Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

watt

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

watt névjegye

  • Születésnap 1978-09-01

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szeged

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

watt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi az észrevételeket. A hajtókar hossza 129.75, ez a méret a főtengelyközép és a csapszegközépre értendő? Azt már tudom, hogy 16-os csapszeg való bele, de még a csapágy méretére lenne szügségem. A dugóra más valamit agyaltam ki, de majd ha tudok valami konkrétumot, beszámolok róla. :lol: EZ MINDENKINEK SZÓL: Ha Szeged környékén volna valakinek 1 db felesleges hajtókarja dugóval Z14Xep-hez, az szóljon!
  2. "Többlet levegőnél meg kell oldani a csapszegek spriccnis olajozását is meg még millió dolgot." A millió dolog renben van, már elolvastam végig a turbó topic-ot, kiokosodtam és NEM ADOM FEL! A csapszegek hűtéséről mit tudsz mert én még nem hallotam, csak a dugó hűtését(mondjuk ott van a csapszeg is) olaj spricivel, nehogy átégjen. Nem tudsz valami táblázatot a hajtókar méretekről, hiába guglizom.
  3. Azért nyugtassatok meg, hogy nem ilyen hajtókar van az 1.4 XEP Twinportban!!!!!!!!! :lol: Ez az igazi gazdaságos alkatrészgyártás, lehet én is hegesztek ilyet 6-8-as köracélból :lol:
  4. Miért? Ennyire kellene a viszkozitás? 0W-40 már volt benne, de egy idő után nem tetszett a hidrotőkéknek :lol: Apropó, most olvaslak a turbó topic-ban, kb 1-éve akartad csigázni a motort, mi lett a vége? Én is hasonló dolgon gondolkodom :D Ha sikerül, és párezer kilcsit le tudok menni vele akkor elmondhatjuk, hogy van "kisblokkos turbós"-is :lol:
  5. A hajtókarja sem eggyezik? Csak a hossza, meg a főtengő csapágy mérete lenne az érdekes! :lol: Nem tudsz valimi katalógust vagy adatlapot amiből megtudnám a hajtókar adatait? Az 1.8-as mocinak mekkora a spricnije? Ehhez is jólenne egy adatlap. Számításaim szerint kb 320-340-es kellene majd a későbbiekben(=150 paci?) :lol:
  6. Nem löki ki magát, próbáltam, és remélem az M6-os menet tetelyét nem nyalta le nagyon. Mondjuk viszonylag könnyen belekapott a leszorító csavar.
  7. Köszi a tanácsokat! Mc-elek: próbáltam fefeszíteni minden oldalról de nem adta magát, ezért tört le az a kis fül, de többet így nem eröltetem, nem volt még egyszer sem leszedve róla a sor, lehet, hogy ezért jön ilyen nehezen. imy: neked van igazad, már nézegettem én is azokat a csavarhelyeket! A terv K.b. 20 cm hosszú 20×40-es zártszelvény, áfurva 8,5-el a megfelelő távolságban, a zártszelvényre ráhegesztek 4-d.b. lábat laposvasból, ami megtámasztja a szelepdekni peremén(elég masszívnak tűnik) a lehúzót, és csak a két csavart kell szárnyas anyával meghúzatni, és már fel is szakítja a sort szépen. Sosem baj ha van célszerszámunk, még ha évente 1× használjuk csak, de mégse vésővel-kalapácsal esünk neki. :lol: U.i.: Lehet csak nekem van így rágyógyulva ! :lol:
  8. Köszi, hogy válaszoltál. Hasonló dolgon már én is gondolkodtam, de a te próbálkozásodból okulva valami más megoldást keresek, nem sürgős a dolog. Még nincs szétreszelve, de ami késik nem múlik :lol: , igen teljesítménytuning a terv, ezért is próbálok mindent ami szügséges valahogy megoldani. Mert ugyegye több paci=nagyobb igénybevétel=túlmelegedés. Igazából jövőre szeretném ha elkészülne, télen ráérek majd faragni a kicsikét.
  9. Sziasztok, egy kis segítségre volna szügségem. G astrám van Z14XEP, gyertyát szeretnék cserélni benne, de nem tudom kivenni a gyujtótrafót( a két inbuszt kicsavartam) Kell-e hozzá valami célszerszám amivel fel tudom húzni rongálás nélkül, mert csavarhúzóval már próbáltam de az egyik kis fület sikerült letörnöm róla. :lol: Help,plíííz
  10. Sziasztok, lenne egy kérdésem. Z14XEP- es motoron szeretném megoldani az olajhűtést, de az a problémám, hogy ennek a motornak papírbetétes szűrője van. Nézegettem már neten az olajhűtő adaptereket, de nekem úgy tűnik csak a hagyományos fém burkolatú szűrőhöz lehet őket használni. Ezért kérem a segítségeteket, hogy milyen megoldással lehetne ezt normálisan megoldani. Illetve, valamelyik Astrának a kivezető csonkja (ami fémházas)passzol-e az én típusú motoromhoz? Mert ha igen, akkor bontóból szereznék egyet és ha át tudnám csavarozni az enyémre, akkor már jó lenne hozzá az adapter is. Válaszaitokat előre is köszi, minden tanácsot elfogadok. :lol:
  11. Köszi a hozzászólásokat! A túlzott melegedést már érzékeltem, de ezen majd valahogy javítok, az átalakítót pedig azért nem akarom megvenni, mert a gyári ecu-t szeretném programozni az új üzemanyaghoz. Ha valakinek van ilyen programozásban tapasztalata az kérem ossza meg velem. Gyújtás, üzemanyag mennyiség, stb. átírása, értékek,százalékok. Folyamatosan olvasom az elejétől a fórumot, de még k.b. 200 oldal van hátra. :lol:
  12. Sziasztok, még csak most reggeltem az oldalra, de lenne egy pár kérdésem, remélem segítetek benne. Pár hete próbálgatom az E85-öt, először keverve 50-50%-ban, aztán a következő tankolást már tisztán. Az autó Astra G Z14XEP, a sárga lámpám folyamatosan világít ha tisztán használom/nem nagyon zavar/, nincs benne semmilyen átalakító kütyü,így is megy vele viszonylag rendesen. Most fogok cserélni üzemanyagszűrőt rajta, nem merek kockáztatni. Viszont a gyertyacsere is aktuális lenne 54.000 Km van most benne. A kérdésem az, hogy milyen gyertyát rakjak bele az E85 miatt, tudnátok javasolni valamilyen márkát/típust?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.