Jump to content

Kata

Forummember
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra J
  • City
    Nagytarcsa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kata

    Motor - dízel

    Szia Robi! Köszönöm szépen a segítséged! Teljesen érthető amit írtál. A héten pont volt időpontom éves szervizre és rá is kérdeztem, hogy szerintük mi okozhatja ezt a tünetet. Ők a nyomás szabályzó szelepre gyanakodnak, de állítólag csak akkor érdemes cserélni ha majd motorikusan hozza a tüneteket. Nem értek ilyen mélységig az autók működéséhez, de azért az továbbra is furcsa számomra, hogyha a venti fokozatokat állítgatom az miért hozza az alapjárat ingadozást (tesztelgettem erre is álló helyzetben). Robi abba tudnál még segíteni, hogy az M32-es válóba mennyi olaj kell? Mindenhol mást olvasok, és mást hallok. Most lecseréltettem és 2 literrel töltötték fel, de sokan javasolják a 2,4 liter. Mióta voltam a szervizbe néha...inkább ritkán egy pillanatra fémes súrló hangot hallok váltás után alacsony fokozatnál, persze lehet, hogy nincs összefüggés. 1 hónapja van nálam az autó és még szokom a sajátosságit
  2. Kata

    Motor - dízel

    Sziasztok! Segítséget, tanácsot szeretnék kérni Tőletek egy 2013-as Astra J Sports Tourer (1.7 CDTI 131 LE) alapjárat ingadozásával kapcsolatosan. A ventilátor nálam mindig 2-es fokozaton van, amikor az alapjárat elkezd ingadozni a ventilátor mintha egy pillanatra magasabb fokozatra kapcsolna befúj egyet, aztán visszaáll. És ez ismétlődik kb 5-10 másodpercenként. Olvasom, hogy alapjárati problémánál elsősorban a nyomásszabályzó hibája merül fel. A nyomásszabályzó elégtelen működés esetén okozhat ilyen tünetet? Előre is köszönöm a segítséget!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.