Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

atesz27

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    36
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

atesz27 névjegye

  • Születésnap 1977-06-15

Elérhetőség

  • MSN
    goczaati@yahoo.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Lakhely
    Dombóvár
  • Érdeklődés
    Informatika,elektronika

atesz27's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. atesz27

    Kadett E

    Üdvözlet! Már régen kérdezősködtem errefelé. Szereztem (illetve kaptam) egy MULTEC befecsit és hozzá való dolgokat. DE. Kábelkötegnek híre-hamva sincs. :) Állítólag "valami 1.3 -as opelról" bontották. (pénzt nem adatam érte :) ) Kérdés: tud valaki nekem kapcsolási rajzot hozzá adni, vagy esetleg kábelköteget? Vagy komplett bontott MULTEC cuccot egyben? Előre is köszi. Atesz
  2. atesz27

    Kadett E

    Sziasztok Skacok! Szerintetek mit csináljak a kb 12-13l/100Km es fogyasztásommal?? :blink: Kicsit sokallom.... 1,3 benzines motor Pierburg 2E karbival (kéttorkú, autómata szivatós) Tipp, ötlet? Köszi Atesz
  3. atesz27

    Kadett E

    Pierburg II Na majd a hétvégén megsasolom ezt a dolgot közelebbről! :twisted:
  4. atesz27

    Kadett E

    Köszi. A karbi hűtővízfűtéses de azaz ominózus vezeték is ugyanoda megy bele. Megmértem, ha ráadom a gyújtást akkor bele megy a delej.Ha széthúzom nem történik semmi. :roll: Akkor most ez milyen karbi? Másik vezeték nincs.
  5. atesz27

    Kadett E

    Miért nem?:evil: Meg lehet csinálni , hogy jelezzen? Meg akarom! :roll: Meg is fogom!:twisted: Aha. Délután kipróbálom. Köszi :lol:
  6. atesz27

    Kadett E

    Hali! Kérdés: Az automata szivató ha "szívat" (azaz be van kapcsolva) a müszerfalon nem kellene nekem azt látnom? A visszajelzőn. Vagy az csak a kéziszivatós megoldásnál jelez vissza? A karbiból jön egy vezeték (csak egy) az micsoda? Üdv Atesz.
  7. atesz27

    Kadett E

    Azért az kicsit durva lenne :lol: A helyzet korántsem olyan komoly. Off: Wow micsoda új design! Király!
  8. atesz27

    Kadett E

    A balszerencsés saját kárán tanul: A benzinszint mérő úszót be lehet rakni pont fejtetőn a tankba...... :? No comment :evil:
  9. atesz27

    Kadett E

    :director: Kész! Kész! Kész! Kész! Kész! Kész! Kész! Kész! Kész! Kész! Kész! :( :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Kész a verdám!!! Bár még a belsőtér visszavan de már lehet vele menni. Szép lett! Majd képezek róla fényt, aztán megosztom veletek! :D
  10. atesz27

    Kadett E

    :( :lol: :lol: Itt nem az adásvételiről van szó hanem az átiratásról. Mertugye ha tegyük fel hozatok németből vagytökmindegy honnan egy erősebb mocit. Akkor csomó mindenféle papírmunka. Meg állítólag "csont nélkül " csak a típusazonos mocit írják át. Egyébként átalakítási engedély megs stb stb. :? Hülye bürokrácia... :evil:
  11. Értem én hogy motor de mi hajtja? :shock: Szóval 1500/fő a belépő. Szombat reggel Siófok. Aztán át szemesre. Akkor aki mondjuk szombaton akar menni az oldalbordájával (mint például én) az most hova menjen és mikor és kinek fizessen belépőt és mennyit? :(
  12. atesz27

    Kadett E

    Aha. Szóval ha szerzek egy másik szívósort meg egy kéttorkú karbit akkor ezzel együtt jönnek a lovak is. :twisted: Akkor most azt mondjátok meg, hogy melyik a legerősebb E kadettbe való blokk aminek ha mondjuk át van ütve a motorszáma :roll: ránézésre nem látni különbséget. Egyébként hol és mennyiért csinálnak efféle teljesítmény bemérést?
  13. atesz27

    Kadett E

    Igen , és abból hogy derül ki? A karbi pierburg 2E a motorszám pedig 13NB19814477 Szóval?
  14. atesz27

    Kadett E

    Most pedig ismét egy lamer kérdés következik: honnan tudom meg,hogy hány lóerős a motor a gépemben? 60 vagy 75? :roll: Megjegyzem már nem az eredeti motor van bent. Katalizátor nincs rajta.
  15. atesz27

    Kadett E

    egyhárom benzin ohc mehetünk :-)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.