ki a 110-es műszeregységhez valóra. A levegősödésben is igazatok lehet, mert nem lett igy megjáratva kupak nélkül, majd kiprobálom. De most úgy néz ki, hogy a kettes hengernél valahogy bejön a víz is, mert zöldes a gyertya. Azt gyanítjuk hogy nem lett rajta nyomáspróba csinálva, és valahol be ereszti a vizet az égéstérbe. Azért köszönöm a tippeket! :)
  2. Gabesz357

    Motor

    Nem nyit 92-nél, hanem akkor kapcsol be a venti. 80 foknal all egy helyben ha megyek vele folyamatosan vagy 70 foknál. Én ugy tudom, hogyha nem forr, akkor nem szabadna kijönnie a tartályból a víznek ha kinyitom, csak a nyomást engedne ki normál körülmények között.
  3. Gabesz357

    Motor

    Hát úgy üzemmeleg, hogy a 92 fokig nem megy föl óra szerint, hanem 80 körül marad, és annál nem megy föntebb, csak akkor ha megállok. De akkor óra szerint fölmegy kb 95-ig, és ott bekapcsol a hűtő ventillátora, és visszahűti.
  4. Gabesz357

    Motor

    Sziasztok! Pár hete volt egy x14nz-c14se átalakítás. Egy két apróbb problémán kívül minden tuti rajta. Olyan bajom van, hogy valamiért nem jó a hűtésem. Bemelegszik üzemi hőfokra, (óra szerint csak 80-ig megy kb, és csak álló helyzetben megy fel 92 körülire, és akkor kapcsol ha a ventillátor!) és ha leszedem a kiegyenlítőtartályon lévő kupakot, akkor elkezd kijönni belőle a víz mint ha hengerfejes lenne. Minden fel van benne újítja, masik vízpumpa van benne, masik termosztát (mind újak), hűtő nincs eldugulva. Most ott járunk hogy kiszedtük belőle a termosztátot is hátha az a baja (esetleg gyári hibás), de a jelenség megmaradt! Ötletem nincs hogy mi lehet a probléma. Valakinek van valami ötlete hogy miért csinálhatja ezt? A válaszokat előre is köszönöm!
  5. Igazából működik vele úgy néz ki rendesen. Elméletileg nem igazán lehet külömbség, csak gondoltam inkább bekérdezek hátha tudtok valami okosságot. Köszi a választ! :)
  6. Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy C14SE és a C16SE ecu között mi a külömbség? X14NZ-C14SE átalakítást csináltunk, és 3 ecu közül egy C16SE ecuval működik. (A másik immos, a harmadik meg 2-es 3-as gyertyára nem ad szikrát) Csak azért lennék kiváncsi hogy vennem kell majd C14SE hez valót, vagy nincs akkora külömbség hogy érdemes legyen ezzel foglalkozni? ( Elektronikus gyujtasu)
  7. Pedig megmernék esküdni hogy itt olvastam, es a te neved remlett. Sorry, ezt beneztem ezek szerint! ????
  8. A te tapasztalataidat is olvastam, és azt vettem alapul. Annak idejen neked 0.5 lett leszedve, és szét is nyomódott a gyertya környékén ha jól emlékszem. Bár valoszinű ott alapbol a hengerfej el volt már gyengülve. Meg azert kérdezősködök egy kicsit, hogy mennyit volna célszerű leszedni. Azért köszi. :)
  9. X14NZ-C14SE átépítés. Szeretném kikérni a véleményeteket! Olvastam mindenfelé okosságokat, és elméletileg a minimális eltérésekből adódóan, kisebb lesz a kompresszió annál mint amit egy gyári C14SE motor tud normális állapotában. A kérdés: Mivel úgy is megy gépműhelybe a hf, érdemes leszedetni belőle 0,4-0,5 mm-t hogy elvileg normális (C14SE) kompresszió legyen, vagy nem érdemes ezzel játszani? Mert túlzásba se szeretnék esni, nem akarom az első km-eken szétnyomatni a hf-em.
  10. Sziasztok. Lehet hogy másik topikba is írhattam volna, de ugy gondoltam ez a legalkalmasabb arra hogy rákérdezzek. NZ-SE átalakítás lesz az autón (Asrta F), és az lenne a kérdés, hogy az computer vásárlásnál milyen típusszámokra kell odafigyelnem? Hallottam hogy ebből is van több fajta, és nem mindegy hogy melyiket veszem, mert ha rosszba futok, érhetnek meglepetések. Elektronikus, azt hiszem DIS-es gyujtasu lesz, nem a rotoros. Előre is köszi a válaszokat! :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.