Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fetyó

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel
  • Város
    Budapest

Fetyó's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Két évig szenvedtem én is a problémával ( Zafira 2005-ös, Y20DTH ) Sokat ráköltöttem, de csak az akku csere után lett jobb, egy darabig. ( végül is már 7 éves volt az aksi, hihető hogy már tönkrement. ) Márkaszerelő ajánlotta nekem is az utólagos "kókányolást", hogy mindig hidegnek érezze a motort. Nem akartam összegányolni a gyári állapotokat, ezért tovább nyomoztam. Több emberrel beszéltem, mindenki bombázott a javaslataival mit lehetne még kicserélni. Míg végül egy öreg szaki első kérdése a probléma elmesélése után az volt, hogy "az akku saruja ki volt már cserélve?" Nem, hiszen új kora óta használom az autót nagy megelégedésemre. Akkor nézzem meg nem e melegszik, mondta. Nem meleg volt hanem forró!!! Nekem új akkusaruk szakszerűen beforrasztva végleg megszüntette a problémát. Pedig az akkumlátoros ember is azt mondta , hogy a 13,8 v-os töltés még megfelelő. DE NEM ELÉG! A TÖLTÉS LEGYEN LEGALÁBB 14 V-t! TANULSÁG: meg kell szüntetni a kontakthibákat a generátortól az akku pólusaiig, hogy legalább 14 v -al töltse az aksit. Különben mindig "éhes" lesz az akkumulátor és csak annyi energiája lesz, hogy izzítással még be tudja indítani, de izzítás nélkül csak nehezen indul.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.