Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

CsP

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szeged

CsP's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia Szadabij! Az elosztó tengelye és rotorja nem mozog sehova , csak a jeladó, vagy mi az a mágneses kör alakú valami ami a tengelyen van még a rotor előtt és annak van egy fehér kerek háza (az fixen áll a tengelyen) és abba csatlakozik ez a fém (talán réz) kör bigyó (a tengely irányába nyúló) háromszög alakú pöckökkel, na az mozog a fehér keretében. Mindegy holnap megkeresek egy autóvill szerelőt, hátha lesz annyi pénz a világon Nem is értek én ehhez azt sem tudom mi forog mi áll, csak megpróbáltam megjavítani.... Majd megírom mi lett vele.
  2. Sikerült kicserélni a gyújtásmodult, utána alig akart indulni, de miután beindult szépen járt és eltűnt a hibakód is. De! pár perc múlva kigyulladt a hibakódjelző, és összevissza járt a motor, leállítottam, de már nem indul újra, és ismét megjelent ugyan az a hibakód. Amit még észrevettem hogy a gyújtás jeladó (ami az a kis kör alakú négy pöckös valami a tengelyen) egy kicsit ide-oda forog - 2-3 mm-t - a tengelyén. Nem tudom mit csináljak, mert a szerelők itt nálunk azzal kezdik, hogy 5000- 10000 és még semmit sem csináltak, ha meg elkezdenek próbálkozni annyi pénzem nincs, inkább felgyújtom a kocsit mérgembe
  3. Szia Pingvin! Már én is gondoltam arra, hogy a sebesség érzékelő a (km) óraegységen lehet, és akkor ha feszültség probléma van nyilván megnézem a stabilizátor IC-t mert sztem csak az csinálhat ilyen problémát. Viszont először körbejárom a témát mert tudott, hogy egy hibakód nem a hiba okozóját mutatja meg elsősorban, és nincs kedvem kibontani feleslegesen a műszert. Fulladás tünetei nem igen voltak.
  4. Nekem ugy van, hogy amikor ráadom a gyújtást, akkor világít, de valóban egy pillanatra kialszik, majd tovább világít amíg nem indítózok, utána mikor már beindul a motor (és visszaengedem a kulcsot) kialszik a motorjelző. akkor ez így jó?
  5. köszi a választ, az enyém rotoros gyújtású, akkor ezek szerint azt a lapos valamit kell cserével kipróbálni, (az lenne a hall jeladó?) egyébként azóta se egy visszajelző villanás, semmi probléma. De azért megnézem, mert gyujtáskor egyet villan a motorhiba lámpa, majd a többivel együtt elalszik.
  6. Sziasztok! Van egy 1993-as f astra kombim (C16NZ). Egyszer-csak kivillant a motorhiba jelző, de el is aludt, így akkor nem foglalkoztam vele. Viszont tegnap előtt már nem aludt ki és nem is engedte beindítani a motort, önindító forog, pumpa ment, stb, csak nem indult. Kivillogtattam és a 42-es hibakódot adta (sebesség érzékelő - feszültség magas). Gondoltam megpróbálom még egyszer beindítani, és pöcre indult, nem is fulladt le stb. Tegnap minden gond nélkül használta semmi hibajelzés, de a visszaúton menet közben a cél előtt kb 1 km-re kigyulladt a motorhiba jelző, és olyan volt mintha le akarna állni a motor váltáskor. Hazaérve leállítom a motort, de már nem engedte újra beindítani. Ismét kivillogtattam, ugyanaz a hiba, majd utána megint gond nélkül indult. Tehát hidegen is melegen is ugyanazt produkálja. Segítséget kérnék, hogy hol kezdjem a javítást! Hol található a sebesség érzékelő? Mitől kap magas feszültséget a sebesség érzékelő? Mit jelent pontosan a hibakód leírása? - mást is jelenthet? Nincsen sebesség jeladó? - amit a sebesség érzékelő vesz? - és ha van hol? milyen összefüggések vannak? Sok mindent olvastam, össze is kavarodtam, ezért szeretném ha valaki segítene, pontosan mit is kell ellenőrizni, cserélni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.