Kedves Fórumozók!
 
	Másik kocsi, vagy új motor, az itt a kérdés?
 
	Mit tennétek az alábbi esetben? Esetleg volt bárki hasonló helyzetben? 
 
	A minap leégettem a kocsim motorját, hütővíz nélkül szegény nem bírta sokáig, hengerfej, dugattyúk deformálódtak, slussz passz. A hűtővíz csöve a motor előtti csatlakozásnál elszállt, de inkább ne kérdezzétek, hogy utána hogy sikerült így is beletolni több tucat km-t... Más a kocsin épp maradt, nem mentem neki semminek emiatt, a tréler elvitt a szerelőig, most ott áll. Nem vagyok egy autóguru, ezért fordulok hozzátok.
 
	A kocsi: Astra G kombi, 2005, benzines, Z14XEP, van benne 283.000 km. 3 éve vettem 650e-ért, a szervízkönyve nagyon rendben volt és nem volt vele gondom egészen eddig.
 
	A dilemma: Egy eleve rizikós szervíz a jelenlegi motorra kizárva, az alábbi opciók vannak:
 
	1. új motor, mármint bontóból egy jó állapotban lévő használt, beszerel, tovább is használom az autót
 
	2. új motor, mármint bontóból egy jó állapotban lévő használt, beszerel, eladom/beszámíttatom
 
	3. hozzá se nyúlok, eladom/beszámíttatom
 
	4. felgyújtom idegből
 
	Van ráció az elsőben? 2 vagy 3 a nagyobb bukó?
 
	Köszönöm előre is,
 
	berger