Jump to content

RasPepe

Forummember
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Kadett E gsi 20SEH
  • City
    Balatonalmádi

Recent Profile Visitors

755 profile views
  1. RasPepe

    Kadett E

    Sziasztok! Van egy (igazából kettő) E Kadettem. A kettőből szeretnék egyet faragni, mert sajnos a liebling elfáradt. Egy 20SEH motorosról van szó, '89-es. Minden szaktudásom megvan, hogy megcsináljam, csak a műhely és a felszereltség hiányzik. Lenne némi karosszéria munka, fényezés, ez meg az átszerelése. Ezúton szeretném segítségeteket kérni, hogy megmenthessem, mert hát imádom és nem szeretném, hogy az enyészeté válhasson. Ha valaki tudna segíteni, természetesen nem ingyen kérem, kérem jelezze. Nagypáli Péter Roland vagyok, egyedül ezzel a névvel az országban, Facebookon nagyon gyorsan megtalálható. Vagy az e-mail címem: peternagypali@gmail.com. Nagyon köszönöm előre is.
  2. Sziasztok! Van egy GSI-m. SEH motor van benne, nagy és módosított vezérműtengellyel, chip tuninggal. A múlt héten cseréltem ki a motort, az előző egy c20ne volt. Az összes elektronika az előző motorból származik, a chippelt vezérlővel az rendesen működött, annak ellenére hogy a program rajta ehhez a motorhoz lett írva.A következő a gondom: nehezen indul, ha beindul és lejjebb veszem az alapjáratot 1500-nál, akkor leáll. Szerintem túl sok üzemanyagot kap. Ha magától áll le, ki kell szellőztetnem a motort, a gyertyákat pucolni és csak utána hajlandó újra beindulni. Leállítani csak úgy tudom hogy 4000-es fordulatnál veszem le a gyújtást, különben megszívja magát. Lehet a vákuumos üzemanyagnyomás szabájzó? Ezenkívül melegszik is. Most főztem a tűzhelyen termosztát "levest" és max 2 mm-t nyit, azt is amikor már forr a víz. Nem tudom mennyit kellene nyitnia. Mivel az előző motorhoz nem kellett olajhűtő, viszont az autó gyárilag is seh motoros volt, így bekötöttem az eredeti olajhűtőjét, ami kiderült hogy lyukas. Elkövettem azt a hibát, hogy összekevertem a nívópálcákat és most fogalmam sincs hogy a rövidebb való ehhez a blokkhoz vagy a hosszabb. Lehet sok az olaj, azért durrant el a hűtő, mert a főtengely jeladónál is nyomja ki. Ha van valakinek esetleg egy kallódó nyomás szabályzója és egy olajhűtője szívesen megvenném, hátha jobban jövök ki, mint a javítással. Nem tudja valaki véletlen melyik nívó való bele? Vagy esetleg ha valakinek c20ne-je van, és megtenné hogy leméri a pálcát, azt nagyon megköszönném.
  3. RasPepe

    Kadett E

    Sziasztok! Van egy GSI-m. SEH motor van benne, nagy és módosított vezérműtengellyel, chip tuninggal. A múlt héten cseréltem ki a motort, az előző egy c20ne volt. Az összes elektronika az előző motorból származik, a chippelt vezérlővel az rendesen működött, annak ellenére hogy a program rajta ehhez a motorhoz lett írva.A következő a gondom: nehezen indul, ha beindul és lejjebb veszem az alapjáratot 1500-nál, akkor leáll. Szerintem túl sok üzemanyagot kap. Ha magától áll le, ki kell szellőztetnem a motort, a gyertyákat pucolni és csak utána hajlandó újra beindulni. Leállítani csak úgy tudom hogy 4000-es fordulatnál veszem le a gyújtást, különben megszívja magát. Lehet a vákuumos üzemanyagnyomás szabájzó? Ezenkívül melegszik is. Most főztem a tűzhelyen termosztát "levest" és max 2 mm-t nyit, azt is amikor már forr a víz. Nem tudom mennyit kellene nyitnia. Mivel az előző motorhoz nem kellett olajhűtő, viszont az autó gyárilag is seh motoros volt, így bekötöttem az eredeti olajhűtőjét, ami kiderült hogy lyukas. Elkövettem azt a hibát, hogy összekevertem a nívópálcákat és most fogalmam sincs hogy a rövidebb való ehhez a blokkhoz vagy a hosszabb. Lehet sok az olaj, azért durrant el a hűtő, mert a főtengely jeladónál is nyomja ki. Ha van valakinek esetleg egy kallódó nyomás szabályzója és egy olajhűtője szívesen megvenném, hátha jobban jövök ki, mint a javítással. Nem tudja valaki véletlen melyik nívó való bele? Vagy esetleg ha valakinek c20ne-je van, és megtenné hogy leméri a pálcát, azt nagyon megköszönném.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.