Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Vergilius76

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    G Astra 2.0 DTI
  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Vergilius76's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Hírnév

  1. Hát igen! Rágódom már egy ideje, de alighanem szervíz lesz a vége. Köszi a tippeket!
  2. Igen, a kisautó világít. Ahhoz, hogy felgyulladjon az ikon, meg kell melegednie a motornak. De ha nem alapjáraton zötyög, akkor nem gyullad ki, illetve ha elindulok, elalszik. Egy sima OBD-2 -esem van, az nem jelez semmit az élő adatokban sem. Illetve nem igaz: a test result az EGR rendszernél: incomplet.
  3. Most próbáltam, de semmi. Alapból a villogtatás sem megy. Nem tudom, bowdenes-e vagy elektromos a gázpedál, így mindkét verziót próbáltam. Nem villogott egyikben sem. Ami azt illeti, az egyik jelölt pinben érintkező sincs. Valamint tárolt hibakód sincsen.
  4. Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni a következő dologban: Astra kombi 2.0 DTI Y20DTH motoros az autóm. Nemrég jelentkezett a hiba, azóta egyre gyakoribbá vált, mára folyamatos a következő jelenség: meleg motornál a service lámpa kigyullad, amikor a motor alapjáraton jár (mondjuk piros lámpánál). Ha elindulok, és a fordulat 1200 fölé megy, néhány másodperc után a lámpa elalszik és megy az autó rendesen (mert ha a lámpa világít, a turbót az ECU letiltja). Ha nagyon kell az erő indulásnál (mondjuk mert a városban kóválygok), be szoktam kapcsolni a klímát. Ez leterheli kicsit a motort, emeli az alapjáratot annyira, hogy nem nagyon szokott a lámpa felgyulladni. Tehát a kérdésem a következő lenne: Véletlenül nem tudjátok, mi lehet a gond? Köszönöm a válaszokat! Zoli
  5. Sziasztok! Probléma akadt az Y20DTH kódú motorral. Hibaolvasó nem jelez hibát, tehát valami egyéb gond lesz. Az egész úgy kezdődött, hogy indításkor felpörgött alapjáratra, majd 2 mp múlva leállt. Ez után nagyon nehezen indult el (még húzásra is). Közben akksi meghalt, csere. Izzítógyertyák csere. A hiba még mindig nem oldódott meg. Akkor azt mondták egy másik fórumon, hogy tömítetlenségi gond, vagyis visszaengedi az üzemanyagot. Rendben. Üzemanyagcső, résolajcsövek, szimeringek, tömítések cserélve üzemanyagszűrővel együtt, visszacsapószelep beépítve a rendszerbe. Jelenleg ott tart az ügy, hogy 10-12 óra állás után még indul. Ennél hosszabb állásidő után ismét nagyon nehezen, és ha el is indul, a fordulat 500 fölé nem megy, ha gázt adok, lefullad. Ha 1 perc tögyögés után nem áll be az alapjárat, akkor már nem is fog. Ilyenkor csak úgy indul el még egyszer, ha a légszűrő csövén keresztül féktisztító spray-t fújok be. Viszont ha ezt megteszem, gond nélkül, azonnal indul. Még az sem számít, hogy a külső hőmérséklet +10 vagy -15 fok. Viszont ha egyszer elindul, akkor már egész nap megy. Bízom benne, hogy van valami ötletetek. Ezt a jelenséget jó néhány topikban láttam már leírva, de a felsoroltakon kívül megoldást nem tudtak. Én most arra gondolok, hogy az adagoló lehet a ludas. Ennek viszont nagyon nem örülnék. Köszönöm a válaszokat! V
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.