Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nEXTRÉM

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

nEXTRÉM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha csak a kilóméteróra nem működik akkor esélyes, hogy ez a bal első story. Nekem olyan volt, hogy semmi nem mért, nem működött az ABS, a TC ugyanez a motor csak a kettes karosszériával, ott a központi vezérlővel volt a gond.
  2. Nem, nincs szétverve, azért van darabokba mert évek óta porosodott egy ládában, csak gondoltam kitakarítom mielőtt újra összeszerelem. Nem fog zavarni a többletfogyasztás, mert azt a jelenlegi motor is produkálja. Strapabíró motort kerestem az autóba, és olcsóbb is volt így, mintha nekiáltam volna felújítani az eredeti blokkot, és azt átalakítani XER-re. Még az olajteknőn bukhat a dolog.
  3. Ez az alacsony fordulaton erőtlen dolog megfordult az én fejemben is, de már jó idelye 12-13 literrel ketyeg csóri... De választ kaptam a kérdésre, szóval perverz vagyok. Gondoltam csak erősebb lesz 24 lóval, talán egy másik difivel váltóval lehetne kompenzálni az alacsony tartomány erőtlenségét. Vagy nem?
  4. nEXTRÉM

    Egyéb csevegés

    Ehhe kihívás ha már itt tartunk lejárt az ideje az x20xev-nek 400000km körül járunk. De van egy beszerelésre váró x20xer a helyére. Ez mekkora kihívás?
  5. Üdv. mindenki! Tulajdonomban van egy X20XER motor minden tartozékával, az a fura perverzióm támadt, hogy beépítem egy B Omegába (mivel csóri X20XEV 400E igen mostoha Km után kilehelte a lelkét). Nos gondolom eme döntésem a késöbbiekben igen fontos kérdéseket fog felvetni. De egyenlőre ott tartok hogy összefűzném a blokkot, csaképp egy pár főtengelycsapágyra, és néhány hajtókarcsapágyra lenne szükségem. De honnan??? Valaki valami tipp?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.