sziasztok.
egyszerü kis problémám lenne. adott egy x17dtl 3 ajtós g asztra. bal első kerék durrdefekt, a szétrongyolódó gumi letépte a műanyag dobbetétet majd feltekerte a motorvzérlőt kábelostul. letépte a stekkeről éskikópte hátul, viszonylag épségben megmaradt. viszont a kocsi kábelügyileg úgy nézett ki mit a terminátor végső jelenete mielőtt a sajtológép kicsinálta, tépett kábelek lógtak a kerékjáratban és szikráztak ívet húzva a kifolyó ablakmosó folyadékkal.
csúnyán hangzik de annyira még sem lett gáz.
kerestem kábelköteget, de csak jobbkormányos kocsié volt, nem mertem megvenni az egészet, aztán a fene tudja. szóval két stekkerrel lettem gazdagabb, amit neki is álltam a helyére forrasztgatni, de akadt egy bibi. rajzot neagyisten szinmegjelölésekkel nem találtam. a kissebbik stekker pont paszta ugyan az, csak van két-két egyforma szál, amit nemtudom jó e egy vezérlő müködése szempontjából ha fordítva kötöm be, de ezt még a cserebere módszerrel megoldanám. amúgy barna-sárga és fekete-sárga amiből dupla van. viszont a nagyobbiknál van 3 plusz szál, barna-lila, barna-zöld és fekete-zöld. bár azt se tudom h az a három konkrétan a vezérlóbe megy e vagy esetleg egy stekkerleágazás volt a vezérlő elött.
kérdésem, mik vannak a kistekkeres kábelkörön és mik a nagyon? van-e estleg vkinél digitális formában rajz x17dtl ecu-hoz? színről vki a 3 kábelt esetleg nem ismeri fel? költői kérdés :)
köcce ha valaki segít.