Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gaben1987

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Gaben1987's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a választ! A hűtési probléma megoldódott, a vízpumpa csere megoldotta, úgy néz ki. Most arra próbálok választ találni, hogy üzem melegen miért füstöl fehéren az autó. Nem fogy a hűtővíz, sem az olaj. Feltöltöttem egy videót róla, esetleg valakinek van valami ötlete?
  2. Sziasztok! Kérlek erősítsen meg valaki, akinek szintén a14net motorkóddal rendelkező J astrája van, hogy neki is "nagyon" magas hőfokon (108) nyit a termosztátja és -a hűtés okán- ezzel egy időben kapcsol be a hűtőventilátor is? Valamint normális jelenség, ha ilyen időjárási körülmények között bekapcsol?
  3. Azt mondták, hogy nem repedt. Gondolom csináltak. Mit mondassz? Bízzunk a vízpumpában? Ha az üzemszerűen működik, akkor mi lehet a gond?
  4. Mert vásárlást követően azt vettem észre, hogy kiegyenlítő tartály belső részén sötét színű elszíneződés van, valamint több helyen meg van repedve. A tartály sikeresen ki is lett cserélve, de továbbra is túlnyomás volt a rendszerben. Ezután meg lett állapítva, hogy a hengerfej tömítés átenged.
  5. Sziasztok! Következő a probléma egy 2011-es évjáratú A14NET motorkóddal rendelkező astrán: A motor beindítását követően, pár perc elteltével a vízhőfok eléri az üzemi (90-es) állást, azonban láthatóan forrni kezd a hűtőfolyadék. (Kupak óvatos lecsavarását követően nyomja ki a hűtőfolyadékot) Az üzem melegség elérést követően kiegyenlítő tartály közelében lévő cső kb. 90 fokos, a termosztát előtti eközben kb. 40 fokos. Menet közben, jelenlegi időjárási viszonyban (4-6 fok) autópályán való közlekedés során bekapcsol a hűtőventilátor, a motor meg érezhetően több hőt termel a megszokottnál. A termosztát cserélve lett benne, de a hiba továbbra is fennáll. A fentiek alapján egyértelmű, hogy nem fordul meg a hűtőfolyadék a rendszerben. Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával? A termosztáton kívül a hiba forrása vélelmezhetően a vízpumpa lehet? Azt még tudni kell róla, hogy a hengerfej tömítés cserélve lett rajta nemrégiben.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.