Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bioritm

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Dorog

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Omega 2.5 TD
  • Város
    Dorog

Bioritm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Bioritm

    Egyéb csevegés

    Igen B1 Omega... elkerülte a figyelmem, hogy neked 2-es van.
  2. Bioritm

    Egyéb csevegés

    Azt se felejtsétek el, hogy a markolatot széthúzni nem egyszerű, mert alatta is van 1 csavar, és tuti eltörsz belőle legalább 1-et mire rájösz hogy szedd ki. Valószínű azért hiánycikk ;) ... szóval azzal a résszel óvatosan, mert egy hónapja csináltam, de már elfelejtettem, honnan kell támadni. Omega javítási kézikönyvben elég jól le van írva hol mennyi csavart kell találnod.
  3. Bioritm

    Egyéb csevegés

    Igazad van, hogy nincs igazam:) Nem gondoltam végig teljesen amit írtam, az utángyártitt nálam megakadt a kínai vackoknál, és a motoralkatrészeknél.
  4. Bioritm

    Egyéb csevegés

    Há ja. Viszont azt legalább már korán megtanultam, hogy az utángyártott alkatrészek sza...-se érnek.
  5. Bioritm

    Egyéb csevegés

    Ő izé azé nem volt új, meg amilyen szerencsém volt meg volt az töltve rendesen finissel, azért volt finom hangja ;) . Kemény 1500 km lett a járgányba, pedig nem nyomtam ki a szemét. Motor dupla olajcserét kapott.. most az egyik henger erősen kopog, annak is még a végére kell járni, remélem csak az egyik hidrotőke kehes. De rá kéne nézetnem azért a porlasztókra is, bár arra nem tudom hogyan az megint műhely csillimiliókért. Hétvégén ha lesz egy kis időm benézek a dekli alá. Viszont ha nem hidrotőke akkor megintcsak kell egy JÓ szaki, mert akkor a befecskendezéssel lesz valami azt meg jó lenne végigméricsgélni, van-e elég nyomás az adagolótól porlaszt-e a porlasztó... jaaj de az első diselem, bár ha még sokáig csinálja velem az utolsó is. Így jár az aki bontószökevényt vesz! Úgy érzem magam mint apám régen a trabantjával:)
  6. Bioritm

    Egyéb csevegés

    Rá kellett volna kötnie az önindító kábelre, ez a legjobb megoldás... nyitottam már így ki a vectrámat. Az ablakbezúzás meg a leggyorsabb, ha nem számolja az utánnajárrást, meg a munkát, és a munkadíjat ;). De tuti nem azt az ablakot fogja betörni ami csavarozva van. Uraim szükségem lenne a tapasztaltabbak segítségére, mert behányt az adagolóm. Valahol szivárog a gázolaj a 2.5-ösböl. Nem tudom beazonosítani a helyét, mert az egész csupa gázolaj, és nem férek hozzá, hogy letakarítsam, nagynyomásúval pedig nem szeretném megadni neki a kegyelemdöfést. És bevallom töredelmesen a disel adagolók lelki világa magas nekem mint majomnak a zongora. Ha tudna nekem valaki ajánlani Dorog, vagy Pest környékén egy megfelő szakembert, aki ad a munkájára, és nem barmolja szét az autómat, esetleg nem dolgozik arany árba. De legfőképpen látott már ilyet:) az nagyon jó lenne. Mert kókler, lehúzós szerelőből van itt bőven, akik meg nem kontárak, azok viszont multifunkcionális minden tipushoz értünk műhely. Akikre nem bíznám ezt a hibát, mert gömbfej cserében ászok, viszont finomabb munkákban... hát nem szeretnék kísérleti alanyá változni, és a fél motorteret kicseréltetni, mert mégse ez volt a hiba.. Előre is köszönöm!
  7. Sziasztok! Bocs, hogy belekotyogok... speciel diesel omegám van, de az előző 1.6-os vectrám produkált hasonló tüneteket, hátha segít. Le volt csúszva a légtömegmérő csöve, és mégis véletlenszerüen produkált hibát. Indításnál nehezebben indult felpörgött 3000-ig 2-3 másodperc ejtette a fordulatot és megált, általában párás hideg reggelen. Mire elértem a műhelybe minden ment rendesen. Ugyanezt megcsinálta menet közben is. Elindultam vele othonrol simán indul, azt egy visszaváltásnál 3000 alá esett a fordulat és leált. Gyors műhely elkezdte a szerelő lehuzogatni a kábeleket hibakeresésként, a vezérműtengej jeladó lehúzásakor leált. Következő indításnál megint jól muzsikált. Ezt egy párszor megcsinálta mire észrevettem, hogy le van csúszva egy gumicső. Ja és a csekk lámpa nem gyulladt ki egyszer se. Ha nem idevaló kitörlöm, csak azért írtam, mert már tapasztaltam, hogy a légtömegmérő tud érdekes hibajelenséget produkálni, és ráadásul véletlenszerüen. Ez tényleg nem idevaló, de a donor omegám nem fér el, megy a kukába, ha valakinek kell róla valami kütyü,karosszéria baráti árba odaadom. 2006 2.5 TD CD karaván
  8. Ez valami tipushiba lehet, mert tegnap hazafele melóból nekem is ezt csinálta, egyszer csak csendesebb lett a kocsi, és akár hogy is nyomtam a gázt nem akart menni a járgány. Felhívtam Sanyit, hogy mi lehet a baj és azt mondta, hogy menjek el a város széli kútra. ... Ott adtak valami marhabüdös vizet, mondtam is hogy Böske ezzzel egy métert se húzná a szekeret. Na ezt be kell önteni jobb hátul egy lyukba. Na az a dugó valami trükkös darab. Pörög jobra balra kigyünni meg nem akar, ezt is e kell vinnem a kádárhó, me marhára meg van szorulva benne a dugó még szerencse hogy ép vót nálam pajszer! Azt ettöl a büdös posványtó meg úgy megmakacsoltamagát mint egy szamár. Csak ötödszörre indult el a gyerek meg ott röhögött rajtam az útszélén!
  9. Bioritm

    Egyéb csevegés

    Szia! A 2.5TD -ben filter van, csak kétféle létezik belőle az egyik fémházas 28-as belső átmérővel és gumiperemmel (Filtron OM523/1), a másik műanyagházas 42-es belső átmérővel, és valami filcszerű tömítéssel a tetején (Filtron OE649/1). Az a nagyobbik probléma, hogy 95 évvége felé volt a váltás a katalógusok szerint. Egyébként megfogadtam, hogy a következő olajcserét a helyi szerviz csinálja egy ezresér, mert az olajszűrő elég jó helyen van, és nem valószínű hogy megúszod anélkül, hogy öszeolajoznál mindent, legalább is elsőre :lol:.
  10. Naja! Én se nagyon értem miért kell előről feszegetni. Hátulról simán ki lehet tolni. Meg a google fordító szerint azt írja, hogy szedd le a kormányt. Na ezt se kell leszedni. Viszont a középső légrostély mögötti égő foglalata nem egyszerű eset, nekem pl. nem sikerült kiakasztani, csak úgy hogy letört a műszerfalból a tartófül. Szerencsére a pillanatragasztó jól fogja :lol:
  11. Szia! http://www.blauertacho.de/doc/opel/omega-b...pel_omega_b.htm Itt van egy leírás a "kékesítésre". Annyi hibával, hogy a baloldali szellőzőt nem kell hozzá kivenni. A BC-t csak akkor álítja a poti, ha be van kapcsolva a világítás. Egyébként maxon világít.
  12. Köszönöm szépen hasznos kis doksi! :lol: Ahogy elnézegettem a hozzászólásokat még biztos szükség lesz rá.
  13. JAJA! Köszi szépen! Azt is megmondtad, hogy más a csati a MID-nél, és tényleg! Csak nem a kijelzőnél, hanem az ablaktörlő kapcsoló gombjainál. De ott van mind a 3 barna drót, és egy csaticsere megoldotta a problémát. Készen van a masina, és minden működik. :lol: Már csak a fékbetét kopásjelző jelét kell rövidre zárni (visszaolvasok :lol: ). Egyedül a hátsó üléseknél lévő lámpáknál kellett kicserélni az ajtó kapcsolót, és behúzni a padlótól a kábelt, mert az csak 1 drót volt a régiben. Most már úgy világít mint egy karácsonyfa teljesen CD lett belőle.
  14. Hű bakker ez eléggé német, én meg még egy sört se biztos hogy tudok kérni németül. :lol: De azért köszi megpróbálom kibobozni.
  15. A kéket raktam bele az se jobb:) A kézikönyv azt írja, hogy relé nélkül kapcsol. Meg a hátsó speciel gyárilag benne van. Az első nem volt rajta de az működik ott szoptam az oxidos csatival.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.