Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tasty Flapper

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    10
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Corsa C
  • Város
    Hajdúnánás

Legutóbbi látogatók

807 profile views

Tasty Flapper's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Van egy 2005-ös (dízel) Opel Corsa C-m. A problémám az, hogy ha autópályán itenzívebben gyorsítok, akkor eljön egy pillanat, amikor egy picit "bólint" a kocsi, és onnantól kezdve elgyengül a motor, nem tudok 120-nál többel menni vele, csak ha leállok és újraindítom. Főleg autópályán jön elő, de akár 4-esben is néha, ha erősebben gyorsítanék. Nem tudom, hogy ilyenkor valami elektronika szabályoz le, vagy egy hengerrel kevesebb lesz? Voltam vele szervizben, de nem csinálták meg, hanem más dolgokat kezdtek el rajta kicserélgetni, ez a hiba nem múlt el. Tapasztalt valaki ehhez hasonlót? Ha igen, akkor mi lett a megoldás?
  2. Sziasztok! Még egy kérdésem lenne. Ilyen kábelt hogyan tudok találni? Vagy ilyen csatlakozót? Mire keressek? Mert eddig nem sok mindenre jutottam. Jól gondolom, hogy ezt a kettőt kéne összekötni? Mert a kilométerórát szeretném bekötni, végre ki lett cserélve a váltó, de más a csatlakozó rajta. Előre is köszönöm!
  3. Egyébként ez alapján melyik típus? Hosszú vagy rövid típus? Hol látod, hogy W vagy C?
  4. Ezt találtam. Tudom, elég koszos. Ígérem megtisztítom.
  5. Sziasztok! Honnan lehet megtudni, hogy a B Corsamba milyen típusú sebességváltó van? Ennek szeretném tudni: 1997-es, 973 cm3, 40 kW, 54 LE Motorkód: X10XE Ilyen számokat láttam eddig a váltóknál: F10, F13 W 4,18, C3,94 Ezek a típust jelölik? Ezt kéne valahol keresnem a kocsin? Előre is köszönöm! Üdv.
  6. Szia! Nekem 97-es Corsa B-m van. Hasonló problémám volt, de nekem még pluszban néha a tompított fényszóró is kialudt, indexelés után. Éppen ezért kiszedtem a kapcsolót és darabokra szedtem. Belül kis részlemezecskékből áll a kapcsoló. Egészen pontosan 3 rézlemez valósítja meg a reflektor, tompított és villantás funkciót. Anno lerajzoltam magamnak, hogy mi mivel van összekötve belül. (Akkor a fotót nem ezért készítettem, hanem egy kis fogpiszkálós alátámasztás miatt, tudom, gányolás, de saját autó, és működik) A kis rézlemezkék végén van egy kis érintkező dombocska, na ez az ami az évek során elkopott, nekem ezért nem működött rendesen. Végül úgy oldottam meg, hogy kb. fél millimétert hajlítottam a lemezkén és máris működik, érintkezik normálisan.
  7. Köszi, akkor érdemes lehet még meghegeszteni, mint vegyek egy újat, nem?
  8. Univerzális katalizátor ;)

  9. Sziasztok! Van egy '97-es X10XE (973cm3) Corsa B-m. Sajnos a katalizátor tetején körben végigrepedt a hegesztés. Menet közben olyat tapasztalok, hogy ha erősebb gázt adok, akkor elgyengül a kocsi. Ez ettől a repedéstől lehet? Félreértés ne essék, nem akarom így hagyni, csak azt szeretném tudni, hogy lehet-e még más baja is ezen kívül, vagy ezt az elgyengülést okozhatja a repedés? :blink: Másik kérdésem, hogy érdemes-e meghegeszteni, vagy inkább cseréljem ki? Ha csere, akkor jó-e az univerzális katalizátor bele? Honnan tudom, hogy melyik univertális típus kell ebbe a Corsába? Tudtok ebben segíteni? Mert a gyári, vagy utángyártott katalizátor elég drága (50-60ezer) az autó értékéhez képest. :( Előre is köszönöm! Üdv!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.