Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vargazs

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    36
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

844 profile views

vargazs's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. szia, nekem általában hideg motornál volt gond. Volt, hogy csak a 10. indításra sikerült életre kelteni. nekem úgy magyarázták, hogy ebben egy tekercs van, ami induktív elven veszi a főtengely ford. számát. Mivel nem érzékeli, hogy forog a főtengely, ezért nincs befecskendezés sem. De ha biztosra akarsz menni, rakasd fel computerre és ott egyből lehet látni, ha épp generálja a hibát. :) Egy új Bosch ára kb. 20-25 ezer. Én ezt vettem bele, azóta pöcc-röff.
  2. Szia, ilyen gondom nekem is volt. A főtengely jeladó adta meg magát. Üdv.
  3. Sziasztok, valaki nem tudja véletlen,honnan lehetne hozzájutni a gyújtáskapcsolót kívülről takaró gumitakaróhoz?,amin a I - II jelzések szereplnek.Az egyém szétmálott már sajna. Előre is köszi. Zsolt
  4. Sziasztok, pár napja hallok a corsa-m jobb elejéből egy nyekergős hangot. Olyan, mintha valami gumi vagy műanyag súrlódna, vagy ki lenne kopva. Főleg rosszabb úton hallható folyamatosan. Lehet ez toronycsapágy?
  5. Sziasztok, az normális, hogy már meleg motornál is állítgatja magát az alapjárati motor? Rendesen be lehet hallani az utastérbe, pl. ha állok a piros lámpánál. Azonban a fordulatszámmérőn nem ingadozik. Motor:x10xe A válaszokat előre is köszi. Zsolt
  6. Sziasztok, valaki szerelt már könyöklőt a corsájába? Ha igen milyet? Szerintetek egy 3 ajtós típusban nem -e lesz útban az üléseknek,ha előre kell majd hajtani? Válaszokat előre is köszönöm!
  7. Én most cseréltem tárcsát és betétet is. Bosch-t rakattam fel, nincs vele semmi bajom. Üdv.
  8. Szia, van valami ötlet? Én úgy tudom a szőnyeg alatt is van valami műanyag keret,amire rá van tűzve. Zs.
  9. A váltónál, amire fel van fogva -műanyag keret- az elvileg felpattintható? ...valamint, ahogy néztem a kézifékkar a problémásabb. Ott be van fűzve a szőnyeg alá, illetve ott is le van rögzítve a szoknya. Azt hogyan lehet kicserélni, anélkül,hogy felszedd az egész szőnyeget? Köszi a segítséget. Zs.
  10. Sziasztok, valaki cserélte már a váltókar és kézifékkar "szoknyát"? Ha igen, tudna pár instrukciót adni? köszi
  11. sziasztok, tudja valaki mitől lehet az,hogy egyes fokozatba kapcsolva néha olyan, mintha csúszna a kuplungom? Kicsi bólint a verda, aztán megy tovább, de magasabb fokozatba nem csinálja se vissza, se felfelé váltásnál sem. Köszi előre is. Üdv. zs.
  12. Akkor most a "W" jelzésű spirálós jeladó azonos a "K"-s jelzésű óra jeladójával. Ott nem egy fogaskerék kapcsolat elvén forgatja a spirált ,majd úgy kapja a jelet az óra? Csak azért mert ezzel egy két bontóban sem voltak képben, akit felhívtam, hogy most melyik lenne a jó bele. :icon1:
  13. Na most elvesztettem a fonalat, vagy csak nem értettük meg egymást? :huh: Vettem egy fszámmérős egységet, az egészet cseréltem és a sebbeségmérő mutatója az "új" egységgel is ugyan azt a hibát produkálja. Az előző autóba,amibe ez az óra volt, ott gond nélkül mért. Ezért gondolok már a jeladóra. Néztem olyan 12 eFT körül van, a FEBI jeladó.
  14. sajnos nem tudok kölcsönbe, az órát már kicseréltem egy fordulatszám mérősre. Az a része működik is, de a sebességmutatóm még mindig ugrál. Van, hogy álló helyzetbe felugrik 40 -re majd vissza. :icon1: Így már csak a jeladóra tudok gondolni.
  15. Én is ilyesmire gondolok, mert ugye még mindig ugrál a mutatóm. Így a jeladóra gondolok ,mint lehetséges hibaforrás. Ahogy néztem, ez a féltengelyről veheti le az értéket.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.