Jump to content

ISzili

Forummember
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Semleges

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Opel Astra H 1.7 CDTI Z17DTH
  • City
    Baraolt
  1. Üdv. mindenkinek. Először irok bejegyzést és remélem, hogy jo topikban teszem fel a kérdésem, de nem kaptam másikat, ami az én problémámra adna választ. Na szoval: Van egy 2005-ös H Astram 1.7 CDTi Z17DTH motorral szerelt, ami felnyalta a 2-ős dugattyú csapágyát a főtengelynél. Teljes motorcsere történt (a motor magasnyomású pompával és porlasztókkal együtt lett véve, ugyanolyan Bosch rendszer, és papírokkal igazolva, hogy 139... ezer van benne). Szakszerűen kicserélték de a motor mégis úgy megy mint egy régi traktor, zajos, rezonál az egész kasztni, elviselhetetlen hang van az utastérben. A motor pöccre beindul hidegen is. A hang inkább tökéletlen égésre (kopogoásos égésre) utal, nem fémes csattogásra. Teszter volt rátéve de semmi hiba kod. A régi porlasztóim egy próba erejéig átt lettek téve (mert azokkal szépen ment az előző motor, de egy másik szaki szerint pont attol ment tönkre, hogy a 2-ős hengerbe túl sok üzemanyagot adagolt es állandóan ráütött a 2-ős dugattyura, és tenyleg onnan halottam mindig is egy szelep csatogasra utaló hangot). A véleményeteket szeretném kérni, hogy motor csere esetén elegendő-e a vezérmű szíjat csak simán pontra tenni vagy még valamit szinkronba kell ott hozni?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.