Jump to content

fireolto

Forummember
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Corsa C 1.2 Twinport 2005
  • City
    Tiszaújváros
  1. Értem. Kíváncsi leszek.. Majd jelzek mit mértem.
  2. Van egy nyomásmérő órám, készül hozzá a menet átalakító közdarab. Remélem jövő hétvégén meg tudom mérni. Hogyan mérjem, hidegen, melegen, fordulaton? Mik a jó értékek? A képen a visszacsapó szelep van? Neten golyós szelepet láttam a cikkszámra rákeresve..
  3. Aki erre jár, annak helló! 1.2 Twinportnál nekem is előjött ismét a lánccsörgés. 35 ezret futott Dayco szett van benne. Hidegen nem csörög, gondolom a sűrűbb olaj miatt a feszítő jól dolgozik. Mikor megmelegszik a motor akkor előjön a lánc hangja. De csak alapjáraton. Amint emelem a fordulatot , olajnyomás növekszik, ekkor elhallgat a lánc. Arra gondoltam, hogy kicserélem a feszítőt. De, ha már szétszedem, akkor nem sajnálnám az egész szettet kicserélni valami márkásabbra. Viszont orosz fórumon olvasgatva, sokan a túlnyomás szabályzó szelep hibájára gyanakodnak. Ezen a képen a 7-es. https://opel.7zap.com/hu/car/x01/e/2/14-0/#13 Lehet, hogy alapjáraton átenged, pont annyit, hogy a láncfeszítőbe nem jut annyi olaj? Másik: a 13-as visszacsapó szelep. Elképzelhető, hogy álló motornál ez is visszaenged, és e miatt csörrenek be a hidrotőkék 1-2 mp-re? Köszi!
  4. Helló! Ha valaki jár még erre... Corsa C-ben a klímát hogyan kell tisztítani habbal? Hol kell bejuttatni a hőcserélőhöz? Köszi
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.