Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bobber

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    239
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Bobber névjegye

  • Születésnap 1976-04-10

Elérhetőség

  • MSN
    snucuke@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Salgótarján

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    97' Opel Astra F Sedan (2.0 16V) | 91' Opel Calibra 2.0 16V
  • Város
    Salgótarján

Bobber's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha kiveszed az izzót, attól természetesen nem tilt le a vezérlő, de talán szerencsésebb lenne az automata váltó vezérlőjét kivenni. A külső hőmérséklet jeladót pedig a lökhárító aljába bepattintva találod meg a vezető oldalon. (alul, a koptató előtt egy kis fekete biszbasz)
  2. Jesszus, dehogy eszik 15 litert! Hol hallottad ezt ember? :excl: Durva dugózásban sem esznek ennyit, még az automaták sem, ahogy tgabika is írta. A linkelt calit egyébként már nézegettem én is. Alkatrésznek...
  3. Szerintem nem lesz jó! A XEV-é sem jó XE helyett! Még az útjeladó cseréjével talán a BC értékei jobbak lesznek, mint simán, de az óra csalni fog. A XEV váltója F18+CR, a C20XE pedig F20... Nem egetrengető az eltérés a két váltó áttételezése között, de ahhoz elég, hogy csaljon (az amúgy is pontatlan) óra. A fordulatszám jel szintén csalós lesz.
  4. Nem fogja jól mutatni a fordulatot/sebességet. Valamint ha van BC-d, annak is fals jelet fog adni a műszercsoportban lévő útjeladó.
  5. Nem lesz jó bele, az NE-hez való. Vegyél inkább valami utángyártott szép számlapot, nem egy nagy harc kicserélni. Kb 20 perc alatt megvan az egész. www.szamlapok.hu - itt kapsz szép számlapokat. Ha mégis egész óracsoport kell, akkor írj ennek a srácnak: calibrabontas kukac gmail pont com Neki mindig van és tuti tud adni XE-hez valót is.
  6. Nekem eddig sem volt. :D Ettől az egész "celebesditől" feláll a szőr a hátamon. Kisf@szom tele az összessel. Mi lenne, ha néha a tehetséges emberek lennének kiemelve a többi közül, nem ez a pár bohóc? :D
  7. Várja, akinek hat anyja van... :P Az a majom még egyenesen se tud rendesen menni azzal a kehes ferrarival. :D
  8. Szééééép. ;) Ha előbb kezdek gondolkodni, bele sem fogok az XE felújításába... Mindegy, van egy jó XE-m, ha lesz turbó, akkor max megmarad tartalék motornak. (az1.4-et úgy elraktam, azt sem tudom hol van :D )
  9. Háááh! Mit fog menni az.... :P :D Sok türelmet hozzá. ;)
  10. Valami ilyesmire számítottam. Most úgy is fekszik az Opel, így van időm játszani mindennel. Mindenesetre rágyúrok a malacperselyre. ;) Aztán lehet, hogy a Bogár felidegesít télre és kirabolok egy bankot. :D
  11. Köszönöm. ;) Valahogy sejtettem, hogy itthon nem lenne egyszerű... A legnagyobb bajom az, hogy nem nagyon találok turbós motort. Amikor meg épp beesik egy, akkor pont nincs pénzem rá. Szinte azonnal elviszik, ha felbukkan egy. :D De lehet, hogy az lesz, hogy elkülönítem a motorra a keretet, aztán amikor van egy, akkor rárepülök. :D
  12. Üdv! Turbós urak! Ismerős nektek a MegaSquirt féle programozható cuccos? Egész jó áron lenne ($400 körül). Vagy tudtok valakit, aki vágja ennek a programozását? Mechanikailag meg tudnám oldani a turbót, de ezt nem hiszem, hogy be tudnám állítani...
  13. Jó reggelt! Urak! Keresgélek egy ideje, de nem találom a választ. Miért jó az, ha a C25XE légtömegmérőjét pakolják rá C20XE-re?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.