Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Nyem@

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    százhalombatta

Nyem@'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nyem@

    Elektromos

    6000ig van skálázva. rosszul írtam nem 2500 ig hanem 3500 ig ugrik fel a mutató! es ha bemelegszik akkor 3300ig esik vissza.
  2. Nyem@

    Elektromos

    hát igen elég vicces- siralmas a dolog. és ami nagyon durva hogy önindítót meg mindenféle más elektronikát akart velem cseréltetni! nem értem hogy mindenkivel ezt csinálja vagy csak engem nézett madárnak? rengeteg autót hordanak hozzá! vajon mindenkivel ezt csinálja??? na mindegy, az a lényeg hogy megy a szekér. lehet még egy kérdésem? nem ment eddig a fordulatszám mérőm, a nagy kábelcibálásokban megtaláltuk a hiba okát is, de szerintem hülyeséget mér, hideg motornál alapjáraton felmegy 2500- 2600 ig a fordulat majd visszaesik egy kicsit. a motor biztosan nem forog akkorát jó az alapjárat rajta. mennyit kellene mutasson, és hol lehet ezt kalibrálni? (lehet hogy csak a mutató van rosszul rárakva a tengelyre?) volt már szétszedve, állítólag számlap lett benne cserélve. nem tudom mi szükség lehetett rá...
  3. Nyem@

    Elektromos

    basztikuli. csak ez volt tényleg a baj! nem láttuk az akutálca tartó alatt tényleg nem volt kontakt :D direktbe ráfogtunk a motor oldalára egy bikakábelt másik végét az aksira és lám pöccent a kis lusta! Srácok nagyon szépen köszönöm a segítséget! Ha esetleg Pesten (III, XI, XXII.ker) valakinek kábeltévével (Digi) "problémája" lenne segítek szívesen! még egyszer THX!
  4. Nyem@

    Elektromos

    nem jott be a testkabel :-( valami más 5let. a gyujtás kapcsolót hogy tudom ellenőrizni? szétszedtem ugyan de nem volt beégve...
  5. Nyem@

    Elektromos

    Sziasztok. a gyujtáskapcsoló nincs beégve azt szét szedtem. most megyek meghúzom a testkábeleket mert, az alsó ami a moci alatt van az laza. kézzel simán el tudom tekerni a sarut ami a kasznin van. Írok hogy ez volt é a probléma... jah itt egy fotó az állítólagos motorvezérlőről :-) ha esetleg tudja valaki hogy mi van a képen..... A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
  6. Nyem@

    Elektromos

    HÚ srácok köszönöm a segítséget, remélem tényleg csak ez lesz a baj, nagyon kéne már a verda, régóta áll :-(
  7. Nyem@

    Elektromos

    Akkor világosíts fel... mi a szar ez itt a kezemben? (mit akartak velem kicseréltetni?) jobboldalrol szedtük ki a kesztűtartó alól, volt ott 3 db relé meg ez a barna doboz.... hú de nagyon értek hozzá :-) egyébként kb hol találom azt a test kábelt amit irtatok hogy lehet le van szakadva?
  8. Nyem@

    Elektromos

    Sziasztok! volna egy kis gondom... A verda megadta magat (F Astra17D) be akartam inditani, tekert egy negyedet az onindito, és vége! ráadom a gyujtást egészen az inditásig tekerem a kulcsot nem történik semmi nem kattog nem forog az önindito, csak a müszerek vilagitanak. ha viszont leveszem a gyujtást kiveszem a kulcsot akkor a muszerfalon par kontrollampa és az ora ugyanugy világit mintha rajta lenne a gyujtas. ha viszont ralepek a fekre, vagy le akarom engedni az elektromos ablakot akkor a kesztyűtartó alatti relék kattannak és kialszik minden. ha kiveszem a ket (izzitorelét) gondolom az :D akkor nem ragadnak be a lámpák, de ugyanugy nem indul a verda. Rámértünk a gyujtáskapcsolora es mikor "be vannak ragadva" a müszerfalon a lámpák es a kulcs ki van veve a kapcsolobol, akkor a gyujtáskapcsolón van koboráram kb 6-8 volt. de amint megterhelem a féklámpával abban a pillanatban megszünik miden kóborság. valakinek valami használható 5lete. Szerelőhöz nem vinném, 2 hónapig volt ott (öninditót, és motorvezérlő elktronikát akart cseréltetni velem.) Leszedtük az öninditót aksiról direktbe kivállóan teker, az elektronikát nem tudtam tesztelni...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.