Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

KCS

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

KCS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. KCS

    Motor

    Szia, úgy általában működnek, bár - legalábbis a műszerfal hőmérője alapján - nekem néha elég sztochasztikusnak tűnt: van amikor ~94 fokon bekapcsol, aztán van, hogy 100 fok környékén semmi... KCS
  2. KCS

    Motor

    Sziasztok! '97-es B Vectra, x20xev, automata váltó, digit. klíma.... Jelenségek: országút, egyenletes tempó, 120-ig a vízhőmérséklet kb. 92-94 fok. Sok emelkedő és/vagy 130-140-es sebességnél szépen lassan felkúszik 96-98 fokra, ha klíma is megy, akkor majdnem piros (az idegbaj kerülget). És ami a legfurcsább, ha a terhelést csökkentem - klíma kikapcs és/vagy 120km/ó alá megyek, a mutató nem megy vissza, ott marad "csúcsértéknél", ha azonban leállítom a motort és es kb. 1 perc után újra elindítom, a mutató visszamegy 100 fok alá... Hűtővíz nem fogy. Adjatok tanácsot vagy ötletet, mert a szerelő csak annyival intézi el, hogy hát mit várok egy több. mint 15 éves autótól... Üdv. RD
  3. Igen, leállítás után is hallottam, hogy működik egy darabig.
  4. Sziasztok, újra itt vagyok a problémámmal: a hétvégén vezettem kb. 600 km-t, a tapasztalt jelenségek: - nagyon sokáig 90-91 fokot mutat a műszer, lassítás v. piros lámpa után felmegy 94-re, és utána akármennyivel megyek, nem csökken - motor leállítás után bugyborékol a víz a kiegyenlítő-tartályban, de nem fogy, nem zavaros, a motorolaj szintén változatlan színű, stb. Idegesítő jelenség, mert nem így működött és a szerelőm sem tudja, hogy mi okozhatja. Van valakinek ötlete, vagy Budapest ill. környékén egy tuti hozzáértő szerelője? Üdv, KCS
  5. Igen, ezt megcsináltattam... Most pedig, olyan, mintha jól működne...
  6. Köszönöm a segítséget, a kódot majd kiolvasatom. Lenne egy másik "apróság": melegedett a motor a hütővíz hőmérsékletével együtt, leállítás után bugyogott a kiegyenlítőtartály, stb. -> hengerfejtömítés csere. Megtörtént, minden ok, de pár nap óta, igaz ugyan, hogy jóval kisebb mértékben, de újra gyanús jeleket tapasztaltam, pld.: 92 helyett kb. 94-95 körüli a hőmérséklet, leállítás után alig hallhatóan, de "kuruttyol" a hűtővíz. Van valakinek ötlete? Üdv, KCS
  7. Köszönöm az "útmutatást"....:-) Akkor már csak egy hozzáértő bp.-i szakember kellene....
  8. Sziasztok! Az autóm típusa: Vectra B 2.0 16V CDX, aut. váltó Pár hete folyamatosan ég a motor diagnosztikai lámpa, 4500 fölé nem megy a fordulat. Több helyen olvastam, hogy a főtengely(vezérműtengely?) jeladót kell kicserélni. A kérdésem, hogy ez mennyire bonyolult művelet, házilag megoldható-e. Előre is köszönöm, KCS
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.