Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Feces

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    99
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Feces névjegye

  • Születésnap 1985-12-17

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Ercsi

Legutóbbi látogatók

1.230 profile views

Feces's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Hírnév

  1. Nem tudja valaki honnan tudok szerezni sebesség jeladót? Sehol nem találok. Elvileg ez van benne gm 90 532 632.
  2. Sziasztok van egy kis gondom még pedig a km órával reggel úgy döntött, hogy nem akar működni fori mérő és minden műszer megy mellette de hogy mennyivel megyek nem tudom. Az óra digitális nem bowdenes. Az lenne a kérdésem, hogy van valami gyenge pontja a rendszernek? Hogy iduljak neki?
  3. Sziasztok van egy kis gondom még pedig a km órával reggel úgy döntött, hogy nem akar működni fori mérő és minden műszer megy mellette de hogy mennyivel megyek nem tudom. Az óra digitális nem bowdenes. Az lenne a kérdésem, hogy van valami gyenge pontja a rendszernek? Hogy iduljak neki?
  4. lepucolni nem, kiszedni annál nehezebb csati le 2db csavar fogja 15 torx asszem ,nem nagyon férsz hozzá ha jól megpucolod a motoron a kupot meg a fészket aztán mehet is vissza. asszem könnyebb ha leveszed az egrt jobban hozzáférsz.
  5. Szerintem a vékony csövet mézd meg ami a betöltő mellet megy szelel e mert ha nem beszorul a levegő a tankba aztán nem megy bele több benzin szerintem más nem lehet. A nyomást az x14xeben vákum szabályozza nem elektronika az ecu vezérli a ac relét hogy iduljon az ac amikor elveszed a gyujtást akkor kiold, a relé csak azért kell hogy ne az ecu vigye a nagy terhelést.
  6. Ha megfigyeled alacsonyabb sebességi fokozatban lehet érezni 1800 forulat körül csinálja ez azért van mert az alapjárati motor akkor lép ki a szabályzásbòl azt is érdemes ellenőrizni.
  7. Megoldottam rommá szedtem a kocsit mire megtaláltam a közponi zár vezérlőt, ami persze az ecu mögött az oszlopba van rejtve a szönyeg mögé, vezérlő szétszed abban a relé egyik lába elvállott a nyáktól megforrasztottam most mükődik.
  8. Egy kis segítségre lenne szükségem központi zárral kapcsolatban, olyat csinál hogy reagálnak a motorok csak nem huzzák le vagy fel a zárat. a zárak gyáriak egyedül a csomagtér ajtó nyit de az se zár vissza.
  9. Az a baj , hogy bevittem az opelékhoz ha kész elhozom men akartam vele foglalkozni, hivtak hogy még két kilò aztán csinálják is. Hol itt a nyerészkedés? Az idoklás a következő mivel az auto öreg így az alkatrészei is, csak új alkatrészekkel tudják pótolni de az nagyobb értéket képvisel mint ami az autòban volt így az alkatészt 50%-ban térítik. Semmi gond mondom megcsinálom én sokkal olcsóbb csak az én időm megy vele bontott alkatrész keresés stb igen ám de számlával kell igazoni mindent vagy kérem a számla nélküli kifizetést ami 1/3-a a kárősszegnek. Ùgy döntöttem vegyék gtk-ra ami persze megit lutri a bontòbörze és a tax ár külömbözetét fizetik ki, lényeg a lényeg ha összetörik csak rosszul járhatsz.
  10. Miért van az ha van egy autód amire vigyáz az ember renben karban van tartva és esetleg összetörik akkor jön a fekete leves. Kárfelmérés a kár 395 e ft ból javíthatò. Az auto kora miatt függetlenül a műszaki állapottól a biztosító a kár 50% át fizeti. Tehát ha hibámon kivül összetörik a kocsit költsek rá 200 e ft ot hogy használhassam a korábban makulátlan autòt. komolyan mondom szomorú. :-(
  11. nem tudom most pontosan hogy van a corsában hogy az indítás kulcsrol van direktbe vagy relézve van, mert ha relés az lehet gond.
  12. Ha ráteszel egy lakatfogòt a pozitivra akkor kiderül, hogy szökik e az áram.
  13. Én úgy tudom, hogy ezekben ntc érzékelő van a különbség csak a csatiban illetve a menetben lehet.
  14. Nekem mondjuk 3 ajtòs de akkor produkálta ezt amikor bebillent az üveg nekem állíthatò benne 2db 6 os anya van rajta azzal tudom állítani. Kérdés az hogy az 5 ajtòson is így van e megoldva.Lehet a kéder is vagy az ajtòn kell csavarni kicsit.
  15. Elég nagy lyuknak kell lennie,hogy reagáljon a motor rá. Repedezett megéri kicserélni akkor azzal már nem lesz gond. A folytószelep szétszereléshez sajnos közöm sincs ennél a tipusnál nekem X14xe van azt ugy ahogy vágom a többivel nincs mélyenszántò tapasztalatom, lényegében ugyan az csak mégis más.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.