Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Macilaci38

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    25
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Macilaci38 last won the day on Május 9 2020

Macilaci38 had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    F astra x17dtl
  • Város
    Ceglédbercel

Macilaci38's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Macilaci38

    Dízel

    Köszönöm a segítséget
  2. Macilaci38

    Dízel

    Üdv. Vezérlés probléma úgy néz ki megoldódott de jött más helyette.Tegnap visszaraktam a motort a helyére ,de alig akart elindulni és szakadozva egyenetlenül járt valamint eltűnt az alapjárat.Mivel a motort kivettem az adagoló összes csövét le kellett vennem valószínűnek tartom hogy ez lehet a gond de nem biztos.Mennyi idő alatt dolgozza ki a levegőt -a könyv szerint kidolgozza-de ment vagy 20 percet és nem változott semmit.A hollanderek megnyitásán már túl vagyok nem segített.Továbbá szeretném megtudni hogy az adagoló szállítási kezdetének beállítását hogy kell elvégezni,ugyanis van 3 jel a bordáskeréken fogalmam sincs melyik a jó.Szeretném megtudni azt is hogy kell állnia a vezérműtengelynek amikor az első henger felső holtponton van (OT).Van egy furat a vez tengelyben (a bordáskerék alatt)de a bordáskeréken nincs ami alapján jelre lehetne tenni a kereket. Köszönöm a segítséget
  3. Macilaci38

    Dízel

    Köszönöm holnap utána nézek
  4. Macilaci38

    Dízel

    De akkor mitől ugrott át? Mostani beállítás:vízpumpa jelen, főtengely szintén, vezérműsztengely kerék jelen, adagoló szintén. Motor átforgatva.,feszitőgörgő mutatója két rublika között. Nekem mégis lazának tűnik a szíj...
  5. Macilaci38

    Dízel

    Üdv az uraknak. A segítségeteket szeretném kérni x17dtl motor vezérlés beállításával kapcsolatban. Átugrott a vezérműszíj, egy szelephimba +szelep kuka, szeretnék rájönni hogy én csináltam valamit rosszul (a télen cseréltem vezérlést, szíj, görgők, vízpumpa,)vagy valami más a gond. . Azóta mentem vele kb 10 000 km gond nélkül. Szeretnék biztos lenni a dolgomban mielőtt visszateszem a motort. Segítségeteket előre is köszönöm. Laci
  6. Macilaci38

    Futómű

    Sziasztok. A tanácsotokra lenne szükségem. Kerékcsere közben észleltem hogy le van törve egy menetnyi az első rugóból F astra x17dtl Mennyire gond ha még egy darabig így járok vele vagy vágjak le a másik rugóból is egy menetnyit? A válaszokat előre is köszönöm Laci
  7. Sziasztok Szükségem lenne 1995 ös f astra GL ferdehátú X17DTL motorkod autóhoz motor kábelkötegre valamint arra a zöld relé szerűségre ott a sárvédő fölött. Képet megpróbálok feltenni. ha van valakinek elfekvőbe szívesen megvenném.. Köszi Hajós lászló
  8. Sziasztok Szükségem lenne 1995 ös f astra GL ferdehátú X17DTL motorkod autóhoz motor kábelkötegre valamint arra a zöld relé szerűségre ott a sárvédő fölött. Képet megpróbálok feltenni. ha van valakinek elfekvőbe szívesen megvenném. Köszi Hajós lászló
  9. Macilaci38

    Fék

    Szia Köszönöm a választ főfékhenger volt a hibás még a gyári volt rajta.....22 évig bírta
  10. Macilaci38

    Fék

    Szia De igen felkeményedett .Tudnál abban segíteni hogy melyikhez lehet venni karmantyúkat? Az enyémen Delco tipusú van x17 dtl motorkód
  11. Macilaci38

    Fék

    Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni .Ma jöttem hazafelé a kocsival F astra x17dtl és az egyik kereszteződésben hiába nyomtam a féket ellenálás nélkül be lehetett nyomni a pedált. Soha sem csinált még ilyet az lenne a kérdésem hogy hol keressem a hibát.Teljesen elment a fék nemcsak csökkent a fékerő .Fékolaj a tartályban a szinten van fékcsöveknél szivárgás nincs. Köszönöm
  12. Macilaci38

    Dízel

    Az előzőből kimarad---t klíma nélküli a kocsi Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni :95 f astra 1.7 TD (x17DTL) GL autómhoz jó e az alábbi hűtő a válaszokat előre is köszönöm
  13. Macilaci38

    Dízel

    Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni :95 f astra 1.7 TD (x17DTL) GL autómhoz jó e az alábbi hűtő a válaszokat előre is köszönöm
  14. Sziasztok Megint a váltóval van gondom remélem tudtok segíteni.Hidegen semmi probléma 80-100 km után vagy ha eléri az üzemi hőfokot -bekapcsol a ventilátor-szinte lehetetlen egyesbe tenni valamint a hátramenet nagyon recseg .A hibát orvosolja ha tekerek a kuplungbowden állítócsavarján de egy idő után újra jelentkezik a hiba.Mi lehet a hiba?Váltó olajszint rendben,kuplung bowden újkinyomócsapágy rendben.Másik kérdés hol melyik csavarral lehet beállítani a fényszórókat? Előre is köszi a válaszokat A kocsi 95 1.7 td x17dtl
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.