Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

A.G.S.

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    80
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

A.G.S. névjegye

  • Születésnap 1974-05-01

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.asconaclub.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest, XXI.

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Ascona SR '82, Omega CD Diamond '92, Corsa '98 1.2 16v
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.420 profile views

A.G.S.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. A katalizátor hiánya javít a motor hatásfokán és ront a károsanyag kibocsátáson :D
  2. Ha sokat teker mire beindul, azt jelenti, hogy a legnagyobb áramfogyasztó -az önindító- működőképes, méghozzá hosszan, hiszen sokat teker... Ha az akksi lenne a szar, meg sem mozdulna az önindító, vagy csak fájdalmasan fordulna párat és aztán se kép, se hang...
  3. Ha meg nem sikerül neki, akkor csinálsz magadnak... http://5mp.eu/web.php?a=carradio&o=s7bxzuJTu0
  4. Automata töltővel töltve annyit ad neki, amennyit kell... nálam folyamatosan megy le 8-ról 1-ig... ez nem tud csepptöltést, de ha neked olyan töltőd van ami tud, akkor rajta is hagyhatod, nem lesz semmi baja. A "gondozásmentest" nem kell levegőztetni, a tetejében "járatok" vannak, amik a kiszökő gázt tárolják, majd visszajuttatják a cellákba. A tetején oldalt van egy kis lyuk, azon keresztül tud a túl nagy belső nyomás távozni, de ha ott jön valami, akkor már rég rossz annak az akksinak... Nekem van egy exide "gondozásmentes" akksim, aminek le lehet venni a tetejét (csavarhúzóval két oldalt kell alányúlni) abba lehet tölteni vizet is, de pl. a 2 hetes opel akksimnak nem lehet levenni... ezek odaforrasztották...
  5. Itt nézz körül: http://5mp.eu/web.php?a=carradio&o=ILIB0jdmJw
  6. Ha valaki szellőző rács cserére adja a fejét, akkor vegye figyelembe, hogy a 97 utáni rács bepattanó része szélesebb, mint a 97 előtti... szóval a 97 utáni jó az előttibe, fordítva nem... én sajnos rosszul jártam, bár a két középső rácsból a jobb oldali valamiért belement. http://www.opelforum.hu/gallery/image/4780-corsa-b-szellőző-rács-97-előtt-és-után-97-utáni-szélesebb-horonnyal/
  7. A.G.S.

    Corsa

  8. Megnézed a forgalmiban a motorszámot, annak az első 5 karktere.
  9. Termosztát lesz az! Járasd a motort álló helyzetben, de ne 5 percig, hanem addig, amíg a vízhőmérséklet mérő fel nem megy 90 fölé. Ezután ha elindulsz, akkor nagyon gyorsan vissza fog hűlni. Ha pl. álló helyzetben bekapcsol a hűtőventillátor (kb. 95 fokon) és a műszer nem mozdul, akkor a műszer körül van a hiba. (de én a termosztátra fogadok inkább)
  10. Egy elszenesedett égésterű motorban kijelenthetjük, hogy nem optimálisan zajlik le az égés folyamata. Az ilyen égéstérben minden elszenesedik, beleértve a gyertyát is (és a szelepeket is) ami következtében könnyen előfordulhat, hogy a legkisebb ellenállás nem a gyertya két (elszenesedett) pólusa között jön létre a gyújtás pillanatában...
  11. Bocs, én arra gondoltam, hogy ha az égéstér van elszenesedve.
  12. Mert vezeti az áramot és a gyújtás nem biztos, hogy jó helyen történik...
  13. Ülésmagasságra senki? Nincs senkinek a kocsijában állítható magasságú vezetőülés? (akinek van nézze már meg legyen szíves, hogy teljesen letekerve alacsonyabban van-e az ülőfelület, mint az anyósülésé) Köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.