Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kari

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    22
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

kari's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hali! A diesel difinek más az áttétele mint a C20ne difinek!
  2. Szia! Tudok adni középkonzolt 4-5000 ft-ért. Írj ha érdekel!!
  3. Szerelőnél van az autó! Az még mind plusz költség erre amit ideírtál. De elképzelhető megoldás!! DTR lenne a kinézett autó. Állitólag a felújitott motorjában 100ezer km. van. Csak kérdés hogy milyen cuccok vannak benne? Hogyan tudnám annak a motorját teljesen hivatalosan beépíteni úgy hogy a vizsgán se szóljanak bele, és ennek mennyi volna a költsége? Ez lenne a kérdésem..
  4. Ha szétfűzöm a blokkot, síkba huzatom, akkor már illik meggyűrűzni, stb.. A gépmunka megint legalább 30-40ezer, ha teljes gépmunka akkor akár 90 is lehet!! Akkor inkább veszek még egy autót bontásra!! 95-ért ki is néztem egy 92-est, csak a papírmunkát nem igazán ismerem. Bár úgy tudom hogy most már csak motorkód van, de valószínű hogy attól még ki kellene vonatni forgalomból..
  5. Azzal indult hogy hengerfejes! Ez várható volt, mert 3 naponta öntöttem bele a vizet. Aztán már ez sem volt elég, elöször naponként eldurrant egy vízcső. Aztán rá 2 nap múlva a hütő felső csövét csonkkal együtt lelötte. Na itt vége volt! Hengerfej le, gátas, és még az előkamrák is kipotyogtak. Vettem egy másik autót bontásra, annak jó a hengerfeje, elméletileg jónak tünt a hütője. Onnan kiindulva hogy 200 km-ről hoztam haza, víz nem fogyott belőle. Viszont nem figyeltem és a legnagyobb hidegben is csak sima víz volt benne. 2 napig a szerelőnél volt az udvaron. A hengerfejet azért felújitottuk, gátas nem volt, de sikolva szelepcsiszolva, próbanyomva lett. Vissza rakta a hengerfejet a szerelő, és most túlnyomás van az autóban. Közben azt mondja a hütő is szar. Elvittem a hütőt javítani, de ezeket nem lehet, mert konzervdobozból van, nem olyan mint a többi. Ott mondták rá a 74-et. Nagyon régi hütősök, hittem nekik. Hazafelé az egyik bontóban kaptam ezt a hütőt ami most benne van 15-ért. Ez nem folyik, de nem ez a baja! Vízpumpát is leszedték, az is jó! Túlnyomás van a rendszerbe. Most úgy néz ki hogy blokkrepedt, ő szerintük. Ma megint leveszik a hengerfejet, visszaviszik, hátha rosszul lett összerakva!! Megállt a tudomány, nem tudjuk mi baja van! Eddig 100 ezer, és nincs autóm!! Ez a király!!
  6. Hali! 78-101 ezerig volt ajánlat újra. Végül kaptam 15-ért bontottat. Vennem kellett mert a másik kettő lyukas volt, de hiába mert az autóm most sem jó!
  7. Szia! Kaptál hütőt? Az új árára gondolom nem vagy kiváncsi?
  8. Hali! Neked most a fütőmotorra volna szükséged vagy a radiátorra?
  9. Halu! 1. Alakitsd át a középszellözést, és akkor meleg fog ott is jönni! Én még nem csináltam meg, de hallottam már több opelest. 2. Dieselem van, nem tudom. 3. UA. 4.Szerintem féltengelyt kéne megnézni, nekem ugyanezt csinálta. 5.Váltókulisszánál keresd a hibát, de igazából nehezen javítható!
  10. Szia! Hütés fütés kapcsolót tudok adni! 3000ft. Email: fischer.karoly@hotmail.com
  11. Szia! Tudok adni gyújtáskapcsolót, ha érdekel! 5000ft + posta Email: fischer.karoly@hotmail.com Üdv. Karesz
  12. kari

    Ascona

    Hali! Ablaktörlő motor műkődik? Tudod a 200 forintos!!! Karcsi vagyok Gyömrőről..
  13. kari

    Ascona

    A Commodore pedig a Senator és a Rekord keveréke. Senator az eleje, Rekord a hátulja..
  14. kari

    Ascona

    Jól néznek ki a kárpitok! Kitől vetted!?!?! Levettem linkre a képeket, mert Képpel nem idézünk! Mackosajt
  15. Én bontottam szét C Asconát, tetőablakkal. Ott valaki úgy csinálta,hogy levágta 1 másik autóról az egész tetőt és felrakta erre. Ha érdekel megvan még! Vagy 2 ajtosról tolótető!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.