Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Eximer

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    23
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Eximer névjegye

  • Születésnap 1989-02-24

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Corsa B 1,4 16v joy ; Nem autó: Honda VFR (:
  • Város
    .

Eximer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Sajnos fűtőradiátort kell cserélnem,beadta a kulcsot. Csinált már itt valaki hasonlót? Mennyire kell lebontani a műszerfalat? Milyen kritikus pontok vannak ahol nem látom ,hogy ohh ez fogja még.. Ahogy eddig nézegettem, próbálkoztam kicsit is hozzáférni,nagyon úgy nézki számomra,nem úszom meg a műszerfal bontást. Bármilyen tippet szívesen fogadok!!! Köszönöm szerk: most olvastam jobban vissza. hát megszívtam, de remény lett újra,hogy ki lehet játszani műszerfal kibontás nélkül.
  2. Sziasztok! Hát persze,naná megint van valami gond... Újra eltört a zárbetét(?),már nem is érdekel,na de elözményként,néha alig akarta inditásig tekerni,mivel ami közre fogja a zárbetét szárját,az a műanyag is majdnemhogy kör alakura kopott... Egyenlőre nem fogok ezt azt cserélni,nem érdekel. Viszont át akarom kötni ,hogy kapcsolóval adok gyújtást,gombal pedig inditok. Cucc van hozzá,de bizonytalanság is. Lefotoztam a kérdéses részt.Tudnátok benne segíteni ,hogy melyik vezetéknek mi a szerepe?(már csak azért,hogy ,hogy kösse be) Kicsit fura nekem,hogy 5vezeték van. Előre is köszönöm Srácok a segítséget!
  3. Sziasztok! Na reméltem nem ezért írok ,de úgy nézki mégis csak hiba miatt. Bekerült egy új rádió a kocsiba. A tid kijelzőről eltünik a dátum amikor bekapcsolom,ami még mondjuk nem is zavarna.Na de valamiért benyomtam a két gombot egyszerre,ami írt ki hibát. az a 95ös hibakod volt. Ez mit jelent? Amit néztem,az Meleg inditó szelep,feszültésg alacsony.(?) Ez elehetséges? Mit is jelent?Mi az a meleg inditó szelep.? :blink: Köszönöm a segítséget előre is! Remélem nem kell,hogy röpüljön az új rádió. :unsure:
  4. Na ez jó kérdés,addig még nem járattam,hogy induljon a venti.Sőt,mióta nálam van azóta még nem hallottam menni. Ez 25km-ter orsz.út(90-100km/h) majd 5km város,kb 50el,egy megállással. Reggelente is kb 9-10 km -t megyek(90-100km/h) enyhe dombnak,orsz.úton(előtte már jár kb 5percet a kocsi/kapunyit-csuk/) és a domb tetején jön langyi szerű. Zárni tuti zár,mert a kis vízkör meleg,a termo előtt a cső enyhén langyos. Még arra gondoltam,hogy alapjában jó,csak mondjuk régi már,vagy csak nem jól zár.
  5. Egyben van a szürő és a ház. Régi ki,újnál kicsit olajozd be körbe a gumit,aztán mehet rá.
  6. Na hát nem akartam elinditani veszekedést. Készitettem egy képet, kérlek nézzétek meg,és véleményezzétek. Nekem ez a max míg fel szokott menni. Talán,eléri az első rovatkát,ha nyomom! De van ,hogy hirtelen /pláne ha 0-1fok körül van/ hirtelen lemegy,akár 90en alá. Na vajon jó a termo? Azért ez elég elb**ott skálázás. Köszönöm!
  7. Ezt mondtam,nem sokkal feljebb(: Nálam pl a 90et surolja a mutató,ha jobban nyomom neki,92fok körül hirtelen lemegy,akár 90alá is.olyan,mitha a termosztátomnak kettő vég álása lenne.Ebből gondolom ,hogy rossz.
  8. A víz 100fokon forr,nyomás alatt késöbb.Amint leveszi a kupakot akár 105fokon,megszünik a zárt rendszer paff kijön a víz. 92Fokot látunk 105fokos a víz akkor a ventim is mondjuk rossz?
  9. Durrogás akkor kezdődött amikor szétment a kipuff.Csere után kiderül.Na amit még elfelejtettem,nem gyári benzinsapkám van,hanem sima bolti.ez befolyásolhat vmit?Ha temposabban megyek megvan a 92fok környéke,illetve szemmel látható amikor lejebb is megy a hőfok.de ha mondjuk tartom a 90et vagy lasabban megyek,nem megy feljebb mint 90egyáltalán.(ahogy írtam alatta is van)Amikor a fordom volt,termo csere után mindegy volt ha 40el is mentem 2kmter utan dőlt a forróság.Ennél nem.Asszem termot is cserelek.
  10. Hát sajnos középen a föld fele van egy lyuk,ugyh csere lesz.Nem akarom hazavágni a kocsit,meg feleslegesen többet tankolni.Az opeleknél az normális ,hogy most,0-2 fok körül van a hőmérséklet a hőfokmérő 90fok alatt van kb 5mm-el?na meg 5-10km-ter múlva fúj langyi levegőt?pedig a termosztát jónak tűnik. nem egyszerre melegszenek a csövek,de még a kis vízkör egész meleg,addig a termosztát után langyos a cső,mintha átengedne a termo.
  11. A hátsó dob rendben van,úgy nézki.Bár hozzá teszem,a középsőn se volt semmi látható... erre tessék. Azért a szelepeket csak nem teszi tönkre. Régi mocimon nyitott rendszer volt,lényegesebben rövidebb rendszer,és nem égett be.Ha már többet alatta fekszek,lehet nem ártana üzemanyag szűrőt is cserélni. LököttZsiráf előtte jónak mondható volt az alapjárat.Most ingadozó,meg be-be durrog.
  12. Sziasztok! Nahát cseréltem légszürőt,lambda szondát,motor hőfok jeladot. A fogyasztás tuti lett,6lityó... na de gondolt egyet a középső dobom és ahol belemegy a cső(hátulról) közvetlen elengedte a hegesztés. Na frankó traktor hangja lett. Ezzel nincs vége,valamiért úgy gondolta középen,maga a dob is lyukas lesz.Hát most nem panaszkodok a hangra, egy két kövérebb gázzal parketázva subaru szintű hangorgia,choppert szégyenitő durrogással. :D xD Na,de ez szép is jó is,de nem hiszem,hogy a kocsinak is. Az alapjárat egyenletlenebb lett,csutka gázra,rángatás, mitha az üzemanyag akarna elfogyni(ez a rossz kipuff előtt is megvolt) de ha normálisan adagolom a gázt,problem nincs. A fogyi viszont megint nőtt valamennyit. Ötletek?Mennyit befolyásol a sza**á ment dob?
  13. Szia.Vagy a venti a rossz,vagy a hőkapcsoló,vagy egyáltalán nem kap áramot. Elöször próbáld direktre kötni,ha megy a venti,akkor egy hőkapcsoló kell.Nem nagy tétel.hol folyt el a víz? Az okés,hogy fűtés van,de a termosztát pl jó?(üzemi hőfok fele meleg a hűtő is?)
  14. Esetleg fals levegő? Na felmerült nálam egy kis hiba,vagyis inkább kellemetlen. Alapjáraton csutka gázra hörög,rángatozik kb 2mp-t aztán felpörög rendesen. Menet közben néha ha padlót nyomok, egy kettőt rángat,vagy épp durrant aztán beindul mint a golyó. A lambdaszondát azóta még nem cseréltem mióta felraktam a képet,viszont biztositottam a testet.(persze ettől még lehet rossz) Észrevettem,hogy nagyobb gáznál hallani a levegőt,ahogy szivja.Légszűrőt még nem cseréltem.Igen igen,le lehet cseszni :D Ez mellé társul a brutális fogyasztásom. Alapjárat stabil,de enyhe rezonancia van,mitha dizel lenne. Hidegen-melegen pöccc röff. Tippek? (:
  15. Köszönöm,hasznos link!Hát mégse olyan egyszerű (: Ha jól értelmezem,akkor nekem egy univerzális fed.szgép kellene,plusz kábel.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.