Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

T-Tomika

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Mezőfalva

T-Tomika's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. T-Tomika

    Elektromos

    Sziasztok! Vettem 4 lábas irányjelző relét, felhúztam egy szálat a műszerfalba, és a vonóhorgos jelzőm állandóan világít halványan. Ha működtetem az irányjelzőt, felváltva villog az irányjelzővel. Azt olvastam, hogy valaki ugyanígy felvitt egy szálat, és rendesen működött neki, nekem miért világíthat folyamatosan? Ide is be kellene építeni valamilyen ellenállást? Esetleg a led visszajelző ellenállása jó lenne a sima rizsszem égőhöz? Vagy más elektronika kell hozzá? Válaszokat előre is köszönöm!
  2. Sziasztok! Van egy 1,7-es német motoros szívó diesel caravanom. Kinek milyen tapasztalata van a váltójával kapcsolatban? Nekem 100-nál 3000 felett pörög a motor, 3-dikban nyugodtan kanyarodhatok körforgóban, sík úton 2-dikban simán elindulok vele. Az adagolón levő vákuum munkahenger hibája miatt magasabb az alapjáratom (Kb 1200 körül van) és így sík úton 4-dikben alapjáraton is mehetek vele mindenféle rángatás nélkül. Megnéztem a váltó kódot rajta:F13 30123w374. Ez a http://www.opel-infos.de/ oldal szerint a hosszú váltó. Másnak is ilyen tulajdonságai vannak, vagy esetleg piszkálták már ezt a váltót. Érdemes-e kicserélni másikra, ha igen melyik lenne jó hozzá? Köszönöm a válaszokat!
  3. T-Tomika

    Dízel

    Sziasztok! Van egy 1,7-es f astra caravan-om. Egyik nap észrevettem, hogy folyik az 1-4 porlasztó résolajcsöve. Kicseréltem őket, de akkor is folytak, és egy ismerősnél ilyenkor el volt dugulva a visszafolyó cső, gondoltam megfúylom kompresszorral. Később vettem észre, hogy rossz helyen fújtam, és az adaolóba is belefújtam a kijövő résolajcsőbe. Ezután a motor nehezen indul, egy ideig pörög aztán leáll. Kitakarítottam a tankot, csöveket, szűrőt cseréltem, de a jelenség azóta is fennáll. Igaz a szűrő, és az adagoló közötti cső még nem lett takarítva. kb 1 percig szépen pörög bármilyen fordulaton, aztán megáll. Kérdésem, hogy a visszafújással valamit sikerült tönkre tenni az adagolóban, vagy csak még koszos, esetleg nem légtelenítődött ki? Bosch adagolóról van szó, és német szívó dieselről. És a résolajcsövekkel mit csináljak, hogy ne szivárogjanak új csővel sem? Köszönöm a válaszokat!
  4. T-Tomika

    Elektromos

    Sziasztok! Olvasgattam már itt a fórumon a problémámról, de megoldást nem találtam. A gondom a következő: Van egy 92-es Astrám, vettem hozzá elektromos tükröket, de a fűtéshez sehol sem találok relét. Néztem bontóban, kerestem az interneten, de semmi. Van esetleg egy speciális bolt ahol iylet lehet venni, vagy valami mással helyettesíteni? Olvastam, hogy a hátsó ablak fűtésére is rálehet kötni, de nem sok az annak a relének? Vagy vegyek egy ilyen relét, és külön ezzel megtudom oldani a tükör fűtését? Bár gondolom, akkor a sima nyomógombbal nem tudom a fűtést elindítani, Ha erre van valakinek ötlete, azt előre is köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.