Sziasztok! 
A múlt nyáron vásároltam egy 1.4-es G astrát. 2003-as Z14XE. Olyan sok tapasztalatom még nincs ezzel a típussal,de meg vagyok vele elégedve.Egy valami viszont idegesít egy kicsit. Részterhelésnél, ill. hosszabb enyhe motorfékezésnél olyan 1500-2000-es fordulaton rángat egy kicsit. Olvasva a fórumot úgy gondoltam,hogy ez AGR hiba.Ki is szereltem az autóból és egy napra beáztattam féktisztítóba,majd másnap megtakarítva visszaraktam.Sajnos a hiba nem múlt el, ugyanolyan volt,mint előtte.Sárga lámpás hiba nincs és fék-gáz módszerrel sem mutat hibát.A kérdéseim a köv. lennének:  
 -Hogyan tudnék meggyőződni róla,hogy biztosan AGR hibás? (donor AGR nincs) 
 -Meg lehet-e járatni beszerelés nélkül (előtt) a szelepet? 
 -Az AGR-re,ami most az autóban van nincs ráírva semmi, csak az alatta lévő lemeztömítésre(GM). Lehet,hogy ez az  
   AGR  sem gyári vagy nem szoktak ráírni semmit? 
 -Az egyik webáruházban láttam Delphi AGR-t.Gondolom utángyátott, ez jó bele? (egyébként ez 25eHUF) 
 -Mennyibe kerül egy gyári AGR pl.egy opel márkaszervízben? 
A válaszokat előre is köszönöm és továbbra is maradok csendes, de állandó fórumozó.