Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tarakos1

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Tarakos1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok!Eladó sorba került szeretett F astrám. Ha valaki szeretne egy rozsdásodás mentes astrát amit sosem lakatoltak még akkor itt a lehetőség! https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_1.4_classic_gl-10315292 Köszi, Ákos
  2. Tarakos1

    Fék

    Tehát, ha jól értem, akkor a nagy főfékhengerhez is van kicsi meg nagy rásegítő és nekem a nagy kell. Vagy a kis főfékhengerhez kics, míg a nagyhoz nagy rásegítő tertozik? Azt tudom, hogy a mostani rásegítőmre nem tudom a nagy főfékhengert felcsavarozni, mert a felfogatási pontok nem egyeznek. A fék meg érdekes, mert reggelre az állásban bekeményedett a pedál. Most teljesen elfogadható, bár még messze van az igazitól. Illetve a sedan astrán van valahol tekergethető fékerő elosztó?
  3. Na ott nekem egy kék vezeték volt, és arra is kötöttem. Csak ennél az egy vezetéknél írt ki értéket a fogyasztásra.
  4. Ismét sziasztok! Nézegettem a pillanatnyi fogyasztást, és nagyon úgy néz ki, hogy nem túlságosan hiteles a mérési módja. Ha ebből számol, akkor nem tudom, hogy miként lehetne pontos. 3000-es fordulatot néztem, és kiderült, hogy nem a fordulatszám függvényében írogatja ki a pillanatnyi fogyasztást, hanem a sebesség fokozat függvényében. Tehát, ha 1-ben megyek 3000-es fordulaton, akkor 13-17liter-es fogyit ír ki, 2-ben akkor 8 környékén, 3-ban 6,5-7 liter, 4-ben 5,5, 5-ben 4,3-4,4. Ha 5.-ben gyorsítok, vagy lepadlózom, akkor is stabilan 4,4-et mutat. Nálatok is így van?
  5. Mondta a srác, hogy tutira van, és a Tech 2-ből is ki lehet keresni, de a német valahogy jobban érthető nekem. Furcsa is, mert a német tudásom enyhén szólva is szerény. :-) Meg aztán a Német autó németül beszéljen.
  6. Ma este sikeresen beállítottak a BC-t. Először angol nyelvet kapott, de egyrészt gallonban mutatott, másrészt németül már megszoktam a kiírásait, ezért németre vissza lett állítva. A művelet 3000Ft volt amiből még tutira lehetett volna alkudni, de rendes volt és este is fogadott, így nem került szabadságomba, tehát megérte nekem. Csömörön van, ha valakit érdekel, akkor a számát meg tudom adni. (még a megtehető útnál 999km szerepel, de gondolom az majd változik az átlagfogyi adatainak sokasodása után)
  7. Sziasztok! Már csak az az egy kérdésem van, hogy a diag csatihoz csak egyetlen egy vezetéket kell kötni? (Az új csatim van amit hátrafelé ki lehet tolni a biztosíték táblából) Nos oda bekötöttem egy diag vezetéket (bal felső pinre) a MID-ből, de elvileg két diag vezeték is van. Holnap megyek programoztatni a BC-t, és jó lenne, ha nem futnék lyukra ezzel is.
  8. Tarakos1

    Futómű

    Légrugó esetleg?
  9. Sajnos nem ez az első, hogy aláfutottam a lengyel kábelköteg eltéréseinek! Először a hátsó hangszórók nem, hogy nem voltak hátra kábelezve, de még a csatlakozó is üres volt a rádiónál! (úgy kellett beoperálnom 4 vezetéket az ISO csatiba) Aztán az elektromos ablakemelőnek kellett átkábelezni a fél kocsit és mindkét ajtót, mert természetesen ott sem volt semmi meg, végül az elektromos antenna sem volt kiépítve, még a csatiban sem. Ja, és kereskedésben az első tulaj központi zárral kérte a kocsit Na itt is a kábelezés miatt egy univerzális egység került beszerelésre úgy, hogy még a csatlakozókat is átfúrták az ajtóknál. Csinálhattam meg, hogy ne legyen olyan kókány kinézete, és alkalom adtán szét is lehessen szedni a csatikat.
  10. Meglesem este, köszönöm!
  11. A nyomógombok jól vannak bekötve, ha egyszerre nyomom mindkettőt, akkor írja csak ki a fenti szövegeket. (008 2 GD 8850) Sajnos az X9-es csati (ha az a kicsi fekete) 5-ös pinjén nincsen semmilyen vezeték. :-( Tehát az ECU-tól kellene valami jelet szeretnem. Erre volt egy belinkelt német PDF, de az 1,6-os kocsi volt és nekem az 1,4-es Lengyelben teljesen mások a csatlakozók, és olyan szín sincs mint amit ott írtak.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.