Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kiimo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Mosonmagyaróvár

Kiimo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Utánna jártam tényleg bullshit. Tehát valszeg az irmscher átépített xev-k kaptak 25%os sperrt opcionálisan és vki ezt keverte bele a köztudatba. Az F18+ CR nagyjából megegyezik az F20-al csak más a 2es 4es minimálisan, meg ugye több mint 180Nm-t bir. Pontosan 205 a hivatalos teherbírása. Ettől függetlenül a másik kérdés még mindíg várat magára.
  2. Több leírásban így szerepel! egész pontosan az F18+ CR "Az AF jelűek az automata váltók. Minden kézi váltó 5+1 fokozatú kivéve a 6 gangos F28-at. Az F18+ váltóban gyárilag beépített lamellás sperr-t találunk és ezt csak a 16V modellbe szerelték."
  3. Üdv! Nem találtam hajtásláncra topicot így itt kérdeznék, hogy van egy V2000-em c20xe, és szeretnék alá sperres váltót/diffit, plug and play-e az F18+ váltó alá (ha jól tudom x20xev volt szerelve ezzel)? Értem ez alatt, hogy a féltengelyeim és a kuplung/kinyomó szerkezet használható-e az F20asból hozzá? Illetve az lehetséges-e hogy csak a sperrt vagy magát a diffit egybe átrakjam belőle az F20asba? A másik kérdés, hogy találkozott-e már valaki olyannal, hogy nagyobb erőltetés után elkezdte elengedni a váltó az olajat a ház illesztésénél (bal első kerék mellett)? Ha igen, hogy orvosolta? Mekkora nyomatékkal kell meghúzni a váltóházat? Köszi a segítséget!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.