Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hinaar

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

hinaar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. hinaar

    Dízel

    Nem házilag csinálom. Szakember cseréli... A probléma az, hogy nem tudom milyen fajtát.. A golfomba teljesen jó volt a Monark, csak az astra "érzékenységét" nem ismerem.
  2. hinaar

    Dízel

    Sziasztok! Porlasztócsúcs csere előtt állok... A gép 1.7 DR motoros Bosch adagolóval. Valaki tudja a gyári porlasztócsúcs számát? Monark csúcsal érdemes próbálkozni? Pozitív/negatív tapasztalat?
  3. hinaar

    Dízel

    Köszi. Valószínű a zöld melletti (ha négy lábas). Sajnos nem látom a számát. A képek alapján a Te adagolód teljesen más mint az enyém, de azért öröm látni "három relés" dobozkát..
  4. hinaar

    Dízel

    A relé számát vagy egy képet tudnál felrakni. Köszi... Kompresszió méréssel döntöttél a felújítás mellett? Még belerakom ezt a relét (ha találok) és levakolom az AGR-t. Ha nem segít, ez is kap egy vérátömlesztést...
  5. Köszönöm mindenkinek a válaszokat. A héten levakolom. Remélem megoldja a problémákat. Az eredményt később megírom...
  6. hinaar

    Dízel

    Megpróbálok egyszerűsíteni. Motortérben a sárvédő dobnál az akksi mellett van egy fekete műanyag hosszúkás doboz, amibe a szűrőfűtés relé, az izzítórelé, az izzító biztosítéka van, és elméletileg még egy relé. Ez a kapcsolási rajza szerint olyan mint egy egyszerű kürt relé(pl.szűrőfűtés) csak egy tranzisztor vezérli. (A rajz K82-nek nevezi) Csak sajnos nem tudom a számát. Ha így sem sikerül behatárolni, akkor felteszek egy képet a "helyéről". Köszi hogy foglalkozol a témával. (A Lucas adagolónál nincs ilyen csak a Bosch-nál.)
  7. hinaar

    Dízel

    Sziasztok! Vettem agy astra 17DR motoros autót, melyből hiányzik (szerintem) egy relé az izzítórelé mellett.(motortér-sárvédőnél műanyag dobozka) Az "így csináld" kapcsolási rajz szerint ez a relé vezérli a Bosch adagoló oldalán lévő "hidegindító/motorfordulat" mágnes szelepét. A mi bontósunk szerint ezt gyárilag nem teszik bele, ezért nem tud adni. Kérdéseim: Ez tényleg nem kell bele? Ha hiányzik mit veszek észre. (Sajnos nehezen indul, és a gyorsulás sem az igazi) Légyszi nézze már meg valaki, és ha van akkor írja meg a relé számát, esetleg fénykép). A boltban csak ez alapján tudnak adni
  8. Sziasztok. Két hónapja vagyok astra tulajdonos. A gép 17DR motoros. Szerintem nem adja le a tőle elvárt teljesítményt. (Előtte golf I dízelem volt). Az AGR szelepre gondolok. A tünetek a következők: Nagyon kormos szívótorok,hirtelen gyorsításnál csak füst. Lassú gázadásnál gyorsul, apró rángatásokkal. Gyorsításkor a gázpedál "visszanyom"...(mintha fulladna). A kérdésem csak annyi, hogy dízel esetében is tud-e a hibás szelep nagymértékű teljesítménycsökkenést okozni? Akinek volt már ilyen tapasztalata az írjon...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.